Szayerg!
Szerinted mennyi lenne egy olyan áthidaló,merevítő ami a két oldalidomot össze fogja?
Kb mennyi lenne,ha bemennék egy Yahama szervíbe és megrendelném ezt az idomot?
Ne idegesíts! 17éig még el is tudnám adni ezt a szart, ami lassan már szalonmotor lessz...
Most cseréltem ki a szimeringeket, már csak az olajat kell beletölteni holnap. Valami katasztrófálisan nehezen jöttek ki a szimeringek, az egyik szó szerint darabokban! Pedig melegítettem rendesen már, és mégis rohadtul benne volt.
Meg így második körben, már egész fasza módszert dolgoztam aki a teló felső megbontásához, ami nem kis művészet, még a márkaszervízben is azt mondták hogy "szarozva, kúrvanehezen..."
A teló egyik végét asztalosszorítóval két fadarab közé rögzítem az asztal szélén, a másik végébe odanyomok egy csövet ami illeszkedik a dugóba amit be kell nyomni, aztán azt acsövet asatuval megtolom, és szépen összenyomjaa telót, aztán felhúzom koppanásig a belsőszárat, és boldogan hozzáférekaz O-gyűrűhöz, amit ki lehet így már szerencsétlenkedni.(Kép)
Ma lebontottam a moci elejét(a műhelyben ), hogy kciseréljem a telószimeringet.
Jó hogymeg nem döglöttem vele a Qrva életbe
1. Az alsó kormánykiflibe belegyilkolták mindkét csavart
2. Az egyik csavar helyét felfúrták vagy nemtudom, és belegyűrtek menetfúró nélkül egy M10est, de még csak nem is nagyszilárdságú csavart
3. A másik csavart szintén felfúrták kb 9-10mm-re, és beletettek egy M6ost! Hogy létezhetnek emberek ennyi ésszel. És persze oda sem nagyszilárdságú csavart, hanem valami 5.6-os szart.
Majd a következő gyönyörű meglepi, hogy fent az istennek se jön ki a villaszár a kormánykifliből...
A tisztelt valahanyadik ex-tulaj úgy gondolta, hogy a villát nem az fogja a helyén tartani ha meghúzza a csavarokat, hanem sokkal inkább az, ha beragasztja palmtex-el Én ilyenkor csak felállok bacsukom a szemem, és relax...
Valószínűleg orvosolható a dolog annyival, hogy beteszek mindkét csavarnak M8-as nagyszilárdságú átmenőt, önzáró anyával, és szarásig tépem nyomtékkulcsal. De hogy lehet ember ilyen hülye...bár nemtom min lepődök meg...a cangaboltban ahol melózok szinte hétköznapi eset, hogy megolajozzák a tárcsaféket, majd visszahozzák, hogy nem fog rendesen és nyikorog.
Szia! http://forum.tzr-scene.info/
Úgy emlékszem regisztrálás után a Downloads-ba megtalálod. De ez nem Service Manual csak Owner"s Manual, de néhány infót + kapcsolási rajzot ebbe is megtalálsz!
Amúgy ma este indulunk Németországba a 4FL-ért!
Jobb is hogy este megyünk mert úgyse tudnék aludni!
Gumi: Yamaha 4DL kézikönyv szerint Előre: Dunlop SPOTMAX TL 110/70-TR17"
Pirelli MP7 110/70-ZR17" / 120/60-ZR17"
Hátra: Dunlop SPOTMAX TL 140/70-TR17"
Pirelli MP7 150/60-ZR17"
Ha jól tudom csak a 4DL-re ajánlja ezeket a típusokat, de a méret a többinél is ennyi!
Bocs Roli deh ezt nem vágom....
Nah,voltam megnézni a mocit....szép hangja van,jól húz aránylag, és nem csattog a dugó annyira....
Jah és szerintem a dobban nincs semmilyen folytás,ahogy elnéztem,lehet ezért megy végre csak olyan 145
kilót,deh szerintem amiatt inkább,hogy hátul ha jól emlékszek 140-es gumi volt.....melleékesen uncsim GS 500 ján 130 as volt és a mostani 600 as Yamaha-ján van 140 es!
A ti TZR eteken hanyas gumi van hátul?Vagy mennyi a szabványa?
Sziasztok!
TZR 125 4FL elektronikus folytásának eltávolításában van valakinek tapasztalat? Van egy dokumentumom de nem értem mit ír. Elég lenne csak azt a 2 vezetéket összezárni a 3. oldalon látható módon?
Köszi a válaszokat!
Azt igy nemlehet megállapitani(mert lehet hogy kivan számolva a dob a motorhoz- hozzá értö csinálta..) menni kell vele,menj el probáld ki és ha tetszik veddmeg.
Szerinted mennyi lenne egy olyan áthidaló,merevítő ami a két oldalidomot össze fogja?
