Sziasztok ! Nekem van egy Yamaha tdr/dt/tzr 125-ös főtengelyem. Új hajtókarral 0-km-es.Kérésre küldök képet! Mail:lala999@freemail.hu Tel 06302979267 csak d.u ÁR:15000
Egy 1:100 keveréktől nem hiszem hogy olajosabb lesz a kipuffod, 2 perc alatt még az 1:20astól se lesz... ha meg már úgyis olajos, akkor tökmind1... úgyis égetni kell....
De így is tele a kipu olajjal
Meg ehhez le kell engedni a tankot, aztán abba beleöntöm a keveréket, de a karbi fél decis úszóházában meg tiszta benya van még...pont 1 percig úgyanúgy olaj nélkül járna.
Egyébként nsremnek leesett az olajcsöve, mert haverék szórakoztak ott, mind1, a lényeg hogy legalább 5 percig ment így, mert nem vettem észre, mentem is vele... de észrevettem hogy nincs rendbe valami... megnéztem hol kavartak, hát láttam hogy folyik az olaj a blokk alján, gyorsan lekaptam a fedelet... aztán cső vissza, és ment tovább
Ember, ne legyél hülye, kikeversz egy deci keveréket... az bőven elég arra hogy lelégtelenítsd... én így csináltam, széppen beindítod, alapjáraton pöfög a keverékkel...aztán befogod a csövet, avgy inkáb belerakod egy kis üveg olajba... és felhúzod maxra a pumpát... egy perc és kész... rádugod a karbira... aztán mehet bele a tiszta benzin...
A másik bajom amúgy, hogy a nagykönyv azt írja, hogy amikor összeszereled a pumpát, akkor a tápcsövet, ami a tartálytól jön, azt légteleníted a csavarral, de ami a karbi felé megy, az ltele van levegővel...
Emiatt, indítsd be a motort alapjáraton, és az olajpumpán a tárcsát nyomd le, hogy max lökettel nyomja az olajat, így gyorsan eléri a karbit.
De vazze, így vagy 3 percig járna a blokk olaj nélkül, mire megtelik az a cső...
Szal én fogtam a csövet, beletoltam az olajtartályba, mélylevegő, megszív, a repsol is keserű volt , de a cső megtelt olajjal, és így nyomtam fel a kis csőpöcsre, de mire ezt megtettem a cső fele már ki is ürült...
Amúgy olaj nélkül is megy a gép alapjáraton, sztem nem sül be, de hát azért mégiscsak...nem kéne
http://www.rd500ypvs.co.uk/Pau...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Elküldhetnéd már a képeket az indexekről!
cső
Köszi szépen! Mások is mondták ez lehet a baja.Most már kicsit nyugottabb vok h talán nincs akkora baja!
De te tudod, ha mindenképpen szívni akarsz
Meg ehhez le kell engedni a tankot, aztán abba beleöntöm a keveréket, de a karbi fél decis úszóházában meg tiszta benya van még...pont 1 percig úgyanúgy olaj nélkül járna.
A másik bajom amúgy, hogy a nagykönyv azt írja, hogy amikor összeszereled a pumpát, akkor a tápcsövet, ami a tartálytól jön, azt légteleníted a csavarral, de ami a karbi felé megy, az ltele van levegővel...
Emiatt, indítsd be a motort alapjáraton, és az olajpumpán a tárcsát nyomd le, hogy max lökettel nyomja az olajat, így gyorsan eléri a karbit.
De vazze, így vagy 3 percig járna a blokk olaj nélkül, mire megtelik az a cső...
Szal én fogtam a csövet, beletoltam az olajtartályba, mélylevegő, megszív, a repsol is keserű volt , de a cső megtelt olajjal, és így nyomtam fel a kis csőpöcsre, de mire ezt megtettem a cső fele már ki is ürült...
Amúgy olaj nélkül is megy a gép alapjáraton, sztem nem sül be, de hát azért mégiscsak...nem kéne