Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3r!k !
Milyen Tzr-hez van mert lehet engem is érdeklne alaktrész!
köszi
sziasztok akinek van tzr je sorolja már fel hogy mi hibája volt eddig meg hogy kb menyit bir köszike
azt nem hinném hogy rendszámosak lesznek!PL:
régen hogy mondták már a kocsira a jogositvány (életkort) feltolják 20 évre vagy nem tom pontosan.
abból se lett semmi
jövöre az 50-esek is rendszamosak lesznek, ami azt jelenti, hogy aki 125/50-el hasznalja a gépét, az most nagyon meg fogja szopni... a te helyedbe nem venném meg...
Helló
Motor vásárlás ellőt állok és egy Yamaha Tzr-t néztem ki és szeretném a véleményeteket kikérni.
Pl:Milyen henger van rajta hüvelyes vagy Nicacilos mennyi a motornak a végsebesége strapabíró-e meg ilyenek.
ELLŐRE IS KÖSSZÖNÖM, ITT A MOCI: http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/163293
ja meg ha van egy balos lábtartó konzol, mert eltört az enyém:(
benzincsap, és a kuplungkar érdekelne, az olajtartály már meg van oldva :) mondj rájuk egy árat, és adj egy telószámot, hogy egyeztethessünk :) elöre is köszi!
benzincsap,olajtartály,kuplungkar, van!
hütöviz ki egyenlitő lyukas, többi nincs ha érdekel akkor irj..
Yamaha TZR125R (1992) váz eladó, akár papirral. hozzá még koplett elsö teló, amely olajcserére szorul. Érd: 06302841029, vagy itt :)
Sziasztok! Motorvásárlás miatt sajnos el kell adnom a kedvencemet. Ez egy 250es TZR, 60 lóerős, 210km/órás végsebességgel. Én A1el vezettem. Nagyon megy és komplett felújítás után vettem. Azóta kb 150km-t mentem vele. Annyit tudok róla elmondani hogy nagyon ár alatt adom el ahhoz képest hogy szinte semmit nem mentem vele és tökéletesen működik. Irányár: 250.000 Ft de meg tudunk állapodni kevesebb összegben is, mert nagyon sürgős lenne nekem a részletfizetés miatt. Adatlapomon vannak képek róla! Érdeklődni egész nap lehet: 06-70-566-5020
oké, akkor kezdeném :)

benzincsap, olajtartály, váltókar, hütöviz kiegyenlitö tartály, kilóméteróra spirál, kuplungkar... ezek kellenének :)
Balos lábtartom sajnos nincsen,a karbi vizhűtéses,ez is 4DL-esé volt hát blokk hozz minden van többit meg ami netán kéne le irod és meg nézzem :)
csao!

rég jártam itt :) én most fogom megkezdenki kis TZR-em "orvosi ellátását" :) vagyis tavaszra motort szeretnék csinálni belöle...
a poweres téma...nekem 4000-45000-nál nyit, és nekem is 9000-et, néha 9500-at pörög, mert most rátettem a 92-es évjáratú TZR rezóját és dobját, mert ami az enyimen volt az egy kokány dob volt.mondjuk azzal leforogta a 13000-et :)

3r!k: balos lábtartód nincsen? és a karbid 32-es vizhütéses? mert nekem 96-os 4DL TZR-em van, és ilyen karbi van rajta, de szaraxik az alapjáratom, azon filózok hogy alapjárati fuvókát cserélek rajta vagy valami lesz :) csak ezek az alkatrészek vannak a TZR-hez?
kis gázzal.. és ha lehet rakd plus a tankba egy nagyon kicsi olajat!
ja és pot gyertyát is rakjál be mert hajlamos be köpni ilyenkor!
Az alábi alkatrészek eladók! érdeklödni lehet:erikfajzat@citromail.hu v itt!
hát hogy,póver alatt járasd ember
szerintem annak a motornak hagyál békén!meg fogod bánni!ha megveszed
persze hogy van alkatrész, egy 125ösbe úgy egy 20as, akkor ebbe kettő kell vagyis 40, plusz ha már szétszeded a dugók, ami úgy 2x25-30, plusz a tömítések, meg az olaj...
msegitene nekem vki hogy járassam be a motort?meddig lehet pörgetni?régen olvastam ezen a forumon de nem találom vki segitsen
Üdv,
Segítségre lenne szükségem és ide írok, mert itt talán tud valaki tanácsot adni..
Szeretnék venni egy Rd 350-t, de erősen csörög a blokkja és attól félek, hogy főtengelycspágy vagy hajtókar. Az eladó reális árat kér érte, de ha vagyonokba kerül felújítani, akkor nem ér annyit az egész. A gép nagyon veszi a lapot, amit egy 2hengeres 2 ütemütől el is vár az ember, de ott van az a csörgő hang a blokkban, amit meg kéne szüntetni. Mibe fájhat egy főtengelyfelújítás, egyátalán lehet még alkatrészt rendelni hozzá?

Szóval ha valakinek van valami tapasztalata Rd 350-ről, kérem jelezze.
Előre is köszi
helló
van nekem egy olyan gondom hogy a pówer rosszúl nyit..amikor ugyebár ráadom a gyújtást az elektronika a csigát lehúzza jobra és utána vissza alap állásba(nyitotra,hogy a nyelv nem zár bele)de amikor beinditom utána az elektronika lehúzza a csigát,és igy a nyelv már bele zár....de amikor pörgetem 6 ezernél úgymond el kezd nyitni és akkor engedi vissza nyitottra 6 ezer fölött...de ennek nem így kéne működni-e nem?úgy kéne lennie hogy 6 ezernél amikor nyit akkor húzza le az elektronika a nyelvet nem?és alapjáratom pedig nyitott legyen hogy a nyelv ne zárjon....mi lehet az oka?
Jó kérdés de sok sikert és kitartás
kössz!és merre kelessem a 200 oldal között?
Keress vissza már jópárszor lelett irva.
valaki ért ahoz a kibaszott póverhez? pls írjon