Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.Prox kb 20eFT a szett(dugó-gyürü-csapszeg)de ha cserélsz tügörgöre nesajnáld azt a +2-3eFt-ot
Hali!

A véleményeteket szeretném kérni arról hogy szerintetek tzr 125-be milyen dugattyút érdemes rakni ami megfizethető én minőségi is?
szerintem cseréld le madj,az a legegyszerübb és ha még mindig füstöl akko alkoss valamit.
talán sok olajat kap, éppen azért amit szayerg fejtett ki, kisevvfajta fogalmazásában... vagy full olajos az egész rendszered.
Természetesen míndenképp lecserélem, mert nekem sem tetszik, de ígazából még az érdekelne hogy mi mástól lehet még?
Ha pedíg ténylég az olaj volt akkor megírom és legalább arra rájötem, hogy ezt a fajtát nem szereti.
hát én nem tom,de szerintem váltsd le azt az olajat másra,és majdmeglátod
hello!
Használt már valaki Castrol Aktevo 2T- olajat a TZR-jébe, mert nekem mióta benne van nagyon füstől, lehet hogy nem fekszik neki?
hello! a tzr mitől pörög jobban mint a tdr? a cdi kütyütől vagy az alaplaptól?
Olaj:Castrol/motul (és a blokkba is kifejezetten 2T-motul váltóolajat használok)nálam ezek beváltak.
Köszönöm a válaszokat! Én a kocsimba ELF et használok, mert a Renault azt szereti, a tzr- be meg én is valami komolyabb olajra gondoltam (pl: valvolin). Na és mi van azokkal a gyenge pontokkal? Vagy talán a tzr-nek nincs ? Mondjuk azt nem hinném hogy nincs mert sok motorom volt már ,de mindnek volt gyengepontja!
Szeva én Valvoline Dural Blend 2t Hajtomübe is Valvoline És az automba is.
ááááááááááá,az nagyon drága,én 3800-at láttam.vagy nem tom,lehet
én pont ma vettem igolt.......4500........mocskos drága.
3000 ezer valamennyi mások nem tom mit használnak.
hát én most váltok IGOL STS olajra 2t.
köszönöm a választ, akkor lehet az a bajom mint szayergnak, vagy csak simán sokat kap, holnap átnézem az egészet....mégegyszer köszi.
Szevasztok! Nemrég vettem egy tzr 125 öst és az lenne a kérdésem hogy milyen 2t olajat vegyek bele? A másik kérdés hogy mik a gyenge pontjaik ezeknek a motoroknak, mire figyeljek oda a leg jobban? Előre is köszi a válaszokat!
elkellene...
Nem...800km minimum elkallene mennie.
srácok, az normális, ha a motor egy olyan 500-600km-en megeszik 1 liter olajat?
Na nem terhelem tovább a tzr oldalt, csk még annyi, hogy van egy bontós faszi, én már több dolgot vettem tőle, megfizethető, és megbízható: Varga szabolcs Mail: vargaszabolcs@net.info.hu főleg kismotorokhoz tart cuccokat, lehet, hogy olajpumpája is van.
"És amúgy azért 1/33 mert a környezetvédelmi rendelkezések miatt annál sűrűbb keverési arány tilos."
Jaaaj menj már a víz alá, hol érdekel bár kit is, egy "agyonhegyezett versenyrecegénél" bármiféle környezetvédelmi előírás?
Mellesleg Graham Bell t.s.p. tuninng című könyvében (amiből a motorrevű a 2t cikksorozatot ollózta) 1/15 az utsó keverési arány aminél még van teljesítmény görbe.
1/15? Talán a tuningolt olajkályhába Sztem aki látott már 1/25ös keverési aránnyal rendelkező régebbi 2T bármilyen motort...ha vlaami füstöl akkor az rendesen. És amúgy azért 1/33 mert a környezetvédelmi rendelkezések miatt annál sűrűbb keverési arány tilos.
Van egy láncfűrészünk, aminek 1/33 volt előírva. Kb. pár óra után besült, visszavittük, megcsinálták garanciába, majd megsúgták, hogy ez nem indítható 1/33al, mert 1/25re van tervezve, csak azt a használatiba nem lehet beleírni, mert tilos 1/25-tel terméket piacra dobni, és ezt az eladónak kelett volna halkan megsúgni, de bizonyára elfelejtették.
Te az 1/33 is 3x több mint ami alapon kell(utcairol beszélek)de a cross 1/40-1/50 el tökéletes.(a KX500 1/37 a gyári érték)
Szívesen megválaszolom:)
Azért, mert hiába nyomatsz egy bizonyos ennyiségnél többet a motorba, egy idő után az a kenést márnem javítja, mivel az olajfilm csak egy bizonyos vastagságot tud képezni, vastagabbat nem. Ha már mindenhol van elég vastag réteg, akkor egyszerően felesleges még többet benyomni. Ilen szintő moccoknál, mint a tzr, ez kb 1/33 arány, több nem kell. Ha elkezdenéd hegyezni, akkor nőne a hőmérséklet, akkor megint kicsit több kellene. A max értelmes mennyiség egy agyonhegyezett cuccnál valahol az 1/15 környékén van, a vereny krossz, és gp motorokat is ennyi köré állítják, több azokban is felesleges, az előbb vézolt okból.