Szia(sztok)Ha a nicasilod(ha olyan a tied)sérült akkor ujra nicasilozás,de jobban jársz/olcsobb 1 jó bontott(akár acél és megfuratod) henger.Ha nemsérült akkor csak dugócsere.
Itt a cím, de azt már ne kérdezd ezen belül hol találtam meg: www.shop.unas.hu
Amúgy én azt olvastam (ebben a cikkben:http://www.motorland.hu/Teszte...), hogy gyárilag a henger Nicasil-bevonatos. Márpedig ha nekem ezt a japán belpiacost furatnom kéne akkor a nicasil-ból szednének le nem? Tehát ha dugózom akkor még eztis megkell csináltatni vagy mi:S. Azt tudom hogyha a fal olyan állapotban van akkor nem feltétlenül szükséges megfuratni elég csak dugattyút cserélni. Szerintetek milyen gumit éri meg venni rá előre és hátra?
Rendben, köszi szépen! Szerintem akkor majd felhívom a rózsaszíneket és utána járok telóban mi menyi. Fékbetét van NEWFREN a www.motoroazis.hu -n. Én itt néztem mikor azt hittem kell, de csak be kellett égetni. Én ezt vettem volna, de lehet amit te néztél jobb. Nem értek a motor fékbetétekhez. Remélem nem lesz gáz nekem a dugóval csak a gyári légszűrő miatt érzem ennyivel gyengébbnek a mocit. De januárban szétszedem és megnézem hogy áll a dolog. A persely mennyi lehet hozzá? Azt sem tudom az enyém perselyes-e. Remélem. Na széles utat gumifákat. Azért leírod, hogy a másik dugót(az olcsót) hol találtad? Megnézem azt is. Nem mindig szar az olcsó, csak utána kell járni. Én is olcsón csinálok számítógépeket meg honlapokat mégsem szarok csak nem húzom le a népet. Széles utat.
Nah feljutottam énis netre www.pinkmotors.hu itt ha megkeresed a tiédhez valót elküldöd nekik a tipusszámot és e-mailban visszaküldik mennyiért tudnak neked adni proxot. Van nekik főtengely felújító is (prox) van a hengerbe hüvelyük is. Az árukat nem tudom mert nem kérdeztem meg. Nekem az RD-be 17300FT-ért adtak dugattyú szettet (dugó+gyűrű+csapszeg+zéger). Nemtudom ti mennyiért tudtok fékpofákat tzr-hez de ha már ahoz is megtaláltam egy címet beírom: www.biker-world.hu Ferodo Platinum fékbetét: 7290FT. Ezen kivül még van pár dolog fent például valaki régebben keresett itt a fórumon km/h spirált azis van nekik japán ráadásul és csak 2790FT Remélem tudtam segíteni pár embernek
Jó ok, de hol találom meg neten? Szeretnék utánajárni kicsit. Egy oldalcímet, pls írjatok már be. :) Amúgy ha a hengerfalam sérült akkor mi van? Hiába cserélek dugó kitet. Nektek, hogy hogy csak dugót kellett cserélni? Általában a hengerfalnak is szokott baja lenni,vagy azt felfúrattátok és raktatok bele új dugó szettet? Ha igen hol csináltattátok a fúrást és mennyibe fájt? Köszi az infókat!
Haj és arra figyelj, hogy semmiképp se legyen rossz íze a szádnak ha megveszed a mocit, mert sokszor olyankor is ráfarag az ember mikor tök örül meg boldog és azt hiszi mekkora jó üzletet csinált. Szóval csak óvatosan vele. Sok sikert!
