Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SM szerint felülről a 4.ben a helye, de ha jó a gép, akkor hagyd ahol van.
Nézd meg a gertyát egy kemény meghajtás után, hogy nem fehér-e és nincs e korrózió az elektródán a nagy hőtől.
Ha túl szegény keveréket kap, az sem jó, mert túlmelegszik, elég a gyertya, dugóban araszolgatáskor felforr stb.
Hát remélem. Hol érdemes akksit venni? Amúgy a furcsa az volt, hogy mikor akksi nélkül beindítottam, akkor is ugyan azt csinálta az index. Tehát alacsony fordulaton villogott, magasabnál folyamatosan égett. Mindegy, én lennék a legboldogabb, ha csak egy akksit kéne venni és minden pöpec lenne. Jövőhéten valamelyik nap meg is akarom venni.
Én is megnéztem SM-et és ott is két gyűrűt írnak. Bár ahogy nézem nekem most pont jó ez a beállítás ehhez a kisebb légszűrőhöz. Meg kéne szerezni az eredetit és berakni a tűhöz az alátétet és összehangolni. Az lenne a fasza. A zéger rendes helye felülről a 2. rublika ugye? Mert nekem is rohadtúl alul volt és oda tettem be. Most úgy néz ki jó.
Sziasztok!

No, a korábban vett, fasza állapotú TZR 125-ömtöl megis válok...

Egyszerü az ok, párom babát vár, ugyhogy mostantol nyista motorozás:)

Letiltva

Ugyhogy akit érdekel, egy '94 es évjáratu, amugy jo müszaki állapotu moci, az szoljon.
Mikor megvettem 3 honapja átnézettem, talán 1-2 hetet használtuk, azota figyel a teraszrol a gép

londaleteamkft@vipmail.hu az emailcimem, itt lehet jelentkezni, mert forumotnem nagyon figyelem :S

irjon akit érdekel, és dobok képet is rola
Szerintem új aksival tökéletes lessz minden, hozzá sem kell nyúlni. A halott aksinak kicsi a belső ellenállása, és lehúzza az egész rendszert mint egy fogyasztó, csak sosem töltődik fel, hogy megszűnjön fogyasztani...

Nekem a tűnél a zéger alatt, és felett is van 1-1 fehér keményebb gumialátétszerűség, és a service manualban van egy robbantott ábra, és ott is alatt-felette van.
Már nem tudom pontosan mit mértünk rajta, de nekem is megfordúlta fejemben, hogy nem biztos, hogy zárlatos. Viszont akksi kakukk. Este töltöttem, ma beraktam és semmi töltés nem volt rajta. A vízhőfok mérőm sem mozdult meg, tehát kuka. Viszont ami meglepő volt, hogy most az index egész jól működött magas fordulaton is, csak néha kicsit gondolkodott rajta, hogy villogjon-e, de végül villogott. Egyedül 5000-es fordulatnál világít folyamatosan.

Nekem a tűnél a zégernél csak felette van gumigyűrű, alatta nincs.
Kipróbáltam a masinát, tökéletes. Faszán felpörög, stabil alapjárat, jó motorhő, világosbarna száraz gyertya. Öhöm s bódottááá...

Viszont mocskosul meglepő, hogy a gyúlytásmegszakító/gyúlytáskapcsoló vezetéke az egy CDI-be bemenő fekete-fehér csíkos kábel, amit elfelejtettem bedugni, és a motort nem lehet leállítani sehogy. Betettem 3asba tán, és hátsófékkel rádobtam a kuplungot, hogy lefulladjon. Aztán bedugtam a vezetéket, és jó lett.
De viszont baromi "jó dolog", hogy le kell húzni vagy el kell vágni egyetlen rohadt kábelt, és van is gyúlytás a motoron. Aki TZR-t lop, annak sincs bonyolult dolga... Egy kábelt kell kihúzni, és bármikor be lehet rúgni, aksi nélkül is.
Most szedtem szét én is a karbit, mert nekem is túl dús keveréket kapott, fekete volt a gyertyám. Valami marha nem elég, hogy lejjebb tette a zégert a tűn, de még a két gumialátétet ami közrefogja is alátette, hogy ömöljön bele a benzin. Visszatettem a helyére, a 4. horonyba, még látszott is a tűn, hogy a 4. horony meg van kopva, mert ott volt a becsületes helye. Még nem próbáltam ki, majd este ha nincs 45fok , de szerintem csak jobb lehet.

A tekercs nem biztos, hogy zárlatos, hogyha kis ellenállást mérsz rajta, mert annak induktivitása is van, amit Ohm-mérővel nem mérsz. (Pl. rámérsz egy trafó bementére (monjuk 6Ohm), ha ennyi maradna miután felépült a vasmag mágneses tere, akkor jól lebaszná a biztosítékot.) Persze az 1Ohm vagy az alatti az már biztos zárlat. De a 10Ohm az még lehet jó... Járó motonál a feszmérő egyik végét testra, am ásikat a 3-as csati egyikére, és váltófeszt kell mérni, mert szinuszos jel jön ki belőle. Ha mindhármon van fesz, és kb- egyformák, akkor jó sztem.
Na ez zsír! Utánna megyünk gurulni ha megvan a műszakid! ;) Nekem meg megoldódott a 8000nél lyuk probléma. Elkezdtem agyalni, hogy vajon miért nem húz 8000től. Volt, hogy szinte leszabályzott 8nál, volt hogy továbbment, de semmi húzása nem volt már. Aztán rájöttem, hogy lehet kicsi rá a légszűrő, visszavettem a tűnél 2 rovátkát, szóval lejebb toltam a tűt, így kevesebb benzint kap és most gyönörűen kipörög. Valszeg kicsit kevesebbet is fog enni. Most úgy megy mint az álom.
A töltés gond viszont még mindig fent áll. Kimértem a generátort, valószínüleg el van égve pár tekercs, úgy látszik zárlatos kicsit. Gyanakszom az vágta haza az akksit is, mert az is rossz. Töltöttem utánna desztillált vizet, meg feltöltöttem este, de még nem raktam be, de úgy látszik nem az igazi. Viszont tetszett, hogy beindul a motor akku nélkül is. Akksi nélkül is azt csinálja a motor, hogy indexelésnél alapjáraton és 2-3ezres fordulaton villog, magasabb fordulatnál meg csak világít az index. Holnap vagy a jövőhéten szétszedem a generátort és ha valóban az volt a rossz, elviszem megcsináltatni és veszek egy új akksit, remélem utánna megoldódik ez a probléma is.

