Sziasztok!
Egy Gilera RX 125ösöm van, és kellene hozzá két dugattyúgyűrű, de
Gilerához nemigen kapok...
Azt olvastam valahol, hogy TZR 125 NiCaSil-osből van D=56os gyűrű...
Valaki esetleg tudna mondani nekem erről némi infót, hátha tudjátok,
illetve hogy milyen magas ez a gyűrű, illetve van-e ilyen tényleg. Esetleg kb árat... köszönöm!
Széles Utat!
DPR
Nálam ugyan ez volt a ehlyzet, mint chevynél. Gyanakodtam/gyanakodtunk már mindenre. Aztán kicseréltük az akksit és hibátlan. Nézd meg az akksinál a biztosítékot is, hátha az nem érintkezik rendesen. Velem előfordult, hogy azt hittem megint kuka az akksi és csak nem értintkezett a biztosíték.
Reggelt.Én most szivtam a töltéssel,azthittem nincs és fesszab csere lesz de nem 1x-üen az akku megadta magát és érdekes módon müszer szerint jó volt.Ne kérdezd miért de beraktam a régi akkut és jó lett addig összevissza mutatott 4-11volt között a müszer(és jó a müszer)...A lényeg:nembiztos hogy a töltés rossz lehet 1szerüen akku..
Az olajat nem állítod hozzá semmihez, az a motor kenéséhez kell, nem a benzinhez, és az égéshez.
Ha jól áll az olajpumpádon a bowden, akkor csiszolj le a hézagolóalátétből, és kisebb lesz a löket, nekem a gyári lökettel megy most, és füstöl amúgy. 0,15re állítottam, és a 0,15ös hézagmérő szorosan megy be a részbe, amikor fent van a tányér.
A másik, hogy van valami töltésgebasz a gépemen... feltöltöttem az aksit műszaki előtt, azóta mentem vele kb. 1500km-t, és az utsó 200-on már teljesen hervatag volt a kakaó. Nullára leszívta az aksit. Jövőhéten lessz csak időm rá, hogy megnézzem, de nagyon a generátortekercsre tippelek, hogy a 3-ból az egyik kakukk, és csak 2/3-ados töltés van. Ha egyáltalán nem menne akkor 100km-t se mennék el fényszóróval.
Nekem régi TZR-em van, de az olajpumpánál nem csak a bowdent kell beállítani, hanem van a pumpának lökete is.
Nekem meg van adva, hogy az üresjárati löket 0,15-0,2mm között kell legyen, és nekem az 0,8 volt mikor szétszedtem, hogy mi a szarért füstöl. Kicseréltem egy házagolóalátétet kisebbre, és jó lett.
Véleményem az olajos témáról: Sztem semmi képen ne kössétek ki az olajpumpát, mivel az figyeli a fordulatszámot meg a gázállást is és így a legoptimálisabb a kenés. Múltkor szétszedtem és úgy működik, hogy az olajpumpa tengelyének minden 20. fordulatára nyom egy adag olajat, aminek a mennyiségét a gázállás határozza meg.
A kérdésem az lenne, hogy hogyan kell beállítani az olajpumpát? Haynes Manual szerint még kevés olajat adok neki de így is nagyon füstöl pedig Castrol Power 1 Racing 2T olajat használok, szóval talán a legjobbat. Mellékeltem képet a beállításról, amin a Y.P.V.S nyitott állásban van (gyujtás nincs rajta) és csutka gázt húzok! A fekete-fehér kép a Haynes Manualból van.
A második képen a másik problémám látható! Hiányzik egy csavar a karbiból! Karbi tipusa: Mukini TM28SS/1 ami egy 1998-as TZR 125 4FL-be van. Robbantott ábrákon nem találom azt a csavart, valaki meg tudná mondani, hogy az mit állít? Ja amúgy a fényképen a karbi jobb oldala van.
Elvileg 1/100rol indul és minél többet forog annál több olajat kap.A pumpa lekötése sem jó ám neki mert a sok olajsem tesz jót ám...De ugye ez magán vélemény amivel nemkell 1et érteni,és nemisakarok érvelni/vitatkozni
Akkor valszeg az olajpumpa szar. Régebben szétszedtem és a nyomórugó kicsit tré állapotban van, viszont csak alacsony fordulaton nem tolja vissza rendesen. Szóval elvileg jól kéne működnie 3-4000 felett. Ennyit számít? Több mint 2x annyit eszik? Bazzeg ha az anyém is elmenne 1000km-t 1L olajjal én is raknék bele 5lepedőset... Leszarnám, de így, hogy két tankolásonként olajat kell venni, nem sok kedvem van a drága olajhoz. Na jövőhéten szerintem szétkapom megint azt a pumpát és megoldom a rugókérdést, meg állítok is kicsit rajta. Elvileg milyen keverékkel kell mennie? A karburátornál a tűnél a zégergyűrű felülről a második rovátkában van, így kevesebb benzint kap, kevesebb levegővel, tehát szerintem olajból is mehetne kevesebb. Hogy lehet hozzáállítani az olajpumpát?
Mondtam én is, hogy OMV fos! A 800-1000km nem tudom mennyire lehet igaz. Igazából szerintem minden olajból ugyan annyit kell ennie a motoronak. Én 2000km alatt raktam a mociba legalább 4-5 L olajat.
Sziasztok.Az olajon nemszabad sporolni tény mind1ik ken de nagy a különbség az 100% Amugy kb 3000Ft átlagáron kapni(800-1000kmig elég)annyitmeg összelehet sporolni bárkinek..
Nem akarok reklámozni de... www.olajshop.hu
Repsol moto sintetico 2T, 2 rongy körül van literje, még tavaly 1800-ért vettem. Szerintem jó olaj.
Kénytelen voltam OMV-nál venni 2T olajat, mert vasárnap volt, és a tartály üres volt, és menni meg kellett. Nos. Megvettem a legdrágább ( egyetlen szintetikus ) 2T olajat, amit a polcon találtam: 4500Ft , de nem akartam bele szart önteni. Hát így is rácsesztem rendesen, csak azért nem engedem le, mert kúrvadrága volt.
Füstöl mint a kátrány, és még nehezen is indul, és az alapjárat is néha bizonytalan. Érezhetően szarabb. És az olajok között igenis kúrvanagy különbség tud lenni, de nem a reklám alapján kell különbséget tenni.
én Agip speed 2T használok sztm ennél nem kell jobb neki jó kis olaj
inkább gyűjtök egy kicsit mint h szart rakjak bele,vagy nem motorozok
(engemsem vett fel a pénz)régen használtam IGOL STS 2T
Mondok mást: Elf Full Synthetic 2T olaj olajboltban 1800-2000 Ft, Total Bol d'Or ez is teljes szintetikus,ha van még ilyen,ez is az olcsóbb kategória,de ne ilyen Mol olajat tölts bele,mert mindent megvisel a szarabb olaj,ami hosszú távon fog jelentkezni.
Egy Gilera RX 125ösöm van, és kellene hozzá két dugattyúgyűrű, de
Gilerához nemigen kapok...
Azt olvastam valahol, hogy TZR 125 NiCaSil-osből van D=56os gyűrű...
Valaki esetleg tudna mondani nekem erről némi infót, hátha tudjátok,
illetve hogy milyen magas ez a gyűrű, illetve van-e ilyen tényleg. Esetleg kb árat... köszönöm!
Széles Utat!
DPR