Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Picit régi a legutolsó hsz. Kéne kicsit frissíteni. Témázgassunk. :D Ki lakik Budapesten vagy a közelében közületek és pontosan (kerület) hol? Kéne csinálni majd tavasszal egy közös gurulást. Benne lennétek?
B.Ú.É.K.
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Sziasztok! 89-es TZR-hez keresek plexit, illetve tükröket, esetleg még fék és kuplungkart is! Előre is kösz!
Üdv.:VeBa
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy tudtok-e jó szerelőt (aki ért tzr-hez) Kecskeméten és környékén?Lehetőleg megbízhatót és nem túl drágát...lenne pár dolog a gépen amit meg kéne csinálni,és én nem értek úgy hozzá...(telószimeringezés,meg vmiért folyik az olaj a váltóból-előző tulaj szerint véletlen túl sok olajat tett bele és az kinyomta a szimeringet).Illetve azt nem tudjátok,hogy minek kell megfelelni a műszaki vizsgán?pl.plexi kell-e,meg vészleállító(előző tulaj egyszer úgy hagyta,haverja nem tudta beindítani,oszt'mikor rájöttek,letépte...-ez a sztori,szerintem csak esésnél letört...)
Bocs a kisregényért,de műszakiztatnom kell a vasat(sajna elkaptak lejárt műszakival és elvették a forgalmit...akkor kapom vissza,ha fizettem,és viszem a papírt a sikeres vizsgáról).
Szóval válaszaitokat előre is köszönöm!
Boldog karácsonyt mindenkinek jöhetne már a tavasz
Hello, van még egy eladó fejidomom 4DL-es dupla trapézlámpásra, ha vkit érdekel írjon
Éppen azt kérdem én is miért lenne sok?Rosszul fogalmaztam..
HAver,a dugó már eleve ovális, akkor jó:)
Miért sok az újabb fajtáért, tehát miért kerül többe a régebbi TZR mint az újabb fajta?
Sziasztok.Most öszintén ..1jó állapotu régibódést 125/50 100eFt körül adnak.Rendszámosan 150eFt körüli árért ujjabb fajtáért sok persze hogy nem hibátlan,csodák nincsennek
Uhh, az elmondottak alapján tényleg vmi 125/50-es járhat jól vele, vagy alkatrésznek az egész, én most vettem egyet hasonló öszegért hasonló állapotút, fent is volt a használtautón pár napig aztán rácsaptam, nekem az a szerencsém hogy én az enyémet szétbontottam mert 50es ként volt és azok a cuccok megmaradtak belőle ami kell hozzá: lényegében 2 oldalidom meg én a farokidomot is cserélem mert az enyém jobb állapotú, motorikusan ez is tolásara indult az öninditó motor kuka, de az is van nekem , a benne lévő blokk mondjuk nem a forgalmiban szerepló volt, de a benne lévőnek is megvan a papirja, plusz adta vele a forgalmiban szereplő blokkot, aminek a henger-dugó az kuka, igy van két blokkom plusz ami az enyémből megmaradt régen és igy tudok csinálni egy várhatóan király mocit, a blokkon kivül lényegében már csak a fényezés marad, átnéztem rajta most igy mondent hogy darabokra szedtem, egy két apróság, kuplungkar, gázkar ami cserés még de az is megvan,szóval úgy érzem nekem megérte, de akinek nincs hozzá alkatrésze az örülhet ha talál hozzá alkatrészt
jah és azis kimaradt hogy az a háromszögű aluminium ami tartja a lábtartót jobb oldalt úgy volt már meghegesztve és a hátsó fékkar felfele elvolt ferdülve..
Amik tények: A fejidomot ami fogta üvegszállal volt felfogatva gondolom már az idő megkoptatta. Ami a kipufogó mögött van idom törött volt. A két szélső idom repedt volt. A hátsó fadokidom repedt volt. Az első hátsó gumi cserés volt rajta. Önindító nem volt képes indítani tolásra is nehezen indult (álítolag 1év állás miatt). Elég sok rozsdás csavar volt rajta ami a szabad ég alatti tárolást jelentette számomra. Légszűrőházfedélnél valami szalag volt. Első féke egyből satuzott valamiért a hátsó pedig alig fogott. Magas volt az alapjárata neki és eléggé füstölt is a moci. Amikor fékeztem olyan érzésem volt mintha kicsit jobbra húzott volna a kormánya. Nem ennek a tipusnak a műszerfala volt a motoron hanem valami 250-sé. A kuplungbofden csupa roszda volt. A hengerfejnél látszódott hogy valami pasztával lett összerakva, nem a gyári tömítés szettel (amit erősen ajánlanak TZR-nél) És akkor még a mindenhol festékkopás, eldölés és csúszás nyomai. Gondolom az a kép lehet kirakva amikor megvették körübelül. Nem akarok róla senkit lebeszélni, de rengeteg munka lenne jóvá tenni és kitudja mi jönne még közbe. Én féltem ebben a tudatban elhozni a motort. És hát senkinek nem lenne pozitívum ha vásárlás elött tologatni kéne vagy háromszor, hogy életrekeljen a motor
annyira retek volt?
Ezt néztem
Nézd meg ezt, szerintem ennyiért megérné. Igaz még kicsit meg kell toldani a 100 ezret, de alkuképes. TZR
Hát igen 100ezer, de könyörgöm, nekem a vevőnek kell tologatni hogy beinduljon? hova jutottunk Amikor én eladtam az mz-t első rugásra 5fokban beindult, úgy hogy elötte 1nappal bese volt indítva. Azóta fáj a szivem, hogy eladtam
100ezerért ne várjál csodát.
A tesztben az én exbringám van.
Elmentem ma megnéztem a TZR-t. Írhatnám a jó kis MZ-s történetet újra yamahában. Végső döntésem az volt, hogy otthagyom. 100,000FT-ért adta volna, de minden annyira ellene szólt, hogy nem mertem elhozni sem. Majd leközlebb talán szerencsésebb leszek és az fog fogadni a valóságban is, mint ami a hirdetésben van kirakva a képen is Viszont ha van valaki a fórumon 125/50-ként használ egy ilyet 125R-t annak ajánlom, mert akkor a saját motoroját a vázon meg a blokkfelen kívül beleépíti és van egy fasza rendszámos TZR-e.
Szerintem sem a dugón fogok. Szerintem prox lesz benne ha egyáltalán kell.
köszi
Bontót nemtudok de a dt topikban nézdmeg a kkovacs nick bont dt-t,vagy a vaterán keress.
Bocs ha beleugatok azt az olcsót felejtsd el(van nálam motorbol kiszedett olcsó dugóbol,kicsit ovális lett és megszorult..)Ne a dugón sporolj.. de te tudod