Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha gyárit keresel akkor Yamaha szerviz rendelésre...
Hali!

1989-es tzr125-öshöz keresek gyári karbifúvókákat!
Még nem tudom pontosan, az übermájer szektormérő, 128x64 pixeles LCD kijelzővel olyan 30-40 közt lesz sztem. Jövő szezonre fejlesztek még egyszeűbb olcsóbb változatot 10-15-20 ezer nagyságrendért, de meglátjuk lehet szó még 5-10 rongy közötti fapadosról is.
Lehet nagyon olcsón is megoldani valamit, meg el is lehet szállni vele. pl. érintőképernyő stb....
Az a köridőmérő az kurva jó,nekem tetszik,és menyi pénzből dobsz össze egy olyan köridőmérőt?
A haverod hányat vett? És működik bármelyikkel? És tudja hogy mi a baja? Erről van szó
Nekem 10 perc megtervezni, háromnegyed óra legyártani a pincében ahol 23,5 fok van. És ha kell még vkinek, havernak stb. Akkor ott a terv, ha sok kell gyáratok 10-20darab panelt összesen 1-2ezerért kb., az alkatrészek filléresek, és eladom őket. hihetetlen, de működik.

Most köridőmérőt csinálok pályázóknak. Tesztelés/fejlesztés alatt a projekt. Jelenleg csak a G.P.T köridőmérőket lehet kapni, ami ha jól tudom 45-50ezer HUF. Ez ami most alakul szektort is mér majd, és még egyéb extrák is lesznek benne amit a G.P.T nem tud. Illetve késöbb még lehet hogy lessz egy GPS-es változat is. A képek nagyon szarok, mert tleefonnal készültek. Ez még csak az elsó prototípus.
Te több idöt+energiát feccölsz bele mintha vennél 1et
Meg lehet csinálni 2 óra alatt is, de én hamár megbontom a moci elejét, akkor rendbetszek ott midnent, kicserélaem a rozsdás öreg csavarokat( mert kb 200HUF-ba kerül az egész, és nagyot dob a gépen )
Megzsírozom a fejcsapágyat stb. ( És kdierül, hogy az is szar stb. )
Az áramkör tökéletesen, csak az én TZR-em egy "szar". Az áramkör amit csináltam olyan tökéleteséggel működik mint amit a boltban veszek, csak az a baj, hogy TZRbe nem lehet bekötni. Az a gondom, hogy az indexnek a kapcsolója csak az izzókat köti össze a pozitívvalm és ebbe sorba bekötik az áramkört ami villogtatja. Ez működik is, bekötöm a kis relés cuccomat, és villog az indexem. Szuper, de ha visszaveszem az indexet akkor is kattog tovább. Mert egy normál kocsiban stb. az index kacsolója egyben a tépfeszültségét is fel le kapcsolja az áramkörnek ami villogtatja. De itt ilyen nincs, tehát ha gyúlytás van akkor kattog az áramkör, de amúgy müxik. Azt fogom csinálni, hogy veszek szépen az PNP darlington tranzisztort, ami elbír vagy 50-70Wattot, és megcsinálom az áramkört relé nélkül, és akkor nem lessz gond ha folyamatosan megy, mert nem fog kattogni, és a fogyasztása is elenyésző.(kevesebb mint pl az üresjelző izzóé)

A mostani áramkör meg valszeg kell egy haveromnak, mert ő kocsival szerencsétlenkedett, hogy LEDes indexet akart, de azzal már nem ment az áramköre. Ez viszont terhelésfüggetlen, szal jó lessz neki...
" meg egy hétvége szerelgetés" menjmár
És müxik?
Idomot majosházán 10-15ezer/db utánygártott üvegszálasból, és még le kell fényeztetned.
Típushiba sztem a telószimering, nekem eddig mindkettőn folyt, vedd észre, és alkudj miatta
3-4ezer a szimering, és 3000HUF egy liter Motul Fork oil, meg egy hétvége szerelgetés.
Csináltam.
hali!
tervezek venni egy 125ös sportmotort és ahogy nézegetem a tzr belefér a keretbe és elég jól is néz ki
200at szánnék rá, ennyiért van sok gép eladó már
kérdésem az lenne sok gépnek hiányos a burkolata a hasidom megvan de ami a motort takarja az többnyire nincs meg
ezt lehet kapni, és ha igen kb mennyi az ára?
egy tzr mennyi lóerős? mert a hirdetésekben van sokféle adat
milyen hibákra figyeljek oda? vannak tipushibák?
köszi!
Már vagy 1hónapja fentvan haverom megnézte nemvolt elragadtatva töle...
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/megnez/75331/
Akkor csinálj
Normálisat nem árulnak! Ez terhelésfüggetlen, és örökéletű.
Ne szarakodj vegyél 1normálisat...
Itt egy kép a cuccról, 18x16mm-es a panel. Relével kb. kétszer ekkora.
Nem a Power miatt megy úgy a 2T,ha kiszednéd ugyanannyit menne.
Ha elég neked egy postásmotor teljesítménye meg csak A-ból B-be akarsz eljutni akkor CBR,de,ha már megnézed a futóművet a fékeket a teljesítményt és a külsőt (ami sztem a TZR mellett szól) akkor nem kell tovább magyarázni.
Nem mentem CBR-rel nyugodtan ugassatok le,de nagyon elszomorodtam mikor az NSR utódjaként ez jött ki
Igen, ha összedugom világít. A testet folyamatosan kapják az izzók, és a pozitívat kellene kapcsolgatni. De meg vagyok most lőve, mert egy rohadt darab PNP power/darlingot tranzisztorom nincs itthon csak NPN, ami meg a negatívat tudná csak kapcsolgatni.
Most vagy beteszek egy relét, vagy hétfőn veszek egy PNP-t.
Csak tök felesleges helyfoglalás, meg pénzpazarlás bele a relé, meg plussz hibalehetőség mint mozgó finommechanika, meg a francnak kattogjon ha úgysem hallom.
Te nedumálj mokoljad az indexedet tudod azt amit nemmondod el mit nem csinál
CBR125öt ne vegyél, akkor inkább nézz ki egy jó biciklit.
Két külön világ a 2-4T... a linket nemnéztem mert annyipénzért nem 1 11kw-125/4t-t vennék (és nem érdekel milyen keveset fogyaszt)de ezt mindenkinek magának kell eldönteni
ááááááááááááááááá Ba*meg elvitték 425 e Ft ért és 550 e volt meghírdetve