Kb mennyi lenne,ha bemennék egy Yahama szervíbe és megrendelném ezt az idomot?
http://extremetrader.addel.hu/...
Olcsó húsnak híg a...de jó volna tudni, ha porkohászati, akkor egy misét megérhet.
Most cseréltem ki a szimeringeket, már csak az olajat kell beletölteni holnap. Valami katasztrófálisan nehezen jöttek ki a szimeringek, az egyik szó szerint darabokban! Pedig melegítettem rendesen már, és mégis rohadtul benne volt.
Meg így második körben, már egész fasza módszert dolgoztam aki a teló felső megbontásához, ami nem kis művészet, még a márkaszervízben is azt mondták hogy "szarozva, kúrvanehezen..."
A teló egyik végét asztalosszorítóval két fadarab közé rögzítem az asztal szélén, a másik végébe odanyomok egy csövet ami illeszkedik a dugóba amit be kell nyomni, aztán azt acsövet asatuval megtolom, és szépen összenyomjaa telót, aztán felhúzom koppanásig a belsőszárat, és boldogan hozzáférekaz O-gyűrűhöz, amit ki lehet így már szerencsétlenkedni.(Kép)
Jó hogymeg nem döglöttem vele a Qrva életbe
1. Az alsó kormánykiflibe belegyilkolták mindkét csavart
2. Az egyik csavar helyét felfúrták vagy nemtudom, és belegyűrtek menetfúró nélkül egy M10est, de még csak nem is nagyszilárdságú csavart
3. A másik csavart szintén felfúrták kb 9-10mm-re, és beletettek egy M6ost! Hogy létezhetnek emberek ennyi ésszel. És persze oda sem nagyszilárdságú csavart, hanem valami 5.6-os szart.
Majd a következő gyönyörű meglepi, hogy fent az istennek se jön ki a villaszár a kormánykifliből...
A tisztelt valahanyadik ex-tulaj úgy gondolta, hogy a villát nem az fogja a helyén tartani ha meghúzza a csavarokat, hanem sokkal inkább az, ha beragasztja palmtex-el Én ilyenkor csak felállok bacsukom a szemem, és relax...
Valószínűleg orvosolható a dolog annyival, hogy beteszek mindkét csavarnak M8-as nagyszilárdságú átmenőt, önzáró anyával, és szarásig tépem nyomtékkulcsal. De hogy lehet ember ilyen hülye...bár nemtom min lepődök meg...a cangaboltban ahol melózok szinte hétköznapi eset, hogy megolajozzák a tárcsaféket, majd visszahozzák, hogy nem fog rendesen és nyikorog.
Majd elviszik, 180at már bőven megér annak, aki nem műszaki analfabéta.
Ha Ak-s papírjai lennének a 3MA-dnak, akkor most arra csorogna a nyálam Majd 1-2 év múlva ha meglessz még
Bár gondolom a köv tulajra bízod.
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=72765
Ki követte el azt az ízléstelen sárga színt nem néz ki jól.
http://forum.tzr-scene.info/
Úgy emlékszem regisztrálás után a Downloads-ba megtalálod. De ez nem Service Manual csak Owner"s Manual, de néhány infót + kapcsolási rajzot ebbe is megtalálsz!
Amúgy ma este indulunk Németországba a 4FL-ért!
Jobb is hogy este megyünk mert úgyse tudnék aludni!
Honnan van a 4DL-es kézikönyved,mert engem is érdekelne?
Gumi: Yamaha 4DL kézikönyv szerint Előre: Dunlop SPOTMAX TL 110/70-TR17"
Pirelli MP7 110/70-ZR17" / 120/60-ZR17"
Hátra: Dunlop SPOTMAX TL 140/70-TR17"
Pirelli MP7 150/60-ZR17"
Ha jól tudom csak a 4DL-re ajánlja ezeket a típusokat, de a méret a többinél is ennyi!
Nah,voltam megnézni a mocit....szép hangja van,jól húz aránylag, és nem csattog a dugó annyira....
Jah és szerintem a dobban nincs semmilyen folytás,ahogy elnéztem,lehet ezért megy végre csak olyan 145
kilót,deh szerintem amiatt inkább,hogy hátul ha jól emlékszek 140-es gumi volt.....melleékesen uncsim GS 500 ján 130 as volt és a mostani 600 as Yamaha-ján van 140 es!
A ti TZR eteken hanyas gumi van hátul?Vagy mennyi a szabványa?
TZR 125 4FL elektronikus folytásának eltávolításában van valakinek tapasztalat? Van egy dokumentumom de nem értem mit ír. Elég lenne csak azt a 2 vezetéket összezárni a 3. oldalon látható módon?
Köszi a válaszokat!
És teljesítményben mutatkozik valami változás(Gyengül,Erősödik),hogy nem a gyári dob van rajta?