Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát szayerg szerintem te is megfogadtad hogy nem veszel nőtől motort, nem mintha olyan sok lenne ilyen motorokból, de ugylátszik nem csak én jártam így,Csak azt nem tudom hogy tudta ugy megcsinálni v csináltatni hogy eladja nekem és kb másfél hétig jó legyen, az volt a poén h utána én is ahhoz a szerelőhöz vittem, és mondta hogy tényleg új dugó meg henger felújítás volt, de a többi rám várt.
Mikor megcsináltattam és tavaszzal elakartam adni mert nem volt csak egy 50es adásvételim, akkor a vevő érkezése előtt kb egy órával összetörtem hála egy újgazdag mercisnek akibe hátulról belementem, lehetett volna pereskedni ha nem lett volna 50es a mocc és egyből nem én vagyok a hibás, aztán meg csodálkozott a csaj is hogy mehetünk a rendőrségre és előtte megpróbált ráveni hogy mondjam hogy én irattam bele azt hogy 50es miután eladott nekem egy rakás...
Nem gondoltam bele hogy ennek az 50es szarakodásnak ilyen következményei lehetnek, a baleset után més el is kezdtem felúőjitani, meg volt mindenem már, nagynehezen beszereztem a dolgokat hozzá, és akkor tudtam meg hogy 50esként nem adhatom el, 125ösként meg kinek kell ha semmi más papírja nincs, igy hát szétbontottam
Én is nőtől vettem szarhalmaz motort...egész télen szereltem. Csont vázra lepucoltam mindent, mert nem mertem megkockáztatni, hogy valami szétesik alattam.
Lötyögő féktárcsa, lelazult lánckerék, 12mm átmérőjű csap helyett M8-as csavar begányolva két kiflexelt vaslemez közé a tönkrement hátsó rugóstag megemeléséhez, és hasonló nyalánkságok.
A kedvencem az volt, hogy a 10 éve ki nem pucolt, és eltömődött hűtő elé odarakott egy PC ventillátort, hogy az majd lehűt és megold mindent.