Mana: nem lenne fölös út nekem, mert mint kiderült itthon nővéremért is 23-án mennénk Pécsre és onnan már csak 20km kb. annyit szerintem megér, bár persze ha télleg találok még rajta olyan hibákat amiket nem is említett vagy jobban leszedetek az árból vagy megpróbálok érveket sorolni neki... Találtam egy oldalt ahol van TZR dugattyú 2fajta, az egyik valami márkátlan ami csak 6500FT (sztem olyan is) és van egy prox dugattyú szett is annak az ára 19500FT volt ha jól emlékszem... Komplett Giannelli kipufogórendszer TZR-hez 36800FT. Azt felis írtam
Jah igen, ezt az oldalt már néztem. Idomok darabja 11.000huf, tehát ha kell 2 oldal + buksi akkor kapásból 33.000huf volt az idom. Na ehhez nekem kell egy fejidom konzol is mivel enyém gyárilag pucér és ki tudja az oldalára hogy mennek fel az idomok, szal lehet oda is kellenek adapterek. Ráadásul ha beleszámolom a fényezést is(haveri alapon), akkor jó ha 50.000-ben megáll, hogy felöltöztettem Jennyt. Szeretem meg minden, de akkor inkább így hagyom. Ráadásul azt hiszem áprilisban műszakiztatnom is kell + kéne előre új guma, szét kéne szedni, hogy blokk rendben van-e, új váltóolaj, új motorolaj, új fékbetétek előre, és szeretnék rá ha így marad egy kulturált fejidomot. Aztán van ám még sok ötletem. Szóval olcsóbban kéne idom. :D
Másik dolog, hogy RD is írta, hogy új dugót szerinte megúszná 15-20e Ft-ból. Ez igaz? Mondjatok már nekem légyszi pár helyet ahol dugókkal foglalkoznak, mert lehet gyűrűzni kell enyémet. Szét akarom szedni még most télen és megnézni mi a baja, de addig nem akarom míg nincs meg rá a pénz ha javítani kell, mert fosok, hogy akkor úgy marad és az életben nem rakom össze.
Előre is köszi a helpet! Széles utat, gyors telet.
Majosházán? Tudnál adni valami elérhetőséget cosmo? Telefonszám, netcím, stb...? Nagyon megköszönném. Csak idommal foglalkoznak vagy alkatrészekkel is?
RDJunior: Nem tudom, szerintem ez a vas nem nagyon éri meg. Most egy dolog érted, hogy mit mond a tulaj, kicsit lejjebb olvasd el az MZ-s sztorimat. Szval hiába mondja, hogy pöccre indul tolásra, lemész, önindítóra tényleg nem, megpróbáljátok betolni, nem indul, tulaj meg mondani fogja, hogy PEDIG EDDIG INDULT, DE TÉNYLEG! aha... Kép alapján is elég gány állapotban van. Én a helyedben gyűjtenék még hozzá és vennék és rendesen működőt, amit rendesen hirdetnek és semmi gyanús nincs sem a hirdetésben, sem pedig a próbánál. Én a helyedben elfelejteném. Nekem is volt egy fölös 400km-es utam. :S
Mana: szétbontottam az enyémet azért van fent több alkatrész is hozzá, egyébként Majosházán csinálnak mindent hozzá érdemes érdeklődni az még nem kerül semmibe.
Junior: szerintem annyit 110et megér ha még rá is kell költeni mert rendszámos azok ára pedig fel fog menni mivel a 125/50-esek hamarosan kifutnak, ha megveszed legalább te csinálcs meg rajta mindent, ha 200 fölött veszel is akkor is kell vmit rajta csináltatni az tuti ha csak nincs nagy szerencséd ha dugózod is,meg az idomokat is olcsón meg tudod oldani, meg veszel rá gummát még ugy is bőven 200 alatt leszel. egyébként a japán típus elvileg szívósabb és pörgősebb mint az olasz,egyébként ha betolásra megy akkornem lehet nagy baja, akksi vagy rosszabb esetben az öninditó motornak van vmi baja.
