Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy Gilera RX 125ösöm van, és kellene hozzá két dugattyúgyűrű, de
Gilerához nemigen kapok...
Azt olvastam valahol, hogy TZR 125 NiCaSil-osből van D=56os gyűrű...
Valaki esetleg tudna mondani nekem erről némi infót, hátha tudjátok,
illetve hogy milyen magas ez a gyűrű, illetve van-e ilyen tényleg. Esetleg kb árat... köszönöm!
Széles Utat!
DPR
Nálam ugyan ez volt a ehlyzet, mint chevynél. Gyanakodtam/gyanakodtunk már mindenre. Aztán kicseréltük az akksit és hibátlan. Nézd meg az akksinál a biztosítékot is, hátha az nem érintkezik rendesen. Velem előfordult, hogy azt hittem megint kuka az akksi és csak nem értintkezett a biztosíték.
Reggelt.Én most szivtam a töltéssel,azthittem nincs és fesszab csere lesz de nem 1x-üen az akku megadta magát és érdekes módon müszer szerint jó volt.Ne kérdezd miért de beraktam a régi akkut és jó lett addig összevissza mutatott 4-11volt között a müszer(és jó a müszer)...A lényeg:nembiztos hogy a töltés rossz lehet 1szerüen akku..
Az olajat nem állítod hozzá semmihez, az a motor kenéséhez kell, nem a benzinhez, és az égéshez.
Ha jól áll az olajpumpádon a bowden, akkor csiszolj le a hézagolóalátétből, és kisebb lesz a löket, nekem a gyári lökettel megy most, és füstöl amúgy. 0,15re állítottam, és a 0,15ös hézagmérő szorosan megy be a részbe, amikor fent van a tányér.

A másik, hogy van valami töltésgebasz a gépemen... feltöltöttem az aksit műszaki előtt, azóta mentem vele kb. 1500km-t, és az utsó 200-on már teljesen hervatag volt a kakaó. Nullára leszívta az aksit. Jövőhéten lessz csak időm rá, hogy megnézzem, de nagyon a generátortekercsre tippelek, hogy a 3-ból az egyik kakukk, és csak 2/3-ados töltés van. Ha egyáltalán nem menne akkor 100km-t se mennék el fényszóróval.
Hali!

Nekem régi TZR-em van, de az olajpumpánál nem csak a bowdent kell beállítani, hanem van a pumpának lökete is.
Nekem meg van adva, hogy az üresjárati löket 0,15-0,2mm között kell legyen, és nekem az 0,8 volt mikor szétszedtem, hogy mi a szarért füstöl. Kicseréltem egy házagolóalátétet kisebbre, és jó lett.
sziasztok nincs valakinek yamaha tzr 125 höz kipufogó rendszer vagy dob, ami gyári állapotú. 92 es 4dl es típushoz..
Sziasztok!

Véleményem az olajos témáról: Sztem semmi képen ne kössétek ki az olajpumpát, mivel az figyeli a fordulatszámot meg a gázállást is és így a legoptimálisabb a kenés. Múltkor szétszedtem és úgy működik, hogy az olajpumpa tengelyének minden 20. fordulatára nyom egy adag olajat, aminek a mennyiségét a gázállás határozza meg.
A kérdésem az lenne, hogy hogyan kell beállítani az olajpumpát? Haynes Manual szerint még kevés olajat adok neki de így is nagyon füstöl pedig Castrol Power 1 Racing 2T olajat használok, szóval talán a legjobbat. Mellékeltem képet a beállításról, amin a Y.P.V.S nyitott állásban van (gyujtás nincs rajta) és csutka gázt húzok! A fekete-fehér kép a Haynes Manualból van.
A második képen a másik problémám látható! Hiányzik egy csavar a karbiból! Karbi tipusa: Mukini TM28SS/1 ami egy 1998-as TZR 125 4FL-be van. Robbantott ábrákon nem találom azt a csavart, valaki meg tudná mondani, hogy az mit állít? Ja amúgy a fényképen a karbi jobb oldala van.

