Igen, van km órája
Amúgy igen, kipufogószelepes...
Én nem tudok róla többet
De majd valaki tuti leírja mit megy, hány kiló hány paci, stb stb...
De úgy rémlik 125.vilaga.hu nevű oldalon van fent egy teszt tzrről, szerintem olvasd el, abba tuti leírnak egy csomó dolgot...
Én csak ennyit tudok még hozzáfűzni, hogy hidegen sosem szabad gyilkolni, mindig be kell melegíteni elötte, ne forgasd túl, értelmetlen, és nem szereti, azt se szereti ha nagyon sokat mész alacsony fordulaton, akkor kell neki mindig egy kis gázhuzogatás, vagy azért egy pár lámpás indulás spórólás közben is... aztán még motorfék kizárt, sose motorfékezz, mert az sokba fog kerülni, akkor is motorfékezel ha egy lejtőn gurulsz le, és egyenletes gázt tartasz, mert akkor is túlpörög a motor... szóval akkor kell neki gázfröccs...
És csak és kizárólag márkás full szintetikus olajat szabad belerakni...
(km/h,power szelep van benne?,mennyire drága hozzá az alkaztrész itt inkább a blokk/elektronikára gondolnék, és hogy mennyi baj van vele /elektronika,blokk/ és mennyire igényes/igénytelen motor)
Ezekre gondolnék!
Köszönöm
hy!
Nos valójában az a baj hogy én sem szívesen veszek ien motort..., csak ahogy néztem 50ccm-be nincsen nagyon 200.000Ft alatt ien motor.... és 150ért azért nem lenne olyan rossz ha télleg nincsen semmi baja!
Valaki megtenné nekem hogy válaszolna az előző hozzászólásmomba feltett kérdésekre HA VOLNA SZÍVES?
Válaszotokat előre is köszöm
Gergő
Annyira elfoglalt votlam a defekttel, hogy tankolni elfelejtettem
Ez 10-perces szerelés után derült ki számomra, hogy üres a tank...benzin nélkül cseszik indulni a szar motor
Teljesen egyetértek, engem se kaptak el, de nagyonszar hogy folyton parázol...
Amúgy nekem volt már az utcánkba defektem, épp hogy kifordultam belőle, már keresztbe ment a segge
Bár nekem így nem volt nehéz hazajutni, kb 50 méter
Szép dolog a motorozás... Defektet kaptam Benzinkútnál telefújtam egy palack defektfalkkonnal, de csak orrán száján kijött, 100m-ig volt jó. Aztán úgy döntöttem, hogy öreg gumi le van szarva, járdán 10-20al hazazötyögök. Ez ment is pár km-en keresztül, míg a gép egyszercsak megállt. Azóta nem indul Lehet, hogy kicsit túlhevült, de megszorulva biztos nincs...nemtom mi az istenért nem indul, még nem szedtem szét, de para...
UI: 50es papírran ne vegyél motort. 1 évig jártam 125/50-el, nem kaptak el de szerintem kúrvaszar érzés úgy motorozni, hogy folyton a rendőrtől kell fosni, meg nézelődni, hogy mikor húzhatom ahol nem feltűnő.
Hello petitzr125!
Ha megkérhetnélek tudnád nekem ismertetni ezt a motort?(válaszolnál a kérdéseimre ha volnál szíves?! ) Hát annyi biztos amugy h 50es papirokkal adja a gyerek...
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni/kérni tőletek, hogy valaki ismertetné a Yamaha TZR125 motort?(km/h,power szelep van benne?,mennyire drága hozzá az alkaztrész itt inkább a blokk/elektronikára gondolnék, és hogy mennyi baj van vele /elektronika,blokk/ és mennyire igényes/igénytelen motor)
Most valószinüleg ien motort szeretnék, mert lenne egy gyerek aki eladná nekem 155-be '97-es évjáratú és elméletileg semmi baja szerintetek ez nem csak valami humbuk?
Válaszotokat előre is köszöm
Gezsa
hello ! ma menet kÖzben hirtelen elkezdett dadogni a motor menet is 3500 kÖrÜl reagÁl a gÁzadÁsokra de ha rÁhuzom akkor gondolkodik kb 4 ms- ig. de akkor se pÖrÖg ki rendesen.
rÉgebben volt olyan hogy 5000 nÉl tovÁbb nem pÖrgÖtt csk dadogott de mehettem vele.akkor elektronikÁval volt vmi nemtudom hogy most is az?
OFF
A robot(ok)ról alakulgat félkészülőben egy oldal: www.generalmechatronics.com a tavalyiról nem csináltunk eksön közben videót, de idén nem szalasztjuk el. Arról már van egy-két videó a tesztelésről, MSN-en átküldök párat ha érdekel, nem nagyok.