Pedig ez van a TZR-en amit én nézegetek ebből kiindulva lehet hogy valamikor karambolos lett volna az eleje és csak ilyet találtak rá, mert hát okkal az ember csak nem dobja el a gyárit róla. De ha télleg nincs gyárilag ilyen TZR-en akkor már értem miért mutat feleannyit a fordualtmérő . Úgy érzem kezd sok lenni ez a 110ezer Huf is érte
Hát a munka nagy része az idomok javítása lenne és festése. Igazából a festést még én is meg tudom csinálni, úgy hogy még szép is legyen . Van egy ismerősöm, aki pedig tud műanyagokat is hegeszteni és ő megcsinálná a repedéseket. A nagyobb gond, ami engem aggaszt, hogy az elmondottak alapján, csak tolásra indul, de úgy pöc-röfre. Önindító megforgatja a blokkot, de azzal valamiért nem indul. Én arra tippelek, hogy mivel 1évet ált talán az Akumlátor kicsit kivan neki. Amúgy "ő" szerinte ráférne egy dugattyú csere is. Szerintem az is lenne 15-20ezer Ft-be. Ráadásul még az első és hátsó gumit is cserélni kéne... Ezeken kívül az első fék olajt kéne kicserélni vagy légteleníteni és kész is lenne Csak hát már amit most leírtam sem lenne olcsó Ami pozitív dolog hogy már negyvenezer forintot leengedett és így ha ezeket hozzáadom ugyanott lennék árba mint amennyiért a neten vannak fent most (270-290ezerért lehet kapni rendszámost). Bár lehet, hogy bőven ez alatt meglennék még egy friss műszaki vizsgával is akár
cosmo: És hogy hogy eladod az idomokat? Esetleg újakat veszel vagy csináltatsz? Ha van valami jó infód idomokról, megköszönném ha megosztanád velem, mert tudod, fel akarom öltöztetni a gépet. :)
1995-ös Japán belpiacos. Műszaki is van rajta 2009 feléig asszem. Igazából idomjavítás, első fék javítás, és dugó a fő baja meg a fordulatmérő:S Azért startoltam rá mert A1-el tudom vezetni
Itt a cím, de azt már ne kérdezd ezen belül hol találtam meg: www.shop.unas.hu
Amúgy én azt olvastam (ebben a cikkben:http://www.motorland.hu/Teszte...), hogy gyárilag a henger Nicasil-bevonatos. Márpedig ha nekem ezt a japán belpiacost furatnom kéne akkor a nicasil-ból szednének le nem? Tehát ha dugózom akkor még eztis megkell csináltatni vagy mi:S. Azt tudom hogyha a fal olyan állapotban van akkor nem feltétlenül szükséges megfuratni elég csak dugattyút cserélni. Szerintetek milyen gumit éri meg venni rá előre és hátra?
van oldalcímük de azon nincs semmi
sztm nincs vele gond(jó dugó)
megnézni meg érdemes mindien féle képpen:D
Másik dolog, hogy RD is írta, hogy új dugót szerinte megúszná 15-20e Ft-ból. Ez igaz? Mondjatok már nekem légyszi pár helyet ahol dugókkal foglalkoznak, mert lehet gyűrűzni kell enyémet. Szét akarom szedni még most télen és megnézni mi a baja, de addig nem akarom míg nincs meg rá a pénz ha javítani kell, mert fosok, hogy akkor úgy marad és az életben nem rakom össze.
Előre is köszi a helpet! Széles utat, gyors telet.
RDJunior: Nem tudom, szerintem ez a vas nem nagyon éri meg. Most egy dolog érted, hogy mit mond a tulaj, kicsit lejjebb olvasd el az MZ-s sztorimat. Szval hiába mondja, hogy pöccre indul tolásra, lemész, önindítóra tényleg nem, megpróbáljátok betolni, nem indul, tulaj meg mondani fogja, hogy PEDIG EDDIG INDULT, DE TÉNYLEG! aha... Kép alapján is elég gány állapotban van. Én a helyedben gyűjtenék még hozzá és vennék és rendesen működőt, amit rendesen hirdetnek és semmi gyanús nincs sem a hirdetésben, sem pedig a próbánál. Én a helyedben elfelejteném. Nekem is volt egy fölös 400km-es utam. :S
Junior: szerintem annyit 110et megér ha még rá is kell költeni mert rendszámos azok ára pedig fel fog menni mivel a 125/50-esek hamarosan kifutnak, ha megveszed legalább te csinálcs meg rajta mindent, ha 200 fölött veszel is akkor is kell vmit rajta csináltatni az tuti ha csak nincs nagy szerencséd ha dugózod is,meg az idomokat is olcsón meg tudod oldani, meg veszel rá gummát még ugy is bőven 200 alatt leszel. egyébként a japán típus elvileg szívósabb és pörgősebb mint az olasz,egyébként ha betolásra megy akkornem lehet nagy baja, akksi vagy rosszabb esetben az öninditó motornak van vmi baja.
ezzel lessz munka bőven
igen csak meg kell gondolni h 250 km-re elmenny érte
én szerintem kihagynám ezt az utat