Srácok!
Hogy tudom a keveréket dúsra állítani?
melyik aza csavar és kifele vagy befele kell tekerni? :)
és mennyit? (bejáratós dugóhoz)
Köszi előre is!
Eladó125 ős trézike
rendszámos
meg van minden idomja csak hegeszteni meg festeni kell!
140 et megy 84kg os pilótával (50kg barátnőm ő alatta 150) ugyhogy a blokkja jó
Csáó csáó!
Nem fordított teló. Ez a bajom, mert fordítottból e-bayen van egy rakat. Enyémből meg csak komplett villa (mindkét szárral) és 25k huf, + mire ideér... Itthon még nem találtam, de holnap körbetelefonálom a bontókat. Holnap már toltam volna Kakucson...
találtam én is itthon ilyen kapcsolót, teljesen okés, csak most kicsit alakítgatni kell még a felfogatást stb...elviekben teljesen korrekt lesz, majd meglátjuk.
lehet elkezdek bontókat hívogatni, vagy nemtudom...
lehet egy tök más motornak a kapcsolóját is rá lehetne szerkeszteni, akár egy MZ-ét vagy ilyesmi...majd meglátjuk mi lesz, mindenesetre köszönöm!
Hali Mana sajnálattal hallom, az a baj hogy én már eladtam, meg sztem a tiéd nem fordított teló, ugye?
Remélem sikerül találnod, nézd meg a motor.hu-t ott láttam oasmi moccot bontásra mint a tiéd
Jah téli unatkozásomról pár kép
Hali, srácok, betojok!
Nekem is első féklámpa kapcsoló kéne, a régiről eladtam a fékrendszert Tegnap megcsináltam a világítást, ott szórakozok hogy miért nincs féklámpám, lenyomom a hátsót OK, első semmi, leszedem a sarukat, összeérintem OK, kivettem azt a kis vackot, arra gondoltam elmegyek egy hiradástechnikai szaküzletbe ahol ledeket meg minden bizbaszt szoktam venni hátha lesz
Nah, sziasztok! Én is elég rég írkáltam ide, de minden nap benézek, mert hiányzik a kis TüZéRem... Lassan 3 hónapja szerelőnél van De ha már itt vagyok felvágnék egy kicsit, mert ilyen senkinek sincs mégegy
sziasztok srácok, rég volatm errefele...
lenne egy problémám, első féklámpa kapcsoló kellene, ha van valakinek fölös megvenném! fontos lenne, vagy ha esetleg valaki tudja hol tudok venni, nagyon megköszönném.
előre is köszi!
Na csősztök tüzéresek!
A következő problémával fordulok hozzátok.
Március elején elszállt a jobboldali telószimeringem és én arra gondoltam, hogy talán a hidegben megkeményedett vagy ilyesmi, mivel egész tavalyi szezonban semmi baja nem volt. Szóval köpte ki az olajat és gondoltam kicserélem. Ugyan ezt már cserélték egyszer régebben, de a baloshoz még hozzá sem volt nyúlva. Nehézkes volt szétszedni a villát, mivel elforgott a csavar az aljában, tehát belülről egy rúddal meg kellett támasztani a dolgot, de nagy nehezen szétszedtük, viszont pár helyen „levertük” a szárat. Ezeket később felpolíroztuk, de még látszanak és kicsit érezhetőek is. A lényeg, hogy összeraktuk, de pár motorozás utána, most megint köpi az olajat. Mi lehet a baj? A száron lévő kisebb karcok készítették ki az új szimeringet, esetleg más probléma is lehet? Mit javasoltok? Arra gondoltam, kicserélem ezt a szimeringet is, mégjobban felpolírozom a szárat és feltöltöm megint új olajjal. Ettől azért félek, mert ha nagyon felpolírozom a szárat, ott vékonyabb lesz és nem fogja körülölelni a szimering és megint engedni fog. A balos szár tökéletes, ahhoz hozzá sem nyúltam, bár az olajat nem ellenőriztem benne. Lehet, hogy kevés a balosban az olaj, azért nem bírja a jobb oldali a terhelést és azért enged el állandóan? Nagyon puha most a villa. Mit javasoltok, mit tegyek? Köszi szépen előre is.
egy kis olvasnivaló!