Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok!
Hogy tudom a keveréket dúsra állítani?
melyik aza csavar és kifele vagy befele kell tekerni? :)
és mennyit? (bejáratós dugóhoz)
Köszi előre is!
keverék olajtartály
Helló!

Ha valaki tud olajtartályt,ekeidomot,ülés alatti zárat 4DL-hez az légyszi szóljon!
Vele már beszéltem pár napja. Nincs neki.
Köszi szépen! Telószámot nem tudsz dobni hozzá esetleg? Könnyebb lenne úgy.
telefonszám 30 512 9874
emil: taller@citromail.hu
de inkább telefon értelmes dolgot beszámítok de nem egy az egybe!
AZ ára 210 000 ft alkuképes
kismértékbe! enyiért 125/50 est kapsz!
Eladó125 ős trézike
rendszámos
meg van minden idomja csak hegeszteni meg festeni kell!
140 et megy 84kg os pilótával (50kg barátnőm ő alatta 150) ugyhogy a blokkja jó
A DT fórumban keresd a kkovács ot,neki lehethogy van..
Csáó csáó!
Nem fordított teló. Ez a bajom, mert fordítottból e-bayen van egy rakat. Enyémből meg csak komplett villa (mindkét szárral) és 25k huf, + mire ideér... Itthon még nem találtam, de holnap körbetelefonálom a bontókat. Holnap már toltam volna Kakucson...
találtam én is itthon ilyen kapcsolót, teljesen okés, csak most kicsit alakítgatni kell még a felfogatást stb...elviekben teljesen korrekt lesz, majd meglátjuk.
90%-ban biztos vagyok abban, hogy lehet venni univerzális féklámpakapcsolót motorra....
hali! én hiradástechnikai boltban vettem ilyen kapcsolót, mikro váltókapcsoló vagy mi a neve
lehet elkezdek bontókat hívogatni, vagy nemtudom...
lehet egy tök más motornak a kapcsolóját is rá lehetne szerkeszteni, akár egy MZ-ét vagy ilyesmi...majd meglátjuk mi lesz, mindenesetre köszönöm!
Hali Mana sajnálattal hallom, az a baj hogy én már eladtam, meg sztem a tiéd nem fordított teló, ugye?
Remélem sikerül találnod, nézd meg a motor.hu-t ott láttam oasmi moccot bontásra mint a tiéd
Jah téli unatkozásomról pár kép
Hali, srácok, betojok!
Nekem is első féklámpa kapcsoló kéne, a régiről eladtam a fékrendszert Tegnap megcsináltam a világítást, ott szórakozok hogy miért nincs féklámpám, lenyomom a hátsót OK, első semmi, leszedem a sarukat, összeérintem OK, kivettem azt a kis vackot, arra gondoltam elmegyek egy hiradástechnikai szaküzletbe ahol ledeket meg minden bizbaszt szoktam venni hátha lesz
én is pont első féklámpa kapcsolót keresek szolj ha találsz
Jogos...
UBG 458 sincs senki másnak rajtam kívül. Ugyan ilyen gumám van bazeeee!

Nincs valakinek egy bontott, fölös jobbos teló becsúszószára vagy egy komplett jobbos teleszkópja? Sürgősben kéne.
Nah, sziasztok! Én is elég rég írkáltam ide, de minden nap benézek, mert hiányzik a kis TüZéRem... Lassan 3 hónapja szerelőnél van De ha már itt vagyok felvágnék egy kicsit, mert ilyen senkinek sincs mégegy
sziasztok srácok, rég volatm errefele...
lenne egy problémám, első féklámpa kapcsoló kellene, ha van valakinek fölös megvenném! fontos lenne, vagy ha esetleg valaki tudja hol tudok venni, nagyon megköszönném.
előre is köszi!
Na csősztök tüzéresek!
A következő problémával fordulok hozzátok.
Március elején elszállt a jobboldali telószimeringem és én arra gondoltam, hogy talán a hidegben megkeményedett vagy ilyesmi, mivel egész tavalyi szezonban semmi baja nem volt. Szóval köpte ki az olajat és gondoltam kicserélem. Ugyan ezt már cserélték egyszer régebben, de a baloshoz még hozzá sem volt nyúlva. Nehézkes volt szétszedni a villát, mivel elforgott a csavar az aljában, tehát belülről egy rúddal meg kellett támasztani a dolgot, de nagy nehezen szétszedtük, viszont pár helyen „levertük” a szárat. Ezeket később felpolíroztuk, de még látszanak és kicsit érezhetőek is. A lényeg, hogy összeraktuk, de pár motorozás utána, most megint köpi az olajat. Mi lehet a baj? A száron lévő kisebb karcok készítették ki az új szimeringet, esetleg más probléma is lehet? Mit javasoltok? Arra gondoltam, kicserélem ezt a szimeringet is, mégjobban felpolírozom a szárat és feltöltöm megint új olajjal. Ettől azért félek, mert ha nagyon felpolírozom a szárat, ott vékonyabb lesz és nem fogja körülölelni a szimering és megint engedni fog. A balos szár tökéletes, ahhoz hozzá sem nyúltam, bár az olajat nem ellenőriztem benne. Lehet, hogy kevés a balosban az olaj, azért nem bírja a jobb oldali a terhelést és azért enged el állandóan? Nagyon puha most a villa. Mit javasoltok, mit tegyek? Köszi szépen előre is.
a szívócsonknál lett kipucolva és kaptam még két lyukat a felömlésnél+ egy tuningcső
Power szelep biztos, hogy meg, azt tudom.
Miket szoktak megpiszkálni rajta, hogy jobban menjen?
Hallottam elektronikárol, szűrő, kipufogó?