HAli!HA valaki tud tzr 125 öst 70 ezer körül kivülröl mind 1 hogy néz ki csak a blokkja legyen jó és indítható állapotban legyen!aki tud szóljon tel:0630 443 15 71
Ez nekem is hihetetlen volt először .Én általában 7-9 ezerig forgatom de már kb 10 tankolásnál számoltam hogy 4 litert eszik! Amig a power nem nyitott akkkor evett 6 liter körül de most nem eszik meg 4litertől többet !igy én max 130-at mentem attól nem megy többet
Ha valamikor erre jársz vele próbálkozhatok, de szerintem a sajátom csak mázli volt.
Meg nem biztos, hogy jó az enyém most ahogy van, mert szegény keverék esetén szokott melegedni a gép, és ahogy chevy mondta, az enyém túlmelegedett. Bár igaz felfelé mentem, de azért mégiscsak...
Nem tudom, hogy az jó-e hogy nem forgattam meg, meg nem váltottam vissza mikor erőlködött. Lehet, hogy attól jobban melegszik, mint a fordulattól.
3 literrel elmész szayerg? Állítsd be az enyémet is pls! Enyém 5 alá nem megy le. Amúgy a vízhőfoknak nem pont középen kéne állnia? Olyan már amúgy nekem is volt, hogy rahadtúl kipörgött a gép. Egyik apillanatról a másikra nagyon megindult és úgy viselkedett mint egy állat. Én betudtam annak, hogy Jenny(a motorom) menstruál. Fogalmam sincs miért lehetett, bár nagyon tetszett. Azóta nem csinált ilyet. Enyémnek kb 140nél van vége, de 1esben még mindig nem áll ki egykerékre powernyitásnál.
Hali.Aki tud kerekezni az mindennel tud Igen tulmelegszik akkor gyengül ilyenkor érdemes visszavenni a tempobol ésha megállsz neálltsd le 1böl(és müszerek is tudnak csalni+és/vagy rossz a termosztátod)
A kuplungnál elsőként nézd meg, hogy van-e fent holtjáték, ha megvan, csak akkor bontsd a deknit, és akkor lent is kell állítani.
Egykerék? 160-as vég? A szájmotorosoké biztos megcsinálja, az enyém az előbbit nem tudja, az utóbbit nem próbáltam a mostani gépemmel.(120-130ig élvezhető utána csak szenvedés) Az előző 140-150-et köhögte ki széltől függően, élvezhetetlen volt, totál instabil már az egész motor. (Keskeny motorok szélérzékenyebbek mint egy kövérebb 600as pl.)
100-ra nemtom hogy gyorsulok, még nem jutott eszembe megmérni, de most hogy beállítotam a gépet 3 litert eszik a korábbi 8 helyett. Pedig húznom kelett mert egy szerb haverommal(CBR500) mentem, aki jobban érezte a kanyarokat, így nekem az egyenesekben nyélgázzal kelett pótolnom a gyávaságom.
Nekem meg:
Volt egy olyan problémám, hogy szerpentínen felfelé menet (kb 5000-7000es fordulaton járatva) egyszercsak valahogy erőtlen lett a gép, és kékes füst jött ki a kipuffból. Nem tudtam miaz, próbálgattam, hogy az kipuff lenne tele olajjal de nem, egyre csak füstölt, és gyengült. Aztán jött a lejtő, de még mielött leindultam volna megálltam hogy a 2T olajat utántöltsem, mert pont kigyulladt a piros lámpa. Ülés le, olaj beleönt, ülés vissza...kb. 1 perc volt, beindítottam, és úgy kilőtt mint még soha, és hirtelen túl is pörögte magát vagy 12ezerig(nemtom pontosan, de 50-60ra lőtt fel egyesben )
Nem tudom, hogy pontosan mi okozta a problémát. Talán túlhevült, de annak ilyen tünetei vannak A hőfokmérő picit a fele alatt szokott lenni, most a felénél volt, tehát a pirostól még bőven messze. Járt már valaki így? Vagy mi történik egy túlhevüléskor, nem csak a hangja változik, és ha tovább küldik megragad?
nemrég csinált nekem is olyat h 7-8 nál elváltottam azt hittem robogó de aztán ithol levettem a jobb oldali deknit vagy miaz álitottam rajta azóta nincs semmi gond
Hali!
