Természetesen míndenképp lecserélem, mert nekem sem tetszik, de ígazából még az érdekelne hogy mi mástól lehet még?
Ha pedíg ténylég az olaj volt akkor megírom és legalább arra rájötem, hogy ezt a fajtát nem szereti.
Köszönöm a válaszokat! Én a kocsimba ELF et használok, mert a Renault azt szereti, a tzr- be meg én is valami komolyabb olajra gondoltam (pl: valvolin). Na és mi van azokkal a gyenge pontokkal? Vagy talán a tzr-nek nincs ? Mondjuk azt nem hinném hogy nincs mert sok motorom volt már ,de mindnek volt gyengepontja!
Szevasztok! Nemrég vettem egy tzr 125 öst és az lenne a kérdésem hogy milyen 2t olajat vegyek bele? A másik kérdés hogy mik a gyenge pontjaik ezeknek a motoroknak, mire figyeljek oda a leg jobban? Előre is köszi a válaszokat!
Na nem terhelem tovább a tzr oldalt, csk még annyi, hogy van egy bontós faszi, én már több dolgot vettem tőle, megfizethető, és megbízható: Varga szabolcs Mail: vargaszabolcs@net.info.hu főleg kismotorokhoz tart cuccokat, lehet, hogy olajpumpája is van.
"És amúgy azért 1/33 mert a környezetvédelmi rendelkezések miatt annál sűrűbb keverési arány tilos."
Jaaaj menj már a víz alá, hol érdekel bár kit is, egy "agyonhegyezett versenyrecegénél" bármiféle környezetvédelmi előírás?
Mellesleg Graham Bell t.s.p. tuninng című könyvében (amiből a motorrevű a 2t cikksorozatot ollózta) 1/15 az utsó keverési arány aminél még van teljesítmény görbe.
1/15? Talán a tuningolt olajkályhába Sztem aki látott már 1/25ös keverési aránnyal rendelkező régebbi 2T bármilyen motort...ha vlaami füstöl akkor az rendesen. És amúgy azért 1/33 mert a környezetvédelmi rendelkezések miatt annál sűrűbb keverési arány tilos.
Van egy láncfűrészünk, aminek 1/33 volt előírva. Kb. pár óra után besült, visszavittük, megcsinálták garanciába, majd megsúgták, hogy ez nem indítható 1/33al, mert 1/25re van tervezve, csak azt a használatiba nem lehet beleírni, mert tilos 1/25-tel terméket piacra dobni, és ezt az eladónak kelett volna halkan megsúgni, de bizonyára elfelejtették.
Szívesen megválaszolom:)
Azért, mert hiába nyomatsz egy bizonyos ennyiségnél többet a motorba, egy idő után az a kenést márnem javítja, mivel az olajfilm csak egy bizonyos vastagságot tud képezni, vastagabbat nem. Ha már mindenhol van elég vastag réteg, akkor egyszerően felesleges még többet benyomni. Ilen szintő moccoknál, mint a tzr, ez kb 1/33 arány, több nem kell. Ha elkezdenéd hegyezni, akkor nőne a hőmérséklet, akkor megint kicsit több kellene. A max értelmes mennyiség egy agyonhegyezett cuccnál valahol az 1/15 környékén van, a vereny krossz, és gp motorokat is ennyi köré állítják, több azokban is felesleges, az előbb vézolt okból.
A véleményeteket szeretném kérni arról hogy szerintetek tzr 125-be milyen dugattyút érdemes rakni ami megfizethető én minőségi is?
Ha pedíg ténylég az olaj volt akkor megírom és legalább arra rájötem, hogy ezt a fajtát nem szereti.
Használt már valaki Castrol Aktevo 2T- olajat a TZR-jébe, mert nekem mióta benne van nagyon füstől, lehet hogy nem fekszik neki?
Jaaaj menj már a víz alá, hol érdekel bár kit is, egy "agyonhegyezett versenyrecegénél" bármiféle környezetvédelmi előírás?
Mellesleg Graham Bell t.s.p. tuninng című könyvében (amiből a motorrevű a 2t cikksorozatot ollózta) 1/15 az utsó keverési arány aminél még van teljesítmény görbe.
Van egy láncfűrészünk, aminek 1/33 volt előírva. Kb. pár óra után besült, visszavittük, megcsinálták garanciába, majd megsúgták, hogy ez nem indítható 1/33al, mert 1/25re van tervezve, csak azt a használatiba nem lehet beleírni, mert tilos 1/25-tel terméket piacra dobni, és ezt az eladónak kelett volna halkan megsúgni, de bizonyára elfelejtették.
Azért, mert hiába nyomatsz egy bizonyos ennyiségnél többet a motorba, egy idő után az a kenést márnem javítja, mivel az olajfilm csak egy bizonyos vastagságot tud képezni, vastagabbat nem. Ha már mindenhol van elég vastag réteg, akkor egyszerően felesleges még többet benyomni. Ilen szintő moccoknál, mint a tzr, ez kb 1/33 arány, több nem kell. Ha elkezdenéd hegyezni, akkor nőne a hőmérséklet, akkor megint kicsit több kellene. A max értelmes mennyiség egy agyonhegyezett cuccnál valahol az 1/15 környékén van, a vereny krossz, és gp motorokat is ennyi köré állítják, több azokban is felesleges, az előbb vézolt okból.