nah.. hogy jártam?
dugattyú elszált.. lehet furatni meg dugószettet bele...
mennyibe lehet szerintetek az egész művelet?
vagy érdekel valakit így? (papíros, rendszámos, de 50-ként használt, +AF-es motorszám)
Enyém '92-es TZR, de elvileg erősebb az átlagnál. 145nél van enyémnek is vége, de azt teljesen ki is forogja, szóval áttétellel lehetne többet kihozni belőle. Szerintem le van áttételezve az enyém, ezért is lehet erősebb meg direkt szűrő is volt rajta. Igaz, most már visszament a gyári. Papíron 26LE.
ha 100 a vége akkor az sztem elég gyengus...
nekem 130 a vége (nem leejtőn, nem hátszéllel) úgy, hogy már nincs kompresziom..
1ik haveromnak volt olyan hogy a gép akármit csinált nem ment többet mint 80.. de az elektronikusan volt tiltva.. szval még az is lehet..
Sziasztok!
TDR 125-re keresek előre féktárcsát, használt is megtenné.Állítólag sok típuson van ilyen tárcsa(egyébként 320mm átmérőjű).Nagyon megköszönném...
sziasztok,
Vettem egy tzr 125R 93-as gépet.
Tudja valaki, hogy van ez a LE-tekintetében?
Valaki azt írja, hogy 12, vanaki 30, van aki 28....
Ha nincs papírja, honnan lehet saccolni, hogy hány lovas?
Hát,nekem is hasonló problémám volt,a váltókar szimeringje volt kilazulva/kiesve...sztem érdemes megnézni,mert ez könnyen megesik,ha túl sok olajat teszel a váltóba....1ébként nem 1 drága alkatrész.(olyan 500-1000ft)
Nekem is lenne 1 kérdésem: Hogyan állapítsam meg hogy, honnan folyik az olaj?
Annyit tudok, hogy a kipufogónak a középső része tiszta olaj és az első lánckerék körüls is tiszta olaj..
Honnan tudom hogy melyik tömítést kell kicserélnem?
üdv. lehet hülyeséget mondok de nekem mikor el volt állítva a power akkor csinált olyat hogy melegen nem indult önindítóval hanem csak tolásra de már persze be lett állítva.
Hello mindenki!
Egy találóskérdés: önindítóval képtelenség hidegen beindítani a motort. melegen nagy nehezen még csak-csak.(új akksi, kaját, szikrát kap) Tolásra pedig hidegen-melegen egy fél hátsókerék fordulatra beröffen. Már rengeteg embert megkérdeztem aki ilyen körökben mozog és senki semmit. ha valaki hallott már ilyenről vagy tudja mi a baj megköszönném a segítségét.
Hello!
A nicasil-os henger lényege hogy nem kopik, csak dugó csere kell az ilyen hengerekben. Szerintem nem érdemes vacakolni a gyűrű cserével, cseréld a dugót is, nem tudhatod mennyit bír még a dugód.
A hézagot én meg nem mondom neked, de azt házilag nem is nagyon határozod meg, ha mégis csak a gyűrűt akarod cserélni, szerintem vidd el szerelőhöz, majd megmérik.
Az lenne az első, hogy valaki cserélt-e már dugót NiCaSil-os hengerben (4FU00), és ha igen akkor kellett-e hónóltatni a hengert. Én már hallottam, ezt is azt is és nem tudom hogy mi legyen! És olyat is hallottam, hogy nem biztos hogy kell dugó csere elég csak a gyűrűt, de ehhez meg kell mérni a hézagot a dugó és a henger között! Valaki meg tudná mondani a min/max távolságot a dugó és a henger között?
dugattyú elszált.. lehet furatni meg dugószettet bele...
mennyibe lehet szerintetek az egész művelet?
vagy érdekel valakit így? (papíros, rendszámos, de 50-ként használt, +AF-es motorszám)