Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy engem lehet ,hogy érdekelne pár dolog pl.:olajtartály,az első kerék és a kipufogó könyök közti idom,hátsó ülés alatti zár,esetleg gyújtáskapcsoló,indexek.Jó lenne,ha tudnál rá mondani vmi árat ,és pár kép se lenne rossz.
Széles utat.
Éldegélek, csak a nagy elektromosság végett egész szezonban köridőmérővel(pályamotorozás topicot szemeteltem tele sokszor a témával) gürcöltem mint a barom. Már várom, hogy leesen a hó.
Na mivan te eltünt ember?Amit itt irtál abbol a 10ét sem értem Én lenni nagyon hüle elektromosság Cserélj aksit!
Hali!

A héten ki lett már a tököm a motorom egyre rosszabbodó töltéshibájával. Azt néztem, az izzón, hogy alapjáraton van töltés, de fordulaton meg nemhogy nincs töltés, de mintha lenyalná valami az aksit, és a fordulatszámküszöb egyre lejjebb jött.

Ahogy hazaértem megálltam, még meleg motornál lekaptam az idomokat, tankot, légszűrőt. Beröffentettem, és rámértem a 3fázisú generátor tekercseinek kivezetéseire. Mindegyiken szimmetrikusan 14 Volt van alapjáraton, és max fordulaton olyan 55-60 Volt (váltófesz). Tehát a generátor hibátlan. Visszadugom a kábelét a fesszab bemenetére, és elkezdek annak a kimenetén mérni:
Kimenet alapjáraton 12,6 Volt, gázadásra megy lemegy 4 Volt környékére!
Nemhogy nem tölt, e még rövidre is zárja az aksit.

Fesszab kiszerel: alumínium hűtőbordába beöntve valami retek kis disszipatív működésű fesszabályzó(amit ugye hűteni kell egy k. nagy radiátorral).

Úgy döntöttem, hogy nem veszek bele gyári fesszabot, mert 20éves elavult technika, ami a bejövő feszből a felesleget hővé alakítja szabályozás közben. Inkább ráteszek egy 3fázisú egyeniránítót, arra egy L-C szűrőt, és így lesz 20-80Volt egyenáramom fordulattól függően. ehhez Rendeltem a Texas Instruments-től egy 40 dolláros DC/DC konvertert(természetesen ingyenes termékmintaként ), aminek a bemenete 18-80V-ig tetszőleges, a kimenete meg 3-14,4 Voltig beállítható fixre, és beállítható áramkorlátja is van, hogy ne töltse túl nagy kakaóval az aksit. Így a gyári 20%-os hatásfokú helyett egy 70-80%-os hatásfokú profi \"power management\" kerül a masinába.

Úgy terveztem, hogy a kimenő fesz, és a kimenet áramkorlátja ésszerű határok között állítható lesz egy-egy trimmerrel, azaz minden géphez jó lesz, aminek 3fázisú generátora van. (Meg persze 1 fázisúhoz is, csak a többit akkor nem kell bekötni a bemeneten) Ha megépült, és bemérve tesztelve működik, akkor a terveket közzéteszem.

Üdv.: Géza
Hy all!

Meg tudnátok mondani hogy 98-as TZR 4FL-hez honnan tudok szerezni dugót? A henger típusa: 4FU00 (NICaSil-os). Neten csak 3MB00 hengerhez vagy régiebbi TZR-hez találok. DT-be vagy TDR-be raktak blokkot 4FU00 hengerrel?

Köszi
3SH motorkodú,megvan:két blokközép+váltó+kuplungdekni+gyujtásdekni+hengerfej
yamaha tzr 125 hiányos blokk egyben vagy bontva eladó
06302692998
vargaszabolcs@net.info.hu
Csáó csáó!

