De, lehet én is gondolkoztam, hogy a lábtartó konzolra van szerelve...Majd , ha eladok vmit, de még nem vagyok kész egyikkel sem, hogy hirdetni tudjam!
A vázat már megtaláltam nem a lábtartó fogja azt...frankon nem emléxem Na cross/enduró motor vétel mikor leszmár?Láttam 1 olcsó endurot (it200 ast barátom aztmondja jókis gép,hosszulöketü,power nélküli)
Van egy bontódó TZR125 , elöl-hátúl tárcsafékes, dupla körlámpás, de még hátúl vékony idomos.
Ha valakinek kell valami alkatrész írjon! - Ami nincs: index, tükör, fejidom+konzol, e. lámpa, gy.kapcsoló.
Pontosan milyen alkatrészek eladók neked?Engem érdekelne:fejidomot tartó konzol, olajtartály,tükrök,műszerfal! A gyújtás elektrónika azért nek kell mert szerencsére csak aksi probléma volt és az újjal indul pöccre!
Hello köszi szépen a választ!
Azert kérdeztem a karbirol mert nem találtam a motoron olyan dolgot ahol le lenne folytva és erre tippeltem.De az enyemben 38as és 150es van hidegen valóban dadog 3és 5 ezres fordulat kozott de melegen jó.alapjáraton is szepen megy és könnyen indul.a karbi lehet hogy rendben van nem?
Csak olyat csinál hogy 8000től 10000ig szinte nincs több erő.a powert néztem rendesen nyit zar és a kipufogó is tok ures.van valami otleted?10000nél pedig szabályoz az normális?
Szia!
2 fajtával találkoztam A4DL tipusnál,az egyiknél az uszó 2 tüskén csuszik,annál a fuvóka méret,38 főfuvóka:140. a másik fajta nem tüskén csuszik az uszó,annál a méret:42, főfuvóka:150. De ha megirod mi a baj a karbival, válaszolok mit csinálj vele. Ha 4-5 ezres fordulat közt dadog,fűstöl akkor a főfuvókát kissebre kell cserélniPL: ha 150-es akkor 120ra és a levegő csavarral több levegőt adni neki,és megy mint a repülő. Ha más gond van ird meg!
Amúgy mi van veled? volt már érdeklődő a TDR után?
Van egy bontódó TZR125 , elöl-hátúl tárcsafékes, dupla körlámpás, de még hátúl vékony idomos.
Ha valakinek kell valami alkatrész írjon! - Ami nincs: index, tükör, fejidom+konzol, e. lámpa, gy.kapcsoló.
Azert kérdeztem a karbirol mert nem találtam a motoron olyan dolgot ahol le lenne folytva és erre tippeltem.De az enyemben 38as és 150es van hidegen valóban dadog 3és 5 ezres fordulat kozott de melegen jó.alapjáraton is szepen megy és könnyen indul.a karbi lehet hogy rendben van nem?
Csak olyat csinál hogy 8000től 10000ig szinte nincs több erő.a powert néztem rendesen nyit zar és a kipufogó is tok ures.van valami otleted?10000nél pedig szabályoz az normális?
Olajtartályod,fejidomot tartó vasad van?
2 fajtával találkoztam A4DL tipusnál,az egyiknél az uszó 2 tüskén csuszik,annál a fuvóka méret,38 főfuvóka:140. a másik fajta nem tüskén csuszik az uszó,annál a méret:42, főfuvóka:150. De ha megirod mi a baj a karbival, válaszolok mit csinálj vele. Ha 4-5 ezres fordulat közt dadog,fűstöl akkor a főfuvókát kissebre kell cserélniPL: ha 150-es akkor 120ra és a levegő csavarral több levegőt adni neki,és megy mint a repülő. Ha más gond van ird meg!
holnap rakok fel róla képet!