azt nem hinném hogy rendszámosak lesznek!PL:
régen hogy mondták már a kocsira a jogositvány (életkort) feltolják 20 évre vagy nem tom pontosan.
abból se lett semmi
jövöre az 50-esek is rendszamosak lesznek, ami azt jelenti, hogy aki 125/50-el hasznalja a gépét, az most nagyon meg fogja szopni... a te helyedbe nem venném meg...
Helló
Motor vásárlás ellőt állok és egy Yamaha Tzr-t néztem ki és szeretném a véleményeteket kikérni.
Pl:Milyen henger van rajta hüvelyes vagy Nicacilos mennyi a motornak a végsebesége strapabíró-e meg ilyenek.
ELLŐRE IS KÖSSZÖNÖM, ITT A MOCI: http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/163293
benzincsap, és a kuplungkar érdekelne, az olajtartály már meg van oldva :) mondj rájuk egy árat, és adj egy telószámot, hogy egyeztethessünk :) elöre is köszi!
Sziasztok! Motorvásárlás miatt sajnos el kell adnom a kedvencemet. Ez egy 250es TZR, 60 lóerős, 210km/órás végsebességgel. Én A1el vezettem. Nagyon megy és komplett felújítás után vettem. Azóta kb 150km-t mentem vele. Annyit tudok róla elmondani hogy nagyon ár alatt adom el ahhoz képest hogy szinte semmit nem mentem vele és tökéletesen működik. Irányár: 250.000 Ft de meg tudunk állapodni kevesebb összegben is, mert nagyon sürgős lenne nekem a részletfizetés miatt. Adatlapomon vannak képek róla! Érdeklődni egész nap lehet: 06-70-566-5020
rég jártam itt :) én most fogom megkezdenki kis TZR-em "orvosi ellátását" :) vagyis tavaszra motort szeretnék csinálni belöle...
a poweres téma...nekem 4000-45000-nál nyit, és nekem is 9000-et, néha 9500-at pörög, mert most rátettem a 92-es évjáratú TZR rezóját és dobját, mert ami az enyimen volt az egy kokány dob volt.mondjuk azzal leforogta a 13000-et :)
3r!k: balos lábtartód nincsen? és a karbid 32-es vizhütéses? mert nekem 96-os 4DL TZR-em van, és ilyen karbi van rajta, de szaraxik az alapjáratom, azon filózok hogy alapjárati fuvókát cserélek rajta vagy valami lesz :) csak ezek az alkatrészek vannak a TZR-hez?
persze hogy van alkatrész, egy 125ösbe úgy egy 20as, akkor ebbe kettő kell vagyis 40, plusz ha már szétszeded a dugók, ami úgy 2x25-30, plusz a tömítések, meg az olaj...
Üdv,
Segítségre lenne szükségem és ide írok, mert itt talán tud valaki tanácsot adni..
Szeretnék venni egy Rd 350-t, de erősen csörög a blokkja és attól félek, hogy főtengelycspágy vagy hajtókar. Az eladó reális árat kér érte, de ha vagyonokba kerül felújítani, akkor nem ér annyit az egész. A gép nagyon veszi a lapot, amit egy 2hengeres 2 ütemütől el is vár az ember, de ott van az a csörgő hang a blokkban, amit meg kéne szüntetni. Mibe fájhat egy főtengelyfelújítás, egyátalán lehet még alkatrészt rendelni hozzá?
Szóval ha valakinek van valami tapasztalata Rd 350-ről, kérem jelezze.
Előre is köszi
helló
van nekem egy olyan gondom hogy a pówer rosszúl nyit..amikor ugyebár ráadom a gyújtást az elektronika a csigát lehúzza jobra és utána vissza alap állásba(nyitotra,hogy a nyelv nem zár bele)de amikor beinditom utána az elektronika lehúzza a csigát,és igy a nyelv már bele zár....de amikor pörgetem 6 ezernél úgymond el kezd nyitni és akkor engedi vissza nyitottra 6 ezer fölött...de ennek nem így kéne működni-e nem?úgy kéne lennie hogy 6 ezernél amikor nyit akkor húzza le az elektronika a nyelvet nem?és alapjáratom pedig nyitott legyen hogy a nyelv ne zárjon....mi lehet az oka?
Milyen Tzr-hez van mert lehet engem is érdeklne alaktrész!
köszi