Azt mondta a tisztelt vizsgabiztos úr, hogy: "Te tudod, ezért csinálod, az oktatód érti ezért tanítja, én nem értek semmit, ezért vizsgáztatok." Jófej volt nagyon amúgy, jó lenne kifogni forgalmira is.
Én úgy tom,hogy lelehet folytani a gépeket akár 50-re is
deh azt te biztos nem todod otthon megcsinálni.........Vidd valami kiváló szerelőhöz az lehet tud neked a kupuff-ba vagy valamilyen mechanikai folytást tenni!Mert ha elkap a remdőr látja,hogy 125 gép de le van folytava és benne van a motor adataiba tehát át van iratva 50 re akkor pl. ha rendőr mégsem hiszi el,hogy ez 50re le van folytva akkor elküld téged eredt vizsgára és ha tényleg le van folytva akkor nemcsinálhat semmit......
Nemhiszem hogy itt sokan butitják(szerintem 1f...ság)csinálhatsz akármit vele már nemsok rendör kajálja.A kipufot a nyilást szükitsed le a hengernél.....De 1xüb lett volna TZR50/80 venni szerintem...
szevasztok tzr-esek! nemrég vettem egy "92es TZR125öt, és most azon fáradozok h lebutítsam 50esnek szal most 1: a hangjával akarok kezdeni vmit, de elég nehéz me az egész kipuffrencer 1be van és nem akarom szétszabdalni. nemtom h ti csináltatok-e vele vmit? 2. a km-órám 160-as és ugy szeretném h 120asnak nézzen ki, azt h lehet, vagy ha lehet venni egy 120-as órát az mennyibe fájna nekem? elöre is kössz
Azigen! És a vizsgabiztos mit mondott aztán?Elhitte,hogy a chopperrel nem lehet megcsinálni?
Ja amúgy szerintetek milyen láncot érdemes megvenni?A láncnál játszik ez "Olcsó húsnak híg a leve"címszó?Mert láttam itt nagyvason 8 e Ft ért is,de 22 e-ért is!
Na már ideje volt nekem 2perc az Etele,valszeg igy neki könnyebb+olcsobb hogy nincs boltja.Korrekt én már beszéltem vele személyesen is.(+ha valami gondja-od van felhiv)Szerintem ügyesen csinálja nekem tetszik Ami közelben van, RMC-t nemszeretem......universalmotor háát kétesélyes nagyon Amugy ami nekem kell arra jó a nagyvas+olajat haverom hozza házhoz
Most rendeltem náluk kuplungkart, és fékkart. De miért kell nekik magyar postával szállítani? 1490Forintért elhozza nekem a magyar posta a kb. 200grammos, 15x10x3cm méretű csomagot az Eteletérről Lőrincre. Na kösz, de inkább átveszem személyesen. Javasolni fogok nekik egy futárszolgálatot, ami nekünk kevesebb mint 2 rongyért visz ki egy komplett kerékpárt (30kg max tömegig) az orszáágon belül.
Egész jó áraik is vannak, de nagyon zavaró, hogy nincs nekik üzlethelységük, ahol bemegyek és személyesen megveszem ami kell/tetszik. Alkatrészt nem szeretek neten rendelni csak akkor, ha már vettem egyet korábban, és konkrétan tudom miről van szó.
Ma meglett rutin 3adszorra...kaptam végre egy MZ-t a chopper helyett Brillírozva ment a dolog a krómbálnával való szenvedés után. A vizsgabiztos, megkérdezte, hogy mit keresek ott 3adszorra, mondtam hogy chopperrel képtelenség volt megcsinálni. Erre azt mondja, hogy megcsinálja helyettem...
Ok
Vizsgabiztos úr elmegy egy kört a chopperrel, a pálya másik felére, meghúzatja mint állat, persze rövidgatya, no bukó ...csak nekünk kell izzadni. Aztán elkezdi a rutinpályát. Kúrvalassan ment vele, tényleg csak néztem, hogy eléggé érzi a gépet. Odaért a végén a fordulóba. fordul, és már majdnem megvolt mikor letette a lábát A könnyeim hulltak a röhögéstől. Ezután még megpróbálta 3szor, de nem sikerült neki.
