Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

freerider! nekem svájcból lett behozva a TZRem és nekem azt monta a csávó aki behozta--meg vagy 20 másikat is-- h ott azt tartják be h 15e km-enként dugót cserélnek a Yamahákban nemtom h ebböl mennyi igaz. Rabó! akkor 85nél nem is megy többet? gondolom akkor 6.ban van
nah most szöget ütött ez a folytásos dolog a fejembe...
az én gépem 7ezres fordulaton megy 85 környékén, és nem forog sokkal többet 8nál...szóval lehet ebben is van valami ravaszság? nem mintha nem lennék megelégedve vele, csak olyan furcsa.
az igaz hogy 20-25ezer kmenként kell(ene) dugót cserélni a nyolcadlityós tüzérben?
Szerintem így folytottan papírozd le A1re, és csinálj rá egy jogsit.
Most hogy tisztán meglessz minden papírja, forgalombahylezed A1ként, és utána folytás ki, és lessz egy A1el vezethető 28Lovas géped, amit szerintem elég jól el lehet adni majd késöbb.
Ez alap.....ha jobban nyit a szelep sokkal többet fal be......
ugy hallottam h a kipuffban van vmi ravaszság, de jah a powert is 180fokkal fordítani kell ---nemtom h énmég nem csináltam(de sztem ugy többet is fogyaszt majd
Igen így van ezt én is hallottam és írta a német gyerek is, hogy 11kW/15Le 80km/h! Ez nekem olyan szempontból jó, hogy tuti nincs szétpörgetve meg széthajtva a motor! Már szereztem hozzá leírást, hogy hogyan kell folytatlanná tenni, de full német én meg angolt tanulok. Ha esetleg valaki tudja elmondaná, hogy hogyan lehet erősebbé tenni a gépet? Meg hallottam olyat is hogy a Power szelepet kell 180 fokkal elforgatni és akkor erősebb lesz. Amúgy én Veszprém mellett lakok! Lakik még valaki itt ezen a környéken?
Grat a moccihoz! am belekezdtem elöröl elolvasni az egész fórumot és mintha azt olvastam volna vhol--talán szayerg írta de nembiztos-- h a 4FL-es a fojtott változat
Nem rossz moci!
Ha megszerzed a szükséges idomokat akkor mondhatod,hogy van egy jó tzr-em!
Bocsi, hogy itt bénázok a képekkel, de valamiért nem sikerült feltölteni. Remélem majd most! A profilomnál már ott vannak!
Szia! Itt vannak a képek. Elvileg a héten megyünk érte. Majd egy picit helyre kell tenni az idomokat de amúgy képen full rendbe van. Ugye a 4FL a német változat? Tudtok adni néhány tanácsot, hogy mit nézzek meg mindenképp? Amúgy úgy néz ki hogy találtam egy céget aki spoilerezéssel foglalkozik és 5500 Ft a farokidom! Nagyon jó árnak tűnik! Majosházán működik és van ott egy nagy motorbontó is. Egyenlőre /50-el tervezem aztán lehet, hogy majd jövő tavasszal lesz jogsim és onnan hivatalosan. Remélem /50el nem lesz gond!
Hali!
Maradt még pár cuccom a 1989-es TZR 125-röl ha valakit érdekel!

-Komplett váz 8000ft
-farokidomok 3000/db
-első,hátsó felni 4000/db
-Tank 6000
-első lábtartók 3000/db
-első féknyereg+fékcső 4000
-hársó fékpofák+ház+tengely 3000
Képet nem tudsz feltenni róla?
Nemtom, hogy passzol-e a faridom, de hogy fogod lepapíroztatni? (130ezer körül legalább sztem) Vagy /50es lessz?
Hy! Már csak azt kérdezném hogy a német változatra szerintetek passzol az olasz hátsó spoilere? Vagy 4FL-re még milyen hátsóspoiler illene?
A válaszokat előre is köszi!
Sziasztok!
Nagy öröm ért ma! Van TZR-em!
eBay-en licittel nyertem! Jövő héten megyek érte Németo-ba! 4FL, 30000 km, 1998-as évjárat. Elég olcsón szereztem mert borultak vele és az egész faridom hiányzik mind2 oldalról! Az kéne a motorra meg egy kis festés. Érdekelne hogy milyen árban vannak a faridomok itt Mo-n és hol lehet szerezni esetleg van-e valakinek? Ja amúgy most így eladó lett a Honda MB 80-asom! Fenn lesz a Magyar használt oldalakon. 120.000 Ft full felújítva! Képek: http://www.bikepics.com/member...
Úgy érzem még sokat fogok írni ebbe a fórumba!
Hy all!
Hát köszi a tanácsot de valaki megelőzött! Amúgy Némerto-ból lett volna a moci! 300 euró és csak annyi baja volt hogy az oldalán karcolás meg svájci papírok de 50esként tökmind1, hogy milyen papírokkal van! Remélem még a nyáron a motorommal is beillek ebbe a fórumba!
Az első telószimering nekem mindkét ilyen mocimnál szimeringes volt, kb 6-7e javítani, ha mész motortvenni nézd meg, vedd észre és alkudj le belőle.
Valaki nem tud berugókart tdr 125 höz 96 os?
NGK BR9ECM(de a 8 is jó bele)
Mert van egy olyan problémám hogy nem indul el eddig mindig simán indult de most valamiért nem akar .
nem tudja valaki megmondani hogy milyen hőértékű gyertya kell a yamaha tdr 125 ös be?
Régebben sokan kerestek TDR125höz,senki nemtalált ugyemléxem
Hello mindenki tudom hogy nem ide tartozik de yamaha tdr szerviz könyv kéne ha valaki tud annak nagyon megköszönném.
Bocsi hogy előbb írtam mint hogy olvastam volna! Az előző odlalon megtaláltam a Service Manualt és az is le van írva benne hogy milyen kódszámú a 91-es évjárat! Amúgy ha még valami hasznos infót tudtok mondani akkor megköszönném!
hy
Sziasztok!
Most írok először ebbe a forumba. Jelenleg Honda MB 80-al járok ( http://www.bikepics.com/member... ), de midnenképpen TZR-t akarok venni a nyáron lehet hogy néhány napon belül össze is jön egy kockalámpás változat (91-es). A régebbi típusokkal kapcsolatban érdeklődnék mert 93-tól felfelé már midnent vágok (Olasz/Német közti különbségek stb.)! Most akkor én mit is akarok venni? 2RJ? Van ilyenhez Service Manual, mert nekem csak újabb típushoz van?! A kereklámpás is ugyanolyan kóddal futott? A válaszokat előre is köszi!

Vaccapper ha mindenképpen akarsz variálni a km órával akkor sztem felezd le szóval 160 helyén 80 legyen! Bescanneled a számlapot, lefelezed aztán valami jobb minőségű fehér öntapadós matricára kinyomtatod a maszkot! Ahoz hogy egységesek legyenek a számok a ford. számmérő lapjáról lelophatod a páratlan számokat a 30,50... stb-hez! Nekem így van megcsinálva a Honda, de nekem a háttérvillágítás miatt! Nekem a matrica nyomtatva lett és 2 rétegben van ragasztva így a feketén semmi fény nem jön át! Amúgy így még bele van építve egy Cateye biciklis km óra kijelzője is és kapcsolható a háttérvillágítás színe hogy kék vagy piros legyen! A Bikepics-en vannak képek!

Hali