A kuplungot úgy értem,hogy megcsúszik,hogy 6500-7000-es fordulatról hirtelen megugrik 9-10ezerre,mintha csúsztatnám a kuplungot,vagyis olyan "robogószerűen"gyorsul akkor:Fordulatot tartja,miközben gyorsul.Csak azért írtam mellé,hogy megkérdezzem,hogy ennek van-e köze az alacsony végsebességhez.Ja,meg azt kihagytam,(mivel hozzá tartozik),hogy felcuccolva sem vagyok több,mint 60 kiló,és ehhez kb.165cm magas vagyok,ugyhogy nem hiszem,hogy én tartanám vissza a gépet.(Nyilván,ha 120-130kg és 2m magas lennék,akkor sztem ez természetes lenne.)
Nem nagyon értek hozzá ezért nem is akarok baromságokat írni, viszont azt tudom, hogy az én TZR-emnek is 140 körül vége van. 160-at szerintem ne várj tőle, ráadásúl nem is egészséges neki. Az "1-esben simán kiáll egykerékre" történet kicsit azért durva szerintem. Nekem is volt már rá példa, hogy kihúza az elejét, de kuplunggal rá kell azért segíteni (nekem véletlen sikerült mert pont 6-7000nél engedtem ki teljesen a kuplungot), de hogy simán... azt azért nem mondanám. Ez nem egy 600as gép, ne várj tőle annyit.
Azt hogy érzed, hogy 6500-7000nél megcsúszik a kuplung?
Üdvözlök mindenkit!
Lenne 1 "kis" problémám:van 1 1988-as tzr125-ösöm,és valamiért 120-130-nál NEM AKAR TÖBBET MENNI.
Power szelep rendesen működik,meg minden,sztem jól is gyorsul(0-100kb.8-8.5sec),bár a blokk azért csörög.Hamarosanmajd kell rá egy felújítás,de egyelőre nincs rá pénzem,de addig is:mi lehet a baj?miért nem megy többet?Ja,és ugyanennyivel megy 6-osban,meg 5ösben is.Illetve:mivel más hasonló motort még nem vezettem,ezért kérdem,hogy "elvileg" mit kéne tudnia?Végre tudom,hogy 150-160 a normális,de pl.ugy hallottam,hogy elvileg 1-esben,power nyitásnál simán ki kellene állnia 1kerékre.Ez nem teszi.(nem is baj)Ja,és még annyit,hogy ha még hideg a váltó(tehát a blokk már üzemmeleg,de a báltó még nem),akkor kb.6500-7000-en megcsúszk a kuplung.Utána már nem,rendesen működik.
Szóval:mi lehet a probléma?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Hol érdemes akksit venni? Zselés akksi kéne, lehetőleg nagyon olcsón. Szélesség: 120mm Magasság: 130mm Mélység: 60mm 12V-os legalább 5Ah-s kéne. Köszi előre is!
hát sztm nem annyira szervizigényes mint 1 rs de ezt is kell,,(ki hogy használja)
alketrész ellátás nálunk szabolcsba még meg tuttam kapni mindent ami kellet...
mivel 2T én néha elég sokat szemvedek a beállítással ,igényli az odafigyelést
majd rájössz
hello mindenkinek!
valaki megtudná nekem mondani hogy 1 TZR-nek milyen a szerviszi háttere (alkatrészek stb.)
és hogy naggyából merrefelé lehet kapni hozzá
erőre is kösz !
Meg nem biztos, hogy jó az enyém most ahogy van, mert szegény keverék esetén szokott melegedni a gép, és ahogy chevy mondta, az enyém túlmelegedett. Bár igaz felfelé mentem, de azért mégiscsak...
Nem tudom, hogy az jó-e hogy nem forgattam meg, meg nem váltottam vissza mikor erőlködött. Lehet, hogy attól jobban melegszik, mint a fordulattól.
ha nagyon kimélem akkor se megy 5 alá
én 150-et mindig ki tudok hozni belőle za én órám szerint
Egykerék? 160-as vég? A szájmotorosoké biztos megcsinálja, az enyém az előbbit nem tudja, az utóbbit nem próbáltam a mostani gépemmel.(120-130ig élvezhető utána csak szenvedés) Az előző 140-150-et köhögte ki széltől függően, élvezhetetlen volt, totál instabil már az egész motor. (Keskeny motorok szélérzékenyebbek mint egy kövérebb 600as pl.)