A legszebb az egészben, hogy a lányka közlekkaron végzős járműipari gépészmérnök. Legalábbis azt hihette magáról, mikor a motort szétgányolta.
sztm ha viszonyítjuk az rs,nsr,tzr az alkatrészek árában nem sok a külömbség mind1-iknek van ára 2T
Jó, akkor úgy kérdezem, hogy NSR vagy Aprilia viszonylatában az egyes alkatrészek ára hogyan aránylik egymáshoz, de ha néhány fogyó alaktrész árat beírtok (mondjuk fékbetét, lánc, gyűrűk, szimmeringek stb. esetleg főtengely), nekem az is elég. Természetesen nem a Simson-hoz viszonyítva. A Simo segédmotor-kerékpár, nem veszem egy kategóriába a TZR-ekkel, főleg nem összehasonlítási alapnak, de ezt nem is írtam soha. Csak szeretném tudni mire számíthatok/mibe vágok bele.
üdv
Szia(sztok)Mennyire drága.. ha a simsonhoz viszonyitod DRÁGA az alkatrész.... Nem bántásból mondom csak sokan a keleti csodák után meglepődnek az árakon..(részben ezért is van ennyi kokányolt ..)
Köszi a tanácsokat, így már tisztább a kép , sajnos a TZR-ről nem sokat hallanni se teszt se saját weblap semmi... és ráadásul a választék sem túl bőséges. Az alkatrészek ára mennyire horror? Az már kiderült, hogy ritka; de drága is, ha esetleg kifogok én is egy "nő tulajtól, megkímélt" állapotút?
Ahogy nézegettem a mocikat, gondolom a 4DL az a teljesen szögeltes lámpás és ez az olasz, Dellorto karbival, a 4FL pedig az alján lekerekített szögeletes lámpás és japán?
sorry egy kis javitás
25ezer km-el vettem és előtte nemsokkal volt felújitva(ezt akartam irni csak nem igy sikerüllt )
Szia, nekem egy ugyanilyen motorom van évjáratra, sőt még színre is egyezik elvileg Én tudok neked rosszat is és jót is mondani, mikor én megvettem elvileg 25000km.el előtte volt dugócsere, henger felújitva, ez elvileg reális adat is ilyen időközönként szokták cserélni.
Ezzel nem is volt bajom, de kellett karburátort cserélnem, főtengelyszimeringeket cserélni, a teleszkópok engedték az olajat,olajszivattyút is kellett cserélnem, szóval én kifogtam egy olyat amin minden lehetséges dolog kijöhet, de elvileg nem jellemző rájuk, hallottam ilyen hibákról, de nem úgy hogy minden hiba egy motoron, mondjuk hozzájárult sztem az is hogy csajtól vettem és ő nem tudta kezelni, pedig azt hittem tőle megkiméltet veszek.
Az alkatrész ellátottság elég siralmas hogy ugymondjam, ráadásul ha idomra vagy ilyesmire van szükséged akkor nehézséget okoz az h van japán belpiacos meg olaszban gyártott is és van újabb fajtájuk is a 4FL-es, tehát nem könnyű alkatrészt szerezni hozzá, de semmi sem lehetetlen.
A mociról ugy általánosságban azt tudom mondani hogy alacsony fordulaton is jól húz, a futóműve veri még az újabb nsr-ekét apriliákét is, nagyon jól motorozható, lehet döntögetni is vele rendesen, igaz hosszú távon tényleg nem túl kényelmes főleg ha másik személyt is vinni akarsz, de tényleg kárpótol az élmény.
Nem akarlak egyáltalán lebeszélni róla, szerintem az én esetem egyedi volt, de nem tudhatod h használták előtte, nézdd meg rendesen de az is igaz h a blokkba nem látsz bele
Szerintem nyugodtan vegyél ilyet tényleg kategóriájában az egyik legjobb ha nem a legjobb
olasz változat(ez a fajta),,,
a tzr-be az az egyik legjobb h alacsony fordulaton is nagyon szépen el lehet járni,nem úgy mint pl: egy rs-nél,mert azzal nem lehet járni 7E alatt....
sztm a tzr egy elég masszív erős motor,...
a motrjárol pedig annyi sztm h ki hogy használja...sztm tartósabb mint egy rs...azok is nagyon jok csak hát az áruk is fentebb van
Yamaha TZR 125
Őt ismeri valaki? Az 1994es évjáratával vajon milyen gyártmány lehet olasz vagy japán?
Szép gépnek tűnik, és nem is túl öreg. Meddig gyártották a Tüzéreket?
Köszi szépen a választ! Sokat segített!
Mentem több ilyen 125össel, ha most motort vennék, egy picit több pénzből, mint ami a mostanira volt, akkor az újabb típusú olasz/japán (4FL...4DL stb.) TZR-t, vagy új típusú RG-t vennék. Vagy esetleg mito vagy RS, de azt félve mert az olaszról semmi tapasztalatom.

A fent felsorolt mociknak van zártdobozos aluminiumváza, fordított villája,(önindítósak is, bár annak én nem feltétlen örülök) és tudsz rá gumit is venni, mert nem valami elcseszett méretű kell rá, így van választékod. (pl. nekem 18" 100/90-es gumi kéne hátra, de csak túrabakelitet kapok rá)

Macskalámpás NSR-t is próbáltam (egy jó állapotút), az szerintem harmat gyenge alsó fordulaton, 7ezer alatt meg se próbáljon vele megmozdulni az ember, és 2003-ban gyártott sportmotor hagyományos virsli villával szetem elavult.

Üdv.: Géza
Nézegettem, sőt talán el is olvastam ami volt mind nsr, af1, rs, tzr, mito körében, de az nem valami sok, meg nem valami igényes egy része, főleg hogy ellentmondások is vannak... (pl ha jól emlékszem: TZR 125 "teljes motor regenerálást kellett csinálnom:meggyűrüzni stb. stb. a pover is beállt. teljes csere", ellenben mindeki más azt írja, hogy milyen megbízható.) Mindenki áradozik a motorjáról, ha szerencséje volt vele, akinek meg nem az meg ugyan azt a típust lehordja mindennek. Na ezen nem egyszerű eligazodni... Valójában ha a Bonceterem alapján vásárolnék, bármelyiket vehetném, mert a pontszámaik nagyjából azonosak és általában pozitív visszajelzések vannak, meg szépítik a dolgokat: "kicsit kényelmetelen, de kárpótol a teljesítmény" stb... Mindenkinek a vérmérsékletétől függ, mennyire írja le "vadítónak" a motorját.
De attól elolvasom őket újra és újra, hátha végül kitanulom majd ezeket motorokat.