Hello tegnap egész nap motoroztam volt benne földut magasabb fordulaton volt 140-150 körül is mentem vele de ahogy vdani666 mondta tényleg nem ment 1/3 -nál tovább a vízhőmérséklet !vkinek eladó termosztát ?próbáltam melegiteni de nem nyitott, lehet még más baja is de termosztát is beszart.
Termosztát nélkül valahol max az 1/3adáig kéne elmennie a mutatónak...
Akkor ott valami gond van... hengerfejtömítésnél nézelődnék... hátha belelóg a vízfuratokba...
Amúgy igen, kipufogószelepes...
Én nem tudok róla többet
De majd valaki tuti leírja mit megy, hány kiló hány paci, stb stb...
De úgy rémlik 125.vilaga.hu nevű oldalon van fent egy teszt tzrről, szerintem olvasd el, abba tuti leírnak egy csomó dolgot...
Én csak ennyit tudok még hozzáfűzni, hogy hidegen sosem szabad gyilkolni, mindig be kell melegíteni elötte, ne forgasd túl, értelmetlen, és nem szereti, azt se szereti ha nagyon sokat mész alacsony fordulaton, akkor kell neki mindig egy kis gázhuzogatás, vagy azért egy pár lámpás indulás spórólás közben is... aztán még motorfék kizárt, sose motorfékezz, mert az sokba fog kerülni, akkor is motorfékezel ha egy lejtőn gurulsz le, és egyenletes gázt tartasz, mert akkor is túlpörög a motor... szóval akkor kell neki gázfröccs...
És csak és kizárólag márkás full szintetikus olajat szabad belerakni...
Ezekre gondolnék!
Köszönöm
Nos valójában az a baj hogy én sem szívesen veszek ien motort..., csak ahogy néztem 50ccm-be nincsen nagyon 200.000Ft alatt ien motor.... és 150ért azért nem lenne olyan rossz ha télleg nincsen semmi baja!
Valaki megtenné nekem hogy válaszolna az előző hozzászólásmomba feltett kérdésekre HA VOLNA SZÍVES?
Válaszotokat előre is köszöm
Gergő
Annyira elfoglalt votlam a defekttel, hogy tankolni elfelejtettem
Ez 10-perces szerelés után derült ki számomra, hogy üres a tank...benzin nélkül cseszik indulni a szar motor
Amúgy nekem volt már az utcánkba defektem, épp hogy kifordultam belőle, már keresztbe ment a segge
Bár nekem így nem volt nehéz hazajutni, kb 50 méter
Szép dolog a motorozás... Defektet kaptam Benzinkútnál telefújtam egy palack defektfalkkonnal, de csak orrán száján kijött, 100m-ig volt jó. Aztán úgy döntöttem, hogy öreg gumi le van szarva, járdán 10-20al hazazötyögök. Ez ment is pár km-en keresztül, míg a gép egyszercsak megállt. Azóta nem indul Lehet, hogy kicsit túlhevült, de megszorulva biztos nincs...nemtom mi az istenért nem indul, még nem szedtem szét, de para...
UI: 50es papírran ne vegyél motort. 1 évig jártam 125/50-el, nem kaptak el de szerintem kúrvaszar érzés úgy motorozni, hogy folyton a rendőrtől kell fosni, meg nézelődni, hogy mikor húzhatom ahol nem feltűnő.
Üdv.: Géza
Ha megkérhetnélek tudnád nekem ismertetni ezt a motort?(válaszolnál a kérdéseimre ha volnál szíves?! ) Hát annyi biztos amugy h 50es papirokkal adja a gyerek...
Azt szeretném megkérdezni/kérni tőletek, hogy valaki ismertetné a Yamaha TZR125 motort?(km/h,power szelep van benne?,mennyire drága hozzá az alkaztrész itt inkább a blokk/elektronikára gondolnék, és hogy mennyi baj van vele /elektronika,blokk/ és mennyire igényes/igénytelen motor)
Most valószinüleg ien motort szeretnék, mert lenne egy gyerek aki eladná nekem 155-be '97-es évjáratú és elméletileg semmi baja szerintetek ez nem csak valami humbuk?
Válaszotokat előre is köszöm
Gezsa
rÉgebben volt olyan hogy 5000 nÉl tovÁbb nem pÖrgÖtt csk dadogott de mehettem vele.akkor elektronikÁval volt vmi nemtudom hogy most is az?
nem tudja valaki hogy hol tudnék elsö hátsó láncereket venni és láncot TZR-hez? (Yamaha TZR 125R 4DL 1996 Italy)
választ elöre is köszi!
OFF
A robot(ok)ról alakulgat félkészülőben egy oldal: www.generalmechatronics.com a tavalyiról nem csináltunk eksön közben videót, de idén nem szalasztjuk el. Arról már van egy-két videó a tesztelésről, MSN-en átküldök párat ha érdekel, nem nagyok.
ON
Akkor ott valami gond van... hengerfejtömítésnél nézelődnék... hátha belelóg a vízfuratokba...
Kiváncsi lennék valami vidikre róla...