Kinéztem 4T CBR 125 R-t Sokkal jobban tetszik a külseje is mint a TZR-nek!MErt mondjuk újabb is!
Nah szóval most nem tom mitévő legyek,mert ez tány hogy szebb a hagjuk és az alakjuk Mint a TZRnek és kevesebbet is eszik és nem pörgi annyira szét magát mint a 2T.......
csak ezek nem Poweresek és nagyon max 140 et mennek és most nem tom hogy hova húzzun a szívem
Szerintetek?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=
66067
Nemost gebsz van.
Egy ilyen indexvillogatóbuzeranci alapesetben kap +,- de ami a kimenete azon pluszt, vagy minuszt küld ki? Vagy felváltva? Mert ha felváltva küldi, akkor aztán rohadtmind1 hogy hová hogyan kötik be mindenképp villogni fog...de akkor muszáj relével csinálni.
Próbapanelon kész az indexvillogatóbuzerancia. Nem relével csináltam, így nincs benne mozgó alkatrész, így a világ végezetéig működik, és a rátett terheléstől (izzók vagy LED-ek száma típusa stb.) teljesen függetlenül percenként kb 100-105öt villog, ami a kreszben előírt 60-120nak eleget tesz.
Max kapcsoló teljesítménye 70Watt.(bőven elég.) Alkatrészköltsége nem olyan sok hogy kiszámoljam.
Most megtervezem egy miniatűr kis nyákra, aztán lenyomok egy prototípust. Ha egy hónap múlva is működik még, akkor ebből fogok élni. (bár ebből azért nem túl jól...)
Nem, én odaHÉVeztem a világvágáre, és megvettem. Az 1800as ár csak neten regisztrált arcoknak van, ezért én regisztráltam is, viszont a boltba a regisztrációt nem nagyon szeretik elismerni. "Ilyen névvel nincs regisztrált ügyfelünk." De amikor azt mondod, ohgy adjon egy gépet internettel, és belépek, akkor odadják 1800ért....
Tudod mi van a cuccra írva? 2x23W +2x3,8W ilyet hol találok? És gyárilag elől hátul 21Wos ízzók vannak TZRben. Tudod mi fog most történni? Csinálok egyet magamnak, ami izzóktól, és wattszámtól független, akár LEDes indexhez is jó, és csókolom. Csak majd külön tápfeszt kell neki adni.
Nekem van vagy 3-4db(most havernál van válogatja melyikkel müxik az övé) mind más vattszámmal,van idiota vattszámos is.Nekem a TZRnél(250-1kt)elöl hátul belpiacos idiota izzo/relé volt.
Szintetikus-szintetikus nincs érzékelhető különbség, csak egy két technikai adat, de úgysem a lerakódástól fognak "tönkremenni" ezek a motorok.
Az indexrelém nem igazán szuperál, de nem olyan a cucc, hogy 3 csatlakozós, és kap +,-,meg egy kiement amit kapcsolgat, hanem össze vissz be van kötve sorba az ittók áramkörébe. Ilyet is csak a japánok tudnak kitalálni. Lerajzoltam a 3 k. egyszerű alkatrészből álló kapcsolást, de még mindíg csak kapisgálom a működését.
Én még ilyet nem láttam...az összes ilyen indexrelében van egy két tranzisztorból álló A-stabil multivibrátor, ami kattintgat egy relét és még vissz van kötve az izzó áramköre az időzítőtag mási felébe, hogy ha kiég vmi, akkor gyorsabban villogjon. A Japán Denso cég ami vagy kismillió autó és motorgyártó beszállítója, ezt eszméletlen olcsón megoldotta...
Úgy néz ki a reléjük, hogy nem 1 tekercs van rátekerve, hanem mindjárt 2, és egy solenoid trafóként üzemel, és amikor a relé visszakattan, akkor az feszt indukál a relé másik tekercsében, amit visszatölt egy kondiba, és vhogy így valósít megy egy billenőáramkört, de hogy hogy a p.-ba pontosan arra még nem jöttem rá, de arra sem, hogy miért nem működik nekem.
Ez egész kapcs. áll egy kondiból, egy 150Ohmos ellenállásból, és a trafó/relé korcsalkatrészből...hát olcsó volt az biztos.
Sztem jó, csak drága... www.olajshop.hu
És ott repsol moto sintetico 2T. Mikor legutoljára bevásároltam 1800 volt literje. Ha megnézed kevesebb a szulfáthamu mint bármelyik castrol olajnak, és nem is kerül sokba.
954es CBRnek annyira pontos a mutatója ahányas gumit rátesznek a gyári helyett, meg amennyit az a gumi lekopott, megamennyire leáttételeznek egy motort...
Ugyanis ha kopik a gumi vagy kevesebb a nyomás benne, akkor kisebb lessz a kerülete, és ugyanakkora sebessgénél gyorsabban forog, a sebességmérő a motorokon pedig fordulatból számolja a sebességet, és a gumi kerülete az bizony változó hiba. És ez a hiba egy szorzótényező, és nagyobb sebessgénél nagyobb lessz a hiba is. (Csak a gumi kopásából, és guminyomásból eredően 3-5% hiba van! ) sőőt mivel a CBR-en a sebessgébérő a blokknál van, ha leáttételezik akkor is tök baromságot mutat a km-órája.
160 helyett simán mutathat 190et, lásd hayabunkóvideók ahol 600-al mennek óra szerint, de a környezet csak 200-al jön szembe.
Ahogy Szayerg is mondta nem tartós motorok(tuninggal még annyira sem)Desing jó(nem mindegyiké)de az alkatrészek minösége miatt(+trehányok is) széthullanak az olasz csodák. De akinek azjön be az azt vesz magának és senkire nem halgat...
eloszor is en nem tepetek mint az alat az utcakon csak versenyeken masodszor szerintem a 954es cbrnek eleg pontos a mutatoja a szemem meg nem teved 1 percig /a cbren ultem hatul es latam
Ember! Gilera GFR 190? Vagy a hátszele volt nagy, de szerintem csak a szája annak aki ezt mondta. He beletesznek egy 180-200as hengert, és megbabrálják az áttételt egy láncszettel, akkor kiköhögi a 190et, de egy szezonnál tovább nem él abban a motorban semmi.
Cagiva mito azért gyors, mert jó az aerodinamikája (már 90km/h-s sebessgénél a teljes ellenállás több mint 80%át a légellenállás teszi ki ) és 7 sebesség van így jobban lehet nyomatékmaximumon tartani a fordulatot nagyobb sebessgéeknél, és kicsit más az elektronikája.(gyújtásszög, és power szelep vezrélés)
Cserélheted gilerára, csak az nem sokáig motor... 89-es TZR-ből még igencsak sok rohangál, viszont nézz körül egy kicsit jobban, hogy a régi TZRekkel egykorú Gilera MXR és társai hol vannak most...nem sokat látok az utcán vagy a motor.hu-n, de annál többet a bontókban.
A motort pedig ne azért tartsd, hogy vlaakinél gyorsabb legyeél vele, mert rövid lessz az életed. Inkább ÉLVEZD a motorozás élményét, és hidd el hogy az nem plussz 2Le, meg 10km/h-val nagyobb végsebességen múlik.
Nah szóval most nem tom mitévő legyek,mert ez tány hogy szebb a hagjuk és az alakjuk Mint a TZRnek és kevesebbet is eszik és nem pörgi annyira szét magát mint a 2T.......
csak ezek nem Poweresek és nagyon max 140 et mennek és most nem tom hogy hova húzzun a szívem
Szerintetek?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=
66067