Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah.. hogy jártam?
dugattyú elszált.. lehet furatni meg dugószettet bele...
mennyibe lehet szerintetek az egész művelet?
vagy érdekel valakit így? (papíros, rendszámos, de 50-ként használt, +AF-es motorszám)
Enyém '92-es TZR, de elvileg erősebb az átlagnál. 145nél van enyémnek is vége, de azt teljesen ki is forogja, szóval áttétellel lehetne többet kihozni belőle. Szerintem le van áttételezve az enyém, ezért is lehet erősebb meg direkt szűrő is volt rajta. Igaz, most már visszament a gyári. Papíron 26LE.
a deltboxos nem pontos kifejezés bocs, a trapéz és a mosolygós lámpásokra gondoltam
sziasztok! a deltaboxos tzr-ek 27-30 LE között vannak az enyém kb 160at megy végre(16os első fogaskerékkel) igaz már hozzá lett nyúlva
Az enyémnek 145 a vége alattam... De majd meglátjk, hogy most hogyan fog viselkedni, jó elektronikával, idommal stb
ha 100 a vége akkor az sztem elég gyengus...
nekem 130 a vége (nem leejtőn, nem hátszéllel) úgy, hogy már nincs kompresziom..
1ik haveromnak volt olyan hogy a gép akármit csinált nem ment többet mint 80.. de az elektronikusan volt tiltva.. szval még az is lehet..
valahol be lehet mérni, hogy mennyi Le?
Végülis csak az érdekelne, hogy normális körülmények közt 100-at megy, ez oké?
Sziasztok!
TDR 125-re keresek előre féktárcsát, használt is megtenné.Állítólag sok típuson van ilyen tárcsa(egyébként 320mm átmérőjű).Nagyon megköszönném...
Az én 89'-es gépem katalógus szerint (műszaki vizsga közben lett módosítva a teljesítmény) 23 kw, azaz 31 LE.
Az én '91-esem 22 LE forgalmi szerint...
szerintem túl nagy különbség nem lehet a két blokk között.
sziasztok,
Vettem egy tzr 125R 93-as gépet.
Tudja valaki, hogy van ez a LE-tekintetében?
Valaki azt írja, hogy 12, vanaki 30, van aki 28....
Ha nincs papírja, honnan lehet saccolni, hogy hány lovas?
én azt olvastam, hogy jó olaj, de olcsóbb a repsol full szintetikus és azonos minőségű..
(személy szerint agip-ot használok)
hali! van vkinek véleménye az ipon 2t olajról lécci írjatok köszi....
Eladó sorba került TZR 125 R típusú géezetem:(:)
Kép a profilban!
http://www.hasznaltauto.hu/2819719_yamaha_tz
r_1998
bővebben: herbal@vipmail.hu
Akinek még nincs szerelési könyve TZR/DT125 höz..
Yamaha.TZR125.87-93.DT125.88-02.Haynes.Service.M
anual.PDF

Használjátok egészséggel!
Hát,nekem is hasonló problémám volt,a váltókar szimeringje volt kilazulva/kiesve...sztem érdemes megnézni,mert ez könnyen megesik,ha túl sok olajat teszel a váltóba....1ébként nem 1 drága alkatrész.(olyan 500-1000ft)
Sziasztok!

Nekem is lenne 1 kérdésem: Hogyan állapítsam meg hogy, honnan folyik az olaj?
Annyit tudok, hogy a kipufogónak a középső része tiszta olaj és az első lánckerék körüls is tiszta olaj..
Honnan tudom hogy melyik tömítést kell kicserélnem?

Köszönet előre is!
üdv. lehet hülyeséget mondok de nekem mikor el volt állítva a power akkor csinált olyat hogy melegen nem indult önindítóval hanem csak tolásra de már persze be lett állítva.
Szia(sztok)Lehet hogy az öninditó rossz,szálszakadásos a forgórész és nemforog eléggé De nem 100% csak 1 tipp
Hello mindenki!
Egy találóskérdés: önindítóval képtelenség hidegen beindítani a motort. melegen nagy nehezen még csak-csak.(új akksi, kaját, szikrát kap) Tolásra pedig hidegen-melegen egy fél hátsókerék fordulatra beröffen. Már rengeteg embert megkérdeztem aki ilyen körökben mozog és senki semmit. ha valaki hallott már ilyenről vagy tudja mi a baj megköszönném a segítségét.
Igazad van.
A nicasil réteg is kopik csak nem olyan mértékben mint az öntvény.
Hello!
A nicasil-os henger lényege hogy nem kopik, csak dugó csere kell az ilyen hengerekben. Szerintem nem érdemes vacakolni a gyűrű cserével, cseréld a dugót is, nem tudhatod mennyit bír még a dugód.
A hézagot én meg nem mondom neked, de azt házilag nem is nagyon határozod meg, ha mégis csak a gyűrűt akarod cserélni, szerintem vidd el szerelőhöz, majd megmérik.
Köszi a tippet!

Újabb kérdések!

Az lenne az első, hogy valaki cserélt-e már dugót NiCaSil-os hengerben (4FU00), és ha igen akkor kellett-e hónóltatni a hengert. Én már hallottam, ezt is azt is és nem tudom hogy mi legyen! És olyat is hallottam, hogy nem biztos hogy kell dugó csere elég csak a gyűrűt, de ehhez meg kell mérni a hézagot a dugó és a henger között! Valaki meg tudná mondani a min/max távolságot a dugó és a henger között?

Köszi
szia
megköszönném a címet!
taller@citromail.hu
erre küld

köszi