Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen alvázszámra figyeljetek még anno én is 125/50 esként használtam egy af1 et és az alvázszámból minden kiderült:S
vége már a játékos idöknek: telfon, alvázszám.motorszám....ennyi...
söt állítóg létezik kipufogó gáz mennyiség mérő.. amivel megállapítják a henger méretét
Nem kötekedés kép Ha berendeli ott megállapitják reszelheted ahogy akarod
ha nagyon parázol, akkor fogsz 1 síkreszelőt és lereszeled a feliratot...
utána meg bizonyítsa be hogy 125ös...
meg kell mondani, hogy a vízhűtés miatt ekkora a hengerfej..
ebből a blokkból amúgy gyártottak 50-80-125 ccm-et is.
ha jól tudom...
jah értem én is így gondoltam, de nálunk is így megy pedig nem nagy város de a 7-8 rendőrből 3-4 aki biztos nem büntetne meg :D de az előző tulajt is csak 1* állították meg és nem mondta semmit!
Engem még nem állítottak meg sosem, pedig elmentem már egy-két igazoltatás mellett.Szerintem ha normálisan motorozol, nem nagyképűsködsz a rendőrrel akkor nem fog baszogatni.Persze ez falun könnyebb ahol alig van rendőr és azok is a haverjaid.
Zsolti2 ! mrdrulez !
Ha jól látom meg olvasom egyikőtök tzr-jén sincs rendszám azért írok hogy titeket állított már meg rendőr és ha igen nem szolt hogy nem nagy ez a motor egy kicsit az 50ccm-hez? mert én is venni akarok egy 125-ös tzr-t és érdeklődök hogy érdemes-e 50 esként?
Köszi! Fecó
Azt ti tudjátok hogy miért van 2 leállítógomb a TZR-n?
Wladó rendszámos müszakis
tzr 125
olasz 4dl es
erre kb 30000 et kell költeni mert fényezni kell meg hegeszteni az idomokat 4 AZ ÁRA 200000
Sziasztok! Van egy 125 TZR-m eladó 1997 12.-havi, nagyon jó állapotban van,egy aksi kell bele.Németből van a moci keveset használtam, időhiány és építkezés miatt eladó.Papírjai megvannak, rendszámozható is, én 50-ként használtam.250000-ért hírdetem, de ha most valaki sűrgősen elviszi 200000-ért alku nélkül odaadom.
e-mail címem:blaskozsolti@freemail.hu
Köszi fiuk a tippeket, hát még nem láttam neki hétvégén nyomtam az ágyat hogy a fene essen ebbe a virusba
Nekem azt mondták h vigyázzak arra a gumira ami a dugattyúnál van hogy ne érje benya vagy higitó vagy iesmi.
Sziasztok.Na énis bele vau...nyogodtan polirpapirral kis olajjal lehet takaritani,akkár a dugot is kilehet nyomni belöle.Visszarakásnál egyenletesen kell visszanyomni a dugot,amugy a porvédőgumit(is) szokta begyürni azért szorulhat.
ráégett koszt puha rongyal nem szeded le.. de azért írtam 2000-res papírt, mert az kellőképp finom és nem árt neki! de írhattam volna újságpapírt is...
olyan féktisztító ami a belülről felhalmozódott gumi-olaj trutyót kiszedi, még nem hallottam...
én azért nem szedném ki, mert a visszatétel olykor nehézkes...
sztem hátul van a gond, nem a főfékmunkahengernél...
de majd kiderül.
A probléma ismerős, bár más típusnál. És ha már beleugattam.
Szóval! Sajnos tuti nem úszod meg, hogy darabokra szedd az egészet! Igenis ki kell szedni a dugattyúkat, kipucolni, az összes olajat, trutyit kiszedni, ami benn van, és szétszedni a főfékhengert is!
No itt nagyon alaposan vizsgáld meg, hogy a rugó nincs-e ellágyulva, illetve nem szorul-e be a dugyattú!
SZinte biztos, hogy valamelyik előfordul, valószínűbb, hogy a rugó! (de ellenőrizni is tudod, hogy lemész, (kihült esetben) kézzel lenyomod finoman a fékpedált, és érezni fogod, mikor kezded el nyomni a dugattyút, és meddig csak a pedált. Mikor benyomtad, gyorsan engedd fel, és nyomd le még egyszer, vélhetően feljebb lesz a dugattyú, nem nyomta vissza a rugó!
No pucolás, a hibás alkatrész cseréje esetén összerakás, új fékolaj, légtelenítés, és kész!