Amúgy megfigyeltem, hogy többféle TZR-t is gyártottak (szögletes lámpásokon belül), van talán valami olasz, meg ilyesmi. Ezekt mi különbözteti meg egymástól?
üdv
nézd meg a" bonctermet"
vann ott minegyikről egy kis okossság
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kikérni, ha lehet. Szeretnék egy sport/túra motor 125ccm kategóriában és azt kérdezném, hogy mit tudnátok elmondani a TZR-ről esetleg az NSR-el vagy az AF1-el összehasonlítva? (Teljesítményben, megbízhatóságban, kényelmben, esetleg fogyasztásban?) Próbálkoztam az AF1-es fórumban is, de nem nagyon bagóztak ide... Remélem ti segítőkészebbek lesztek, ugyanis tanácstalan vagyok, nem tudom mi alapján döntsek és hol kérdezősködjek, mert nincs tapasztalatom a témában és ezek már elég öreg motorok, biztos kitapasztalták már őket, de szerintem hajlamosabbak a meghibásodásra is.
Előre is köszi.
üdv
Mellesleg olajtartály és a két oldalsó(nagy)idom közötti idom kellene!(ami a vízhűtő radiátor alatt van)
Cső mindenkinek,az lenne a kérdésem felétek,hogy szerintetek a TZR 250 3xv idomai jók az én 125RR-emhez?
Mert én úgy hallottam ,hogy megegyeznek,de nem veszek rá mérget.
Ha valaki tudja vagy van 125RR-hez alkatrésze az légyszíves írjon rám mihamarabb,köszi előre is.
Széles utat!
Nem, nem én vagyok a hibás... Mondta a kedves rendőr kolega, hogy egyértelmű, hogy nem én vagyok a hibás, de ezt nem ők döntik el...
igazad van én is csak idézőjelesen írtam.de sajnos ez van, mert ugye itt egyértelmű hogy a hülye cigány volt hibás de hát a szabályok szerint te vagy mert te voltál járművel.ja és természetesen még nekik áll feljebb meg ők verik magukat ez az igazi roma mentalitás
Nem tudom, hogy te hogyan beszélnél róluk, ha elesel miattuk, örülsz, hogy élsz... Nekik semmi bajuk és még ők akarnak megverni...
hát ez már nálam is majdnem előfordult.a biciklis cigányok egyszerűen életveszélyes manővereket hajtanak végre.mind sima utcán mind főúton egyaránt.én ha pl. mennek fát vágni vagy hasonló jó nagy ívbe kerülöm ki őket mert egyáltalán nem kiszámíthatóak.

ja és persze te is gonosz ráászíístáember vagy
Nah, sziasztok! Tegnap - még kihasználva az időt - motoroztam egy kicsit. Este sikerült a kis TZR-emmel megtennünk a közös 2000. km-t, majd még 2 km és csatt... Egy köcsög cigány kijött elém biciklivel, pár méterrel előttem úgy gondolta, hogy ő átmegy előttem a főúton. Fékezni kezdtem, majd jobban ráfékeztem, de a hideg aszfalton kicsúszott az eleje a motornak, és máris a földön voltam és csak azt láttam, hogy csúszik a motorom Egyértelműen ő a hibás, de a biztosításra nem nagyon számíthatok, mert ezeknek semmiféle biztosításuk nincsen...
Vigyázzatok magatokra!
Hát Tomi elismerésem, sikerült rendbe hozni a gépet!
Széles utat és gumifákat!
ilyen lett....gondoltam megmutatom
igaz még festésre vár
Csá, okés msn-en megdumáljuk, az idom meg a tartály már nincs meg!
Benyomok egy linket mert e régi már nem jó:http://www.kepesmotor.hu/yamah...