Nem valoszinü nem azért mert ragaszkodom hozzá amugy mennie kell sok a motor,kevés a pénzem (+a helyem is)Megmondom öszintén elkellene adni a 3motoromat(de nem elkotyavetyélni )és venni 1 fiatalt(vagy szalonbol 0-km est..)csak az a mocskos pénz
Van egy Gilera 125-öm (endúró) azzal nyomom, ha van valami időm + meg van most tzr125, tdr125, rg 125, Tuareg rally 50, AF1 50 a TZR250- en kívül, időm meg semmi csak állnak, várnak egyszer talán kész lesznek, vagy elfogynak.
Mi van a 250 Tzr-el szétbontottad , látom csak a vázat hírdeted?
Szedd le leömlőval meg mindennel együtt, és benzinlámpa pl.
Vagy várd meg a tavaszt, amikor már jól bemelegszik a moci, és kergesd meg, de úgy hogy a blokknak azért ne fájjon nagyot.
Köszi a válaszokat. Megnéztem. Egyáltalán nem füstöl fehéret és nem is fröcsköl szerencsére. Szóval ha jól tippelek már csak a vízpumpánál juthat olaj a vízbe. Remélem, hogy a szimeringcsere nem húzós. Most így hogy közelebbről vizsgálgattam a powernél és a kipunál, nekem lehet mind a 2től jön az olaj! De a power full szorosan van rajta, de alatta semmi tömítés. Az alá nem kéne?
Jah igen és ha powernél tartunk azt, hogyan kéne forgatnom ahhoz hogy erősebb legyen a gép? Mert már hallottam többet is hogy így forgatni meg úgy meg megcserélni a bowdeneket és már nem vágom hogy mi van. Amúgy forgatás nélkül is teljesen meg vagyok elégedve az erejével csak lehet egyszer kipróbálnám, hogy mégis milyen úgy. Amúgy elforgatva mennyivel fogyaszt többet? Én ha szépen megyek vele akkor 4,6 ha picit dinamikusabban akkor olyan 5 liter.
Na ha már kérdeztem ennyit akkor nem hagyom abba. Mi az olajpumpa helyes beállítása? Kb. így ahogy lerajzoltam? Ha nincs beindítva akkor áll így. Ugye ilyenkor nyitva van a power, ha beindítom és alapjáraton pöfög (power záródik) akkor áll a 0-nál. A mellette lévő kis hengeren (ennek az oldalába csatlakozik a cső amin megy az olaj a beömlőhöz) nekem semmi jelölés nincs, de én csak ahhoz tudom elképzelni az állítást. Remélem jól gondolom.
Köszi a válaszokat és további szép napot!
hy,hát nekem is volt olajos a blokk alja de nekem csak a kipufftól fojt végig,ott cseréltem egy tömitést és kész .én vettem tömités szettet,amikor cseréltem dugót nem rég az kb.3 ezer körül volt,de már nem tom pontosan....bármeik yamahánál tudsz rendelni szerintem,a dt-éknek is úgyen ilyen tömités kell...
fehéren füstöl? inditsd be, tarts egy fehér papirzsepit a kipu elé, ha fröcsköli a cuccot, akkor bedolgozza a vizet, valszeg a hengerfejtömitéssel van a gond.nekem is olyajos volt az alja a blokknak, de nekem attól mint kiderült, hogy laza volt a power és ott jött ki.ht nézd végig az illesztéseket. ennyit tudok igy látatlanba javasolni
Mi van a 250 Tzr-el szétbontottad , látom csak a vázat hírdeted?
Vagy várd meg a tavaszt, amikor már jól bemelegszik a moci, és kergesd meg, de úgy hogy a blokknak azért ne fájjon nagyot.
TZRalkatrészBlokkolajpumpa: - érdekelne, küldtem mailt is.
Bontott alkatrészeim eladom a képpel megeggyező tipusú és színű Tzr125-nek.
Írjatok a kalmikov@freemail.hu-ra.
Jah igen és ha powernél tartunk azt, hogyan kéne forgatnom ahhoz hogy erősebb legyen a gép? Mert már hallottam többet is hogy így forgatni meg úgy meg megcserélni a bowdeneket és már nem vágom hogy mi van. Amúgy forgatás nélkül is teljesen meg vagyok elégedve az erejével csak lehet egyszer kipróbálnám, hogy mégis milyen úgy. Amúgy elforgatva mennyivel fogyaszt többet? Én ha szépen megyek vele akkor 4,6 ha picit dinamikusabban akkor olyan 5 liter.
Na ha már kérdeztem ennyit akkor nem hagyom abba. Mi az olajpumpa helyes beállítása? Kb. így ahogy lerajzoltam? Ha nincs beindítva akkor áll így. Ugye ilyenkor nyitva van a power, ha beindítom és alapjáraton pöfög (power záródik) akkor áll a 0-nál. A mellette lévő kis hengeren (ennek az oldalába csatlakozik a cső amin megy az olaj a beömlőhöz) nekem semmi jelölés nincs, de én csak ahhoz tudom elképzelni az állítást. Remélem jól gondolom.
Köszi a válaszokat és további szép napot!