100-ra nemtom hogy gyorsulok, még nem jutott eszembe megmérni, de most hogy beállítotam a gépet 3 litert eszik a korábbi 8 helyett. Pedig húznom kelett mert egy szerb haverommal(CBR500) mentem, aki jobban érezte a kanyarokat, így nekem az egyenesekben nyélgázzal kelett pótolnom a gyávaságom.
Nekem meg:
Volt egy olyan problémám, hogy szerpentínen felfelé menet (kb 5000-7000es fordulaton járatva) egyszercsak valahogy erőtlen lett a gép, és kékes füst jött ki a kipuffból. Nem tudtam miaz, próbálgattam, hogy az kipuff lenne tele olajjal de nem, egyre csak füstölt, és gyengült. Aztán jött a lejtő, de még mielött leindultam volna megálltam hogy a 2T olajat utántöltsem, mert pont kigyulladt a piros lámpa. Ülés le, olaj beleönt, ülés vissza...kb. 1 perc volt, beindítottam, és úgy kilőtt mint még soha, és hirtelen túl is pörögte magát vagy 12ezerig(nemtom pontosan, de 50-60ra lőtt fel egyesben )
Nem tudom, hogy pontosan mi okozta a problémát. Talán túlhevült, de annak ilyen tünetei vannak A hőfokmérő picit a fele alatt szokott lenni, most a felénél volt, tehát a pirostól még bőven messze. Járt már valaki így? Vagy mi történik egy túlhevüléskor, nem csak a hangja változik, és ha tovább küldik megragad?
A kuplungot úgy értem,hogy megcsúszik,hogy 6500-7000-es fordulatról hirtelen megugrik 9-10ezerre,mintha csúsztatnám a kuplungot,vagyis olyan "robogószerűen"gyorsul akkor:Fordulatot tartja,miközben gyorsul.Csak azért írtam mellé,hogy megkérdezzem,hogy ennek van-e köze az alacsony végsebességhez.Ja,meg azt kihagytam,(mivel hozzá tartozik),hogy felcuccolva sem vagyok több,mint 60 kiló,és ehhez kb.165cm magas vagyok,ugyhogy nem hiszem,hogy én tartanám vissza a gépet.(Nyilván,ha 120-130kg és 2m magas lennék,akkor sztem ez természetes lenne.)
Azt hogy érzed, hogy 6500-7000nél megcsúszik a kuplung?
Lenne 1 "kis" problémám:van 1 1988-as tzr125-ösöm,és valamiért 120-130-nál NEM AKAR TÖBBET MENNI.
Power szelep rendesen működik,meg minden,sztem jól is gyorsul(0-100kb.8-8.5sec),bár a blokk azért csörög.Hamarosanmajd kell rá egy felújítás,de egyelőre nincs rá pénzem,de addig is:mi lehet a baj?miért nem megy többet?Ja,és ugyanennyivel megy 6-osban,meg 5ösben is.Illetve:mivel más hasonló motort még nem vezettem,ezért kérdem,hogy "elvileg" mit kéne tudnia?Végre tudom,hogy 150-160 a normális,de pl.ugy hallottam,hogy elvileg 1-esben,power nyitásnál simán ki kellene állnia 1kerékre.Ez nem teszi.(nem is baj)Ja,és még annyit,hogy ha még hideg a váltó(tehát a blokk már üzemmeleg,de a báltó még nem),akkor kb.6500-7000-en megcsúszk a kuplung.Utána már nem,rendesen működik.
Szóval:mi lehet a probléma?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Ti milyen fékolakjat használtok a TüZéRbe?mert nekem hátsófékhez kellene,de nem tudom, h miylet vegyek.
köszi
Hol érdemes akksit venni? Zselés akksi kéne, lehetőleg nagyon olcsón. Szélesség: 120mm Magasság: 130mm Mélység: 60mm 12V-os legalább 5Ah-s kéne. Köszi előre is!
alketrész ellátás nálunk szabolcsba még meg tuttam kapni mindent ami kellet...
mivel 2T én néha elég sokat szemvedek a beállítással ,igényli az odafigyelést
majd rájössz
valaki megtudná nekem mondani hogy 1 TZR-nek milyen a szerviszi háttere (alkatrészek stb.)
és hogy naggyából merrefelé lehet kapni hozzá
erőre is kösz !