Hali!Lehet hogy nem jól értelmeztem a dolgot de szerintem hogyha a power tengelyéröl beszélünk akkor azt nem lehet fordítva összerakni mert me van pontozva a teteje!anyira nem zörög csak mint egy átlagoz 2-ütemü!Szerintem talán attól lehet,gogy nem furják tul szorosra mert ugye pörgős motor és zörög a dugattyú!Vagy nemtom!Viszont én újj tügörgőt nemkaptam hozzá csak csapszeget!Azért köszönöm a segítséget
Na üdv.Jol beszélsz lehet a powerszelep Felujitás Prox dugo szett(dugo,gyürük,csapszeg+zégerek)22/25eFt között van,a furás 2-3eFt+érdemes tügörgöt is cserélni(felsöt 3eFt kb)bejáratás kb 800-1000km...
Csak egy 5let: Oltári hülyén hangzik, és képtelenségnek is tűnik, de mikor én kiszedtem a powerszelepet, és fingom nem volt, hogy merre fordul el a szelep a nyitott helyzetből gyárilag, mert nem egyértelmű a számozás a bovdenvezetésnél, akkor az egyik szempont volt, illetve talán Somarace mondta ha jól emléxem, hogyha a dugatyú felé fordul a power, akkor beleérthet a dugóba Nekem most a dugattyú felé fordul, mert szerintem az a gyári, és akkor a kompresszió is növekszik, mert nem csak szűkebb lessz a kipuffnyílás hanem lejjebb van a legfelső éle, de hihetetlen közel van most nekem a dugattyúhoz, valszeg ha felfúrnám, akkor már beleérne egy kicsit. Lehet, hogy most neked ez a baj. Hogy kiszűrd ezt a hibalehetőséget, vedd le a powerszelep végénél a fedlet, ami alá a bowdenek mennek be, és nézd meg merre fordul, ha nem a dugó felé, akkor ez a hibalehetőség kizárva.
Vagy ha leveszed a jeladódeknit, és gyertya nélkül(hogy ne fékezzen a kompresszió) szépen finoman megforgatod a főtengelyt, hogy nem akad-e semmiben.
Ha meg arra gyanakszol, hogy valami a hengerbe került, akkor kapd le a kipufógót, és egy kis lámpával bele tudsz nézni alulról, de nem hinném, hogy ott lenne bármi, mert az onnét egyszerűen távozna a kipufnyíláson lefelé, mert nem felülvezérelt 4T hengerről van szó, amibe ha belesik valami akkor ott is marad.
Ennyi jutott eszembe, hátha segít. Ha nem titok megkérdezhetem mibe fájt a műtét, és milyen alkatrészek kerültek bele?
Hali!Nekem van egy 89"és tzr125 öm és azt szeretném kérdezni,hogy most furattam meg+ujj dugó gyürü csapszeg minden és mégis ugy zörög mintha egy kis vasgolyó lenne a hengerembe!Miért lehet ez?Ja és hány km-ert kell kb járatni? KÖszi!
nincsen nektek hozzá szerelési utmutatótok mit-jhol találok?
mert haverokkal multhéten neki estünk és lecsupaszitottuk a mocit de a karbit sehogysem tudtuk lekapni a vasról
Szerintem ne cserélj egy 32-es karbit 26-osra, mert nem fog tőle jobban menni...
Inkább pucold ki a jelenlegit, ha belement valami, de én a jeladóblokkból kijövő vezetékek csalakozóit kezdeném el megmozgatni, kontaktsprayel megfújni, mert lehet hogy nincs vagy hervatag a gyúlytásod egy érintkezési hiba miatt. Ezzel 2 perc alatt megvagy, és ha ez volt a baja, akor kicsit olcsóbb volt a dolog.
Azért tartom valószínűnek ezt a hibát, mert ha hazáig elmentél vele, akkor ha be is ázott a légszűrő, abból már minden vizet kiszívott a motor. De ha az érintkezősaruk nedvesek voltak, akkor még vezettek, majd ahogy leszáradt a víz, és közben persze a víztől oxidálódtak a saruk, megszűnt az érintkezés. Jellemző elektromos kütyükre, hogy megázva mennek, aztán megszáradás után leszenk kontaktosak másnap.
szevasztok
Heat- arrow dobot vettem most én is az enyémre.....kiváncsi leszek mien lessz
egy kérdés
multkor kint parkoltam a mocival az udvaron barátnöméknél( náluk nincsen garázs) és elkezdett szakadni az esö
azután még hazamentem vele de azóta nem indul be a gép
lehetséges hogy telement xarral a karbi?
vagy mi a csöcstöl lehet ez?
most néztem hozzá egy 26-os verseny karbit és ha az a gáz akkor megveszem ezt és belerakatom
csak nem akarok potyára karbit cserélni
Csak adnám már el mert nemlesz igy gsx-r(400),vagy zxr:D:D:DD:
Gondolom kawához nem olcsó egy alkatrész.
