TZRbe én 4T félsyntes Castrol Actevot használtam. Tökkkéletes volt bele. Árba se annyira húzos. Az meg kicsit vicces, most meg ugyanazt rendeltem a gixxerbe. Igaz, itt más a szerepe mint a 2T-nél
első sárvédő
hátsó kerék
első kerék
első féktárcsa
hátsó féktárcsa
első féknyereg(Brembo 2 dugattyus)
hátsó féknyereg(Brembo 1 dugattyus)
fékcsövek(fém)
váz(1992)
lengővilla(1992)
hütő
(1996)
karburátor(DellOrto 32-es külön vizhütéses)
első teleszkóp(komplett 1996)
hátsó-oldalidomok(1992)
stb.
Lehet, hogy a csap a rosz, vagy eldugult ott vmitől...
De ez inkább tipikus úszóház benzinszint problémának tűnik. Az úszó lehet, hogy egyszerűen túl korán zárja el a kis tűszelepet, emelett a tűszelep meg már nem zár jól. Állás közben lefolyik a benzin, ha úgy hagyod a motort egy hétre akkor ki is "motoroztad" az egész tankot a földre. Amikor meg fogy a benzin az úszóházból, akkor nem enged utána az úszó.
Egy NDK-s fűnyíróval jártam így, meg a régidobozosomon rosszul volt beállítva az úszó...de nem leállt, hanem ott túl magas volt a szint, és csak zabált 10 litert, meg füstölt.
milyet használtok....?
Már a kezeimben tartom
Kösz szépen! de majd még lehet kell más is
Hi!már ma megérkezett , de csak pénteken tudok értemenni mert mire haza érek bezár a posta!
Nagyon kösz!
Itt van service manual hozzá, ha egy motorra gondolunk:
http://www.xc-bikes.atw.hu/TZR...
valaki nem tudná hogy esetleg hol találok gyári adatokat 91es tzr-röl ? hp,festés vastagság ilyesmik...
feladtam a csomagot, 2000 Ft + 1400 Ft (postaköltség). legkésöbb hétfőn, de sztem még a héten megérkezik!
Láttam a videod, elég rosszul néz ki Amik nem kellenek róla nem adod el?
első sárvédő
hátsó kerék
első kerék
első féktárcsa
hátsó féktárcsa
első féknyereg(Brembo 2 dugattyus)
hátsó féknyereg(Brembo 1 dugattyus)
fékcsövek(fém)
váz(1992)
lengővilla(1992)
hütő
(1996)
karburátor(DellOrto 32-es külön vizhütéses)
első teleszkóp(komplett 1996)
hátsó-oldalidomok(1992)
stb.
De ez inkább tipikus úszóház benzinszint problémának tűnik. Az úszó lehet, hogy egyszerűen túl korán zárja el a kis tűszelepet, emelett a tűszelep meg már nem zár jól. Állás közben lefolyik a benzin, ha úgy hagyod a motort egy hétre akkor ki is "motoroztad" az egész tankot a földre. Amikor meg fogy a benzin az úszóházból, akkor nem enged utána az úszó.
Egy NDK-s fűnyíróval jártam így, meg a régidobozosomon rosszul volt beállítva az úszó...de nem leállt, hanem ott túl magas volt a szint, és csak zabált 10 litert, meg füstölt.
mikor küldöd emrt msn-en szinte nem is látlak?