Basszus ezt ne hagoztasd! Így pont nem szabad!
A trutyi kitisztításához lehet kapni féktisztítót! De csiszolni semmiképpen nem szabad!
HA nagyon megszorultak, akkor ki kell venni a adugattyúkat, úgy megpucolni, de csak puha rongy, és féktisztító! (esetleg benzin, de azt sem ajánlott igazán)
megvan a hiba, de el se merem mondani mert kitagadtok...
Hello!
Tőlem vetted, nézd meg vaterán hátha van vagy vmeik bontó, de láttam itt képesmotoron még egy tzr-t bontani oat mint az enyém, hátha neki van.
talán piszkos a karbid és időnként egy koszdarabocska eltömíti a fúvókádat, csak egy tipp
Helló!

olyan volt már valakivel, hogy ment folyamatos 40-50 között, és egyszercsak olyan mintha kifogyott volna a benya...
hirtelen a motor visszafolyt kb 400-as fordulatszámra..
aztán ha félreállok és pöfög egy 10-15 másodpercet, akkor visszaáll minden és mehetek...
de ez is változó időnként jön elő... tehát nem adott kilometerenként..
vkinek ötlet?
Hello!
Köszi szépen megpróbálom ezeket ahogy lesz rá időm ,minél hamarabb, köszi még1x
Csak az volt az érdekes hogy egyik percről a másikra, de lehet h ez a tisztító spray oldott be annyi trutyit nem tudom.
nem tudom mennyire kaptad szét,de azt mondom amit én csináltam teljes felújjításnak:
1. leszeded a féknyerget (fékcső marad) -- betétet kiveszed, amjd mind2őt kipumpálod annyira hogy épp ki ne essen. majd fékcső le.
2. minél finomabb csiszolópapírral (én 2000-set használtam) fogod és a dugattyúkat szépen körbecsiszatolod (közben WD40, vagy más olajjal áztasd el rendesen), hogy a legapróbb kis ráégett sár is lejöjjön
3. ha megvan.. akkor szépen visszanyomod mindkét dugattyút (satuban óvatosan) közben olajozzad rendesen! ha tökig visszanyomtad,nekem besűrűsödött trutyi is kijött.. sztem neked is fog, ha nem akkor szuper!
4. újra rákötöd a fékcsövet, majd fékbetétek nélkül próbát csinálsz,hogy szépen jár-e a helyén. (hogy ki ne essen ajánlom, 1ik felét szorítsd le 1 szorítóval, vagy rakj 1 fadarabot a 2ő közé..)
5. ha működik minden faszán, akkor dugattyúkat visszanyomni, betét vissza... tárcsára fel.. és hajrá...
Adott esetben lehet hogy elöregedtek a fékcsövek (olaj megette a gumit belülről) és nem szállítja az olajat rendesen... ekkor ugye fékcső csere kell.. nem olyan gyakori sztem.
a főfékmunkahenger is lehet problémás, de azis egyből kiderül -- nyomja vagy nem (nagyon keveset)
Ja, és minden fékcső fel és leszerelésnél ugye légteleníteni kell a rendszert! FONTOS!
remélem tudtam segíteni! ha bármi van szívesen segítek!
Hello!
Tudnátok segíteni?
A hátsó fékem nyikorgott vmiért, ezért féktisztító sprayvel, be lett fujva, ezután mikor legközelebb mentem vele, (hálistennek csak az utcában) befogott a fék egy idő után, mikor bemelegedett, ma leszedtem a féknyerget, kivettem a fékpofákat, azok jóállapotúak, amennyire tudtam kipucoltam mindent, visszaraktam, mentem vele mikor bemelegedett megint befogott, de mikor leállitom, alig birom odébbtolni, persze ahogy kihüll megszünik a probléma.
Nem állitom hogy a spray miatt, de nem tudom miért van így, vagy mit tudnék vele csinálni, max marad a szerelő
Lehet hogy a fékolajjal van vmi gond? Nem kapja rendesen? Fékolaj van benen azt megnéztem.
Köszi, előre is.
hali! jön valaki közületet május 1. Taszárra, gyorsulási versenyre?
Hy all! Egy kis segítségre lenn szükségem!
Szóval vásároltam egy 32 es Dellorto karburátort egy TZR 125-ről és nincs meg az alapjárati csavarja! Hol tudok ilyet beszerezni, vagy mivel helyettesíthető?
Hohó, mióta kerestem ilyet! Köszi szépen, 4dl-hez nem találtam sose