Köszi a válaszokat!
1:100? Én ahogy sázmoltam 1:50essel közlekedem. Meg kell csinálnom ezt a rugó dolgot meg állítanom a pumpán. Én nem akarom keverni.
AZT "mondtam én is hogy az OMV fos"ez a véleményed ?azt hittem azért irtad hogy nekem is azért szar mert már előttem irtak ha nem akkor bocs
Elvileg 1/100rol indul és minél többet forog annál több olajat kap.A pumpa lekötése sem jó ám neki mert a sok olajsem tesz jót ám...De ugye ez magán vélemény amivel nemkell 1et érteni,és nemisakarok érvelni/vitatkozni
Keverd! Nekem ki van kötve a pumpa,így 600-700km-ig elég 1 liter olaj.
Akkor valszeg az olajpumpa szar. Régebben szétszedtem és a nyomórugó kicsit tré állapotban van, viszont csak alacsony fordulaton nem tolja vissza rendesen. Szóval elvileg jól kéne működnie 3-4000 felett. Ennyit számít? Több mint 2x annyit eszik? Bazzeg ha az anyém is elmenne 1000km-t 1L olajjal én is raknék bele 5lepedőset... Leszarnám, de így, hogy két tankolásonként olajat kell venni, nem sok kedvem van a drága olajhoz. Na jövőhéten szerintem szétkapom megint azt a pumpát és megoldom a rugókérdést, meg állítok is kicsit rajta. Elvileg milyen keverékkel kell mennie? A karburátornál a tűnél a zégergyűrű felülről a második rovátkában van, így kevesebb benzint kap, kevesebb levegővel, tehát szerintem olajból is mehetne kevesebb. Hogy lehet hozzáállítani az olajpumpát?
Ki a f*sz beszélt hozzád?
Szia(sztok)Ott valami elvan kottázva(hacsak nem te kevered a tankba)1liter 800-1000Km elég...
5 litert,abba több olaj kell mint benzin sztm az nagyon sok
Ember azt mondtam hogy annyi pénzért egy nagy fos mi a faszt buziskodol mikor annyi eszed nincs hogy milyen olajat rakjál bele
Mondtam én is, hogy OMV fos! A 800-1000km nem tudom mennyire lehet igaz. Igazából szerintem minden olajból ugyan annyit kell ennie a motoronak. Én 2000km alatt raktam a mociba legalább 4-5 L olajat.
EGYETÉRTEK szayerg-gel tavaly én is az Omw kuton vettem 4000 körül olajat de nagyon szar volt !
így van! .
Sziasztok.Az olajon nemszabad sporolni tény mind1ik ken de nagy a különbség az 100% Amugy kb 3000Ft átlagáron kapni(800-1000kmig elég)annyitmeg összelehet sporolni bárkinek..
Nem akarok reklámozni de... www.olajshop.hu
Repsol moto sintetico 2T, 2 rongy körül van literje, még tavaly 1800-ért vettem. Szerintem jó olaj.

Kénytelen voltam OMV-nál venni 2T olajat, mert vasárnap volt, és a tartály üres volt, és menni meg kellett. Nos. Megvettem a legdrágább ( egyetlen szintetikus ) 2T olajat, amit a polcon találtam: 4500Ft , de nem akartam bele szart önteni. Hát így is rácsesztem rendesen, csak azért nem engedem le, mert kúrvadrága volt.
Füstöl mint a kátrány, és még nehezen is indul, és az alapjárat is néha bizonytalan. Érezhetően szarabb. És az olajok között igenis kúrvanagy különbség tud lenni, de nem a reklám alapján kell különbséget tenni.
én agip arol 2t -t használok, semmi füst, és ezen kívül szerintem megfelelő neki csak az ára nem tetszett 3300 ft\ liter.
Köszi szépenaz infót! Lehet áttérek rá!
én Agip speed 2T használok sztm ennél nem kell jobb neki jó kis olaj
inkább gyűjtök egy kicsit mint h szart rakjak bele,vagy nem motorozok
(engemsem vett fel a pénz)régen használtam IGOL STS 2T
Mondok mást: Elf Full Synthetic 2T olaj olajboltban 1800-2000 Ft, Total Bol d'Or ez is teljes szintetikus,ha van még ilyen,ez is az olcsóbb kategória,de ne ilyen Mol olajat tölts bele,mert mindent megvisel a szarabb olaj,ami hosszú távon fog jelentkezni.