nos van egy olyan "problámám", hogy valamiért a gépem kevesebbet megy mint a többi"elvileg"!, 7ezres fordulatok kb 90-95-öt megy, nem mintha nem lenne elég, mert hova több, csak szúrja a szemem...mentem vele már 100akat is de már nagyon pörgöt... a motor ne mcsörög, ne mzörög semmi, és én az áttételre gyanakszom...valami nem okés, mármint okés, mert húúz mint állat. csak végsebre. 16/47 elvileg az áttétel.
igazad van...teljesen.....de faasságtot mondtam, JÉZUS! ez a bicós dologról egyből beugrott...
szóval lehet előre kellene nagyobb kerék?
vagy nemtudom, de mostmár nem is nagyon izgat
Természetesen a fogaskerekek egymáshoz viszonyított fogszáma adja az áttételt,de,ha azt nézed,hogy az első fix,akkor minél nagyobb hátul annál erősebbnek érzed és annál kisebb a végsebessége,mint pl egy streetfighter motoron,ne vegyél ezért másik fogaskereket,inkább menj egy kört egy egyszerű mountain bike-kal és meglátod!
az hülyeség! nem? minnél nagyobb hátul, annál többet megy véggre, mert egy fordítás alatt többet fordít a keréken....ha kisebb akkor könnyebb fordítania, de nem tud akkorát, így ha kicsi a kerék, akkor a gyorsulás jó, a végsebesség kicsi. sztem így van, de lehet én tudom rosszul.
nah várjunk....megnéztem a hátsót újra.....szóval elől 16, hátul van egy szám/betűsor, és utána van írva hogy 47
szóval elvileg ezen kevesebb a fog/kisebb a kerék, és vszínű ezért ne makkora a végsebessége mint a többinek, de viszont jobban gyorsul....azthiszem már csak kiváncsiságból is veszek egy nagyonn kereket hátra.
Na találtam a szervizkönyvben hozzá rajzot és a bal oldalon egéggé úgy néz ki mintha valami bowdenes zárszerkezet lenne. Amúgy szombat este indulunk a motorért, vasárnap reggelre odaérünk! Már nagyon várom! A srác írta a hirdetésben hogy gyenge az akksi szóval elviszem a mostani motormból azért hogy ha ráadom a gyujtást akkor hallom-e a YPVS hangját. Tudtok még adni 1-2 tanácsot hogy mit nézzek meg mindenképpen?
köszi
Szerintem próbáld meg eBay-en! A németen mindig van néhány alkatrész. www.ebay.de
Amúgy a kis pakoló rekeszt azért kérdeztem, mert a bontós gyerek azt mondta hogy a 4FL-nek nem nyitható hátsó ülése.
Szerintem muszály lennie..........deh ha megnézed a képeket amit küldtél ott látszik,hogy egy kicsi kis hely van hátsó űlés alatt....
Gőzöm nincs,hogy a 4FL milyen!
Hurráááá megkéreztem a gyujtást 93 ezer forint
Lehetséges hogy máshol olcsobb?
Mert ez má durva h bontoba semmi sehol ujonan meg száz ezret kidobni ilyen szarra
Még egy gyors kérdés. Igaz hogy a 4FL-en nincs a hátsó ülés alatt csomagtartó mert az le se szedhető? És ha tényleg nincs akkor hova lehet tenni azt a néhány szerszámot ami nem árt ha mindig nálad van? Ja igen és a 4FL az japán vagy német változat? Egyik oldalon ezt olvasom a másikon meg azt.
Kössz a segítséget!
Hali!
Felteszem a dokumentumokat amik nekem vannak a folytásról! Az a baj hogy németül van és én így egy szót se értek! Esetleg valaki el tudná mondani, hogy kb. miről van benne szó? Ha a vezetékeket úgy kötöm ahogy a 4. képen van akkor lesz a max sebesség 80 vagy akkor lesz folytatlan?
A válaszokat előre is kössz!
szóval lehet előre kellene nagyobb kerék?
vagy nemtudom, de mostmár nem is nagyon izgat
Előre is köszi
szóval elvileg ezen kevesebb a fog/kisebb a kerék, és vszínű ezért ne makkora a végsebessége mint a többinek, de viszont jobban gyorsul....azthiszem már csak kiváncsiságból is veszek egy nagyonn kereket hátra.
köszi
Amúgy a kis pakoló rekeszt azért kérdeztem, mert a bontós gyerek azt mondta hogy a 4FL-nek nem nyitható hátsó ülése.
Gőzöm nincs,hogy a 4FL milyen!
Hurráááá megkéreztem a gyujtást 93 ezer forint
Lehetséges hogy máshol olcsobb?
Mert ez má durva h bontoba semmi sehol ujonan meg száz ezret kidobni ilyen szarra
Kössz a segítséget!
Felteszem a dokumentumokat amik nekem vannak a folytásról! Az a baj hogy németül van és én így egy szót se értek! Esetleg valaki el tudná mondani, hogy kb. miről van benne szó? Ha a vezetékeket úgy kötöm ahogy a 4. képen van akkor lesz a max sebesség 80 vagy akkor lesz folytatlan?
A válaszokat előre is kössz!