Má csak két lépésnyire vagytok tőle h vegyek:Dkéne még kb 150 ropi bár a bámulatos évvégi eredményemmel jobblesz ha semmit nem kérek....
Nézdmeg a motorinfoban(ujságban)bontanak jópáran de nézdvégig figyelmesen mert van aki sok tipust bont ...az apronetten bontásra hirdetett TDR-el mivan
Hát jah már kerestem úgy hogy yamaha / elektronika.
Van hártom oldal de semmi,akinek irtam annak meg nemilyen van
Tegnap felhivok egy bontóst mondanom se kell mien kemény volt.Elkezd ugatni hogy 5AE nincs is,há mondom biztos én irtam rá akkor..........
Ezeket hivogattad már http://www.hasznaltmotorok.hu/alkatresz_kereso.php?gyartmany_
id=93&alkatreszfajta_id=1&evjarat_id=1&alkatresz_tipus=tdr&ki
egeszitoarkategoria_id=1&action.x=63&action.y=11
Vagy ha leveszed a jeladódeknit, és gyertya nélkül(hogy ne fékezzen a kompresszió) szépen finoman megforgatod a főtengelyt, hogy nem akad-e semmiben.
Ha meg arra gyanakszol, hogy valami a hengerbe került, akkor kapd le a kipufógót, és egy kis lámpával bele tudsz nézni alulról, de nem hinném, hogy ott lenne bármi, mert az onnét egyszerűen távozna a kipufnyíláson lefelé, mert nem felülvezérelt 4T hengerről van szó, amibe ha belesik valami akkor ott is marad.
Ennyi jutott eszembe, hátha segít. Ha nem titok megkérdezhetem mibe fájt a műtét, és milyen alkatrészek kerültek bele?
Itt van az újdobozos TZR-hez(TZR125R) servide manual:
http://tzr125.free.fr/entretie...
Itt van régi dobozos TZRhez(TZR125) service manual:
http://www.xc-bikes.atw.hu/TZR...
mert haverokkal multhéten neki estünk és lecsupaszitottuk a mocit de a karbit sehogysem tudtuk lekapni a vasról
Inkább pucold ki a jelenlegit, ha belement valami, de én a jeladóblokkból kijövő vezetékek csalakozóit kezdeném el megmozgatni, kontaktsprayel megfújni, mert lehet hogy nincs vagy hervatag a gyúlytásod egy érintkezési hiba miatt. Ezzel 2 perc alatt megvagy, és ha ez volt a baja, akor kicsit olcsóbb volt a dolog.
Azért tartom valószínűnek ezt a hibát, mert ha hazáig elmentél vele, akkor ha be is ázott a légszűrő, abból már minden vizet kiszívott a motor. De ha az érintkezősaruk nedvesek voltak, akkor még vezettek, majd ahogy leszáradt a víz, és közben persze a víztől oxidálódtak a saruk, megszűnt az érintkezés. Jellemző elektromos kütyükre, hogy megázva mennek, aztán megszáradás után leszenk kontaktosak másnap.
Ma láttam a Szent István előtt, meg már vagy 1000x egyébként is
bocs hogy egymás után irok csak ez lemaradt az elözöröl és nemtudok utána szerkezteni
nem lessz gond a 26-ossal?
Heat- arrow dobot vettem most én is az enyémre.....kiváncsi leszek mien lessz
egy kérdés
multkor kint parkoltam a mocival az udvaron barátnöméknél( náluk nincsen garázs) és elkezdett szakadni az esö
azután még hazamentem vele de azóta nem indul be a gép
lehetséges hogy telement xarral a karbi?
vagy mi a csöcstöl lehet ez?
most néztem hozzá egy 26-os verseny karbit és ha az a gáz akkor megveszem ezt és belerakatom
csak nem akarok potyára karbit cserélni
Gondolom kawához nem olcsó egy alkatrész.
Má csak két lépésnyire vagytok tőle h vegyek:Dkéne még kb 150 ropi bár a bámulatos évvégi eredményemmel jobblesz ha semmit nem kérek....
aztán közel sem az a gyujtása mint az enyém.Vagy 6 kábel kijön belőle
De ugynézki mitogeri tud szerezni egyet
Néztem egy 93-mas 125r es tzr-t mennyivel jobak ezek?
Már 3 tekercset cserélt,és égeti neki is.
Van hártom oldal de semmi,akinek irtam annak meg nemilyen van
Tegnap felhivok egy bontóst mondanom se kell mien kemény volt.Elkezd ugatni hogy 5AE nincs is,há mondom biztos én irtam rá akkor..........
id=93&alkatreszfajta_id=1&evjarat_id=1&alkatresz_tipus=tdr&ki
egeszitoarkategoria_id=1&action.x=63&action.y=11