Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor hu is van két ysr..
A link nem műxik, szal itt a kép...
Szerintem azok, de vigyázz mit veszel...mondom én
Sziasztok ! Nekem van egy Yamaha tdr/dt/tzr 125-ös főtengelyem. Új hajtókarral 0-km-es.Kérésre küldök képet! Mail:lala999@freemail.hu Tel 06302979267 csak d.u ÁR:15000
Hy!

Elküldhetnéd már a képeket az indexekről!

cső
láttam ma a kerepesin egy kistüzért! keleti felé
Hekkó Mindenki. Most tervezem ilyen motor(TZR125 93as) vásárlását. Mit kell tudni erről a motorról? Mert nekem még soha nem volt ilyen! Megbízhatóak?
nem tud valaki emelőszettet TZR125-be?
chevy!
Köszi szépen! Mások is mondták ez lehet a baja.Most már kicsit nyugottabb vok h talán nincs akkora baja!
Ó, köszi szépen...
Nincs jó minőségű képet a tzr forgattyús házáról, és főtengelyéről? ha lehet külön külön de egybe se lenne rosz...
Így csináltam már én is
Én kiégettem brooklyn-kályhaba
Nyugi, én is nyeltem már olajat, meg benzint is
Már lenyeltem

Egy 1:100 keveréktől nem hiszem hogy olajosabb lesz a kipuffod, 2 perc alatt még az 1:20astól se lesz... ha meg már úgyis olajos, akkor tökmind1... úgyis égetni kell....
Én azt is leengedtem...
De te tudod, ha mindenképpen szívni akarsz
De így is tele a kipu olajjal
Meg ehhez le kell engedni a tankot, aztán abba beleöntöm a keveréket, de a karbi fél decis úszóházában meg tiszta benya van még...pont 1 percig úgyanúgy olaj nélkül járna.
Egyébként nsremnek leesett az olajcsöve, mert haverék szórakoztak ott, mind1, a lényeg hogy legalább 5 percig ment így, mert nem vettem észre, mentem is vele... de észrevettem hogy nincs rendbe valami... megnéztem hol kavartak, hát láttam hogy folyik az olaj a blokk alján, gyorsan lekaptam a fedelet... aztán cső vissza, és ment tovább
Vazze rakjál olajat a tankba darabig birja alapjáraton de ne kisérletez azzal hogy méred az időt
Ember, ne legyél hülye, kikeversz egy deci keveréket... az bőven elég arra hogy lelégtelenítsd... én így csináltam, széppen beindítod, alapjáraton pöfög a keverékkel...aztán befogod a csövet, avgy inkáb belerakod egy kis üveg olajba... és felhúzod maxra a pumpát... egy perc és kész... rádugod a karbira... aztán mehet bele a tiszta benzin...
De 0-ás lökettel még éppenhogy nem is lökdösi

A másik bajom amúgy, hogy a nagykönyv azt írja, hogy amikor összeszereled a pumpát, akkor a tápcsövet, ami a tartálytól jön, azt légteleníted a csavarral, de ami a karbi felé megy, az ltele van levegővel...
Emiatt, indítsd be a motort alapjáraton, és az olajpumpán a tárcsát nyomd le, hogy max lökettel nyomja az olajat, így gyorsan eléri a karbit.

De vazze, így vagy 3 percig járna a blokk olaj nélkül, mire megtelik az a cső...
Szal én fogtam a csövet, beletoltam az olajtartályba, mélylevegő, megszív, a repsol is keserű volt , de a cső megtelt olajjal, és így nyomtam fel a kis csőpöcsre, de mire ezt megtettem a cső fele már ki is ürült...

Amúgy olaj nélkül is megy a gép alapjáraton, sztem nem sül be, de hát azért mégiscsak...nem kéne