Engem az érdekelne, hogy valakinek van-e bent hátúl 120as gumija. 92-es TZR-em van. Ez a típus érdekelne. Nekem 110 van bent viszont nem sok hely van már a gumi és a láncvilla közt. Nem tudom, hogy befér-e, viszont jó lenne egy nagyobb gumi.
Szia
az első futóművet mennyiért adnád? Kerék és fék nélkül.
(e-mailben is válaszolhatsz)
van kulcsos ajtóm, ha érdekel írj
Helló mindenkinek! Bontásra kerül egy 94es 4DLes 125ös!
http://www.hasznaltauto.hu/2433395_yamaha_tzr_1
994
üdv, a hátsó telót ma beszereztem de a felfogatása is eltört az érdekelne , amivel felfogatom a vázra , másnéven kutyacsont :DD
9eft, a hátsó teló ha kell.
vargaszabolcs@net.info.hu vagy 06302692998
hellosztok nem tud valaki motor bontót győr moson sopron vagy veszprém megyébe?
nem tud valaki tzr hez hátsó telót? crasheltem és az árokból szedtem össze:(:(
Köszöntem szépen.
A km óra fekete pereme 98, a fordszámmérőé 88mm.
A lyuk, amibe belemennek kb. 5mm-rel kisebb.
Üdv
Megtudná mondani valaki nekem, hogy a 125-ös tzr-en mekkora a ford.szám, és a sebesség mérő óra átmérője. Rd-re akarok tzr óratartót rakni, de a műszereket megtartanám.
Előre is köszi
Naja,4e forint nem sok,de nem is új tükröt akartam ennyiért.7e forint a márkakerben,de nekem nem kell feltétlenül csillogó új...Bontott is jó,és még így is több,mint a katalógusár felét adnám érte...1ébként szoci motorra nem 4e a tükör,hanem 400ft(tapasztalat)
Szia.Azért 4eFt ennyimindent ne akarj www.nagyvas.hu van TZR250es tükör na az 4700Ft/párban(és elvileg jó a tiedre is de utángyártott...)ezmár nem keleti motor....
Üdvözlök mindenkit!
1988-as,125-ös tzr-re keresek tükröket,lehetőleg Kecskeméten és környékén.
A tartókonzol is kellene hozzájuk.Max 4e forintom van rá,nem baj,ha kicsit karcos,lényeg,hogy üvege jó legyen,meg ne legyen elhajolva.
Ha valaki tud ilyet,akkor kérem szóljom!
Szia(sztok)Megnézik mennyi az katalogus értéke ha a kár meghaladja a 70%(vagy 80%)gazdasági totalkár.Érdemes megmutatni(kérni 1árajánlatott javitásra...5-10eFt kb nemkell ott javitatni ) hivatalos Yamaha kereskedésben ugy tudsz vivni a biztositóval ha keveset számolnak...(mert keveset fognak..)
K&H asszem...
ez a csávó annyit csinált hogy elsőször körbefényképezte,megkérdezte h a motort próbáltam már beinditani,,(mondom nem indul)..még kérdezte h mék oldalra dült el..tán aannyit felírt h sérültek az idomok még:D
sokmindent nem írt fel....meg még lefényképezte a forgalmimat..ezt durván 5 perc alatt megcsinálta és el is ment..
kössz a segítséget..
Ja majd elfelejtettem!
Nem néztem utána jogszabályban(k.-ra nem találom sehol vmiért ), de az előzetes KÁRFELMÉRÉS sztem arról kéne szóljon, hogy felmérik azt a rohadt kárt:
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/baleset/


Nagyon átbaszás szaga van! Néz utána, mert ha számla nélkül bontóból, meg innen-onnan összeszedegetett alkatrészből saját pénzeden összefoltozod, akkor utána cseszheted, ha szemen köpnek a biztosítónál. És megteszik, akár kicsi, akár nagy összegről van szó...
Ez milyen biztosító?
És nem írt papírt arról, hogy mi sérült, és stb.? Mert pár kép alapján nincs az az isten, aki pontosan megállapítja a kárt.
Mondom, nekem tételesen fel volt sorolva az összes alkatrész, ami sérült, hogy hány %-os állapotban volt sérülés előtt, és javítható-e, vagy csak cserével hozható helyre. Ott írta össze előttem.
Nálad sztem fel kellett volna írnia, hogy látszólag mi sérült, idom-tól kezdve stb.

Aztán hogy az alkatrészeket hol cseréled, és mennyiért, az a következő dolog, de hogy mi sérült az kézzel fogható. Ha azt nem írt fel akkor nem értem...

Ha elkezded javítani, akkor az összes alkatrészről szerezz számlát, meg az sem árt ha szerválsz valami munkadíj számlát, hogyha te szereled akkor is...
Én cangaboltban melóztam, mikor a cangám tört, és amiket a biztosító felírt alkatrészt cserére, arról hoztam is számlát, meg egy 5 rongyos szerelési költség is hozzá volt írva, és ezt mind ki is fizették, mivelhogy annyiba került...
Máskülönben nem értem, hogy mi lesz nálad a kár megállapításának alapja.