Széles utat, gumifákat!
Jó lett bele az SSY125-ös csapágy, tökéletesen passzolt minden.
Nincs is 13mm magas, az alsó 12,65 a felsó 12,5mm amgas, tehát összesen 1,15mm-el lett csak távolabb egymástól az alsó, és felső kifli. Viszont sokkal masszívabb ez a kúpgörgős darab, mint a gyári gülyós.

Jövőhéten vihetem műszakira...
Ilyen drága motorom van
Holnap délután megyek a motorradhoz kiüríteni a maradék fityingeket is a zsebemből, azt remélem szép lessz az élet, és jó lessz bele...
Mennyiiiiiiiiii hol nézted arany ékszerben kb 1hónapja kérdezte cimbim a TDR250é hez 10x ezret mondtak(mondjuk az alul kuposcs, felül csésze+golyok)
Gyári japánból egy-másfél hét, és 24600Ft
Marad az SSY125, motorradnál egy erzessel több ugyan, de nekem közelebb van jóval, megrendeltem, "ha nem jó, akkor levásárolhatom" konstrukcióba.
Már csak legyen jó!
Holnap tolunk egy Balaton korutat eddig 3 an vagyunk ha vki akar jojjon meg! ! !
ÓÓÓ szent szar...
meg akartam nézni a Yamaha harmati pontos címét... Itt voltam, eddig mert ez a hozzám legközelebbi yamaha palota (Kispest Határúttól egy rövid séta), megnyitom a weblapojukat ( http://www.harmatiyamaha.hu/ ) és... "ÚJ CÍMRE KÖLTÖZTÜNK!" A világ végére tőlem
Na nézek valami egyéb márkaszenyát.
Te az üllöi utira gondolsz
Legyen igazad, holnap megkérdezem a harmatit itt kispesten, hogy mennyiért, és mikorra hoz.
Ha 3 hét múlvára 2db SSY125 áráért, akkor marad az SSY125.
Tyűűűbazz

motorland fórumról dobta ki a gúúúgléé:
---------------------------------------------
-------------------------------------------------------
LECS
O ? .'04.jún.17 15.46
Rendelj a Pinktől! A cikkszám SSY 125.
chili ? .'04.jún.17 06.21
Persze, tudom sok típushoz van csapágy, de sajnos eddig enm találtam az enyémbe. Nekem egy 1985-ös Yamaha XJ600 -m van, amelynek olyanok a csapágyméretei,hogy egyik ismertebb csapágygyártó sem tudott hozzá adni. Sajnos szabványon kívüli. Egyébként axiális alul 48x30x12mm felül 48x25x12. Még az SKF egyik osztályvezetőjével is leveleztem ezügyben, sikertelenül. :-(
De azért köszi!
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------

Chili szerintem az asztalt verte a csapágyboltban. Asszem SSY125 lessz a nyerő.
Te megkell venni a gyárit tudom fáj az ár de 10en évig jólesz...
A csapágyboltban előveszik a nagykönyvet:
www.skf.com/files/259322.zip
És közlik, hogy nincs ilyen. Milliószor jártam így, sőt még néha az sincs, ami bene van a katalógusban.
Vedd ki és viddel 1csapágyboltba ugy a leg1xübb.
Itt a nagy tábla:
http://www.sudco.com/vol33/181...

A yamahánál nem kell sokáig bogarászni a listát az már biztos
Rendicsek, rajta leszek a témán, holnap megnyújtom délután egy kicsit. Ha nagyon nem megy, lehet belepréselek egy simson elsővilla rugót, az csak visszatolja majd.
Nézelődtem még neten...
Ez való a 4DL be asszem, meg még egy halom yamahába:
SSY125 Upper 48x25x13mm Lower 48x30x13mm.

A méretei azok, mint az enyémnek, kivéve, hogy 1-1mm-rel magasabb, de viszont nem golyós, hanem kúpgörgős, ami azért időtállóbb darab.
Az alsó kifli 1mm-rel lejjebb kerül, a felső egyel feljebb, de még így is marad bőven menet a tengelyen, hogy átérje, és rámenjen az anya is. Keresek egy bótot ahol ocsóbb, és meg lehet nézni kézbe mielőtt megveszem.
A két rovátka közt van egy pici befúrás, ott kell lennie, de lényegében a két rovátka közt.
A rugót húzd meg rendesen, nem nyúlik az könnyen... Én a satuval rögzítettem az egyik végét, úgy, hogy lehetőleg ne pattanjon ki, mert szarul néz ki az ember félszemmel. Aztán a szabad végét meghúztam rendesen egy fogóval.
Szia.A yamahában vázszám alapján rendelik kb 10e lesz a szett,de menjbe kérdez rá.Elöleget kérnek vigyél pénzt