Nah inkább mondom mi nincsen :) Kormány, fék és kuplung kar, lámpának a külseje, gyujtás elektronika, bal oldali kormány kapcsoló, fordulatszámmérő, első lábtartó, első indexek, kipufogó.
Ami van : Váz (50es vámpapíros), Blokk (működik, de állítólag dugo csere kell neki, én 1 métert sem mentem a motorral csak beindítottam) a blokk még a vázban van és minden megvan hozzá. egy gyujtás elektronikával be is indítható, minden kábelezés, trafó ..., ülés, hátsó kapaszkodó, hátsó lábtartó, teleszkópok (egyiket javítani kell, de nem vészes), kormány kifli, felnik, gumik (első gumi még jó, hátsó nem rossz de nem is jó), faridom, tank (enyhén sérült), sárvédő, hátsó rugóstag, hátsó lengővilla, tengelyek, csapágyak..., Fék cső, féknyereg, féktartály, olajtartály .... Szóval nagyon sokminden. Darabokban is eladó, de az egészet egyben is oda adom 40 000 FT-ért
hali nehezen de meg válok az én kis TZR-R től,mert nagyobbat szeretnék,ha valakit érdekel :
-szervizelve volt,friss műszaki, A1 el vezethető
Ár:315 e FT
Éppen ebben a hónapban jár le a Vizsgálya!Hát vannak ismerőseim elég sok!De ismerőseimen kűvül halattom olyat átírták jó pénzért!Mert a Gyári tzr-ek hány KW-tosak?Ez 16 KW-nak és 22 Ló- nak van írva!Szerinted(tek)Ez menyire fedi a valóságot?
Esélytelen, hogy átírják, talán ha lejárt forgalmival veszed, és újravizsgáztatod, és még meg is tudsz kenni több embert, vagy ismersz valakit, aki sok embert ismer-e körül. Hallottam olyat, hogy valakinek nagyobb kW volt a forgalmiban holott a motor gyári adatai jóval kisebbek voltak, és teljesítményadó elött szóvá tette, de szart sem ért vele, "annyi a kW amit oda egyszer beírt a paraszt KF". De amúgy engem is érdekel a dolog, mert Ak-s jogsim lessz és késöbb(min 2év) váltani szretnék valami 4T 400asra vagy 2T 250re, de Ak-val vezethetőt elég sokat látni szal nem hiszem, hogy gond lessz.
Hy!Tudtok nekem segíteni?Venni akarnék egy 125-ös tzr, és már ki is néztem,de annyi gond van,hogy nekem csak az A1 jogsim van és az csak 11KW vezethető,de amit kinéztem mocit pedig 16 KW!
Egy csomóan azt mondják,hogy nevegyem meg,mert mostnában a zsernyákok a kW-ot is nézik és megbasznak ezért!Vagy nem lehetne átiratni feketén egy kis kenőpénzért?
Légyszi írjatok már,hogy szerintetek mit csináljak!Köszi
Én érzek egy kotyogást ha a lendkereket megmozgatom jobbra balra, úgy hogy még a dugó áll, nem tudom, hogy mennyi a megengedett... kb negyed-fél millimétert kotyog kerületén a jeladó dob, az főtengelyen enek kb a fele lehet, de az is lehet, hogy a dúgó kotyog maga a hengerbe. Igazából jól, húz, és nem akarom szétbaszni szezon közeépn, mire kb jogsim lessz... majd összel felújjítom, addigra lé is lessz rá bőven.
20-25eFt körül van de én még soha nem cseréltem....pedig voltmár pár motorom(prox dugoszetthez nemjár a tügörgö )Amugy a fötengelylogást(csapágy)érezni a lendkeréknél.
Nem a forgótolattyú van fejjel lefelé betéve, az jól van, hanem a bowdenek vannak fordítva/jól? rákötve, és a nyitott helyzetéből vagy a dugattyú felé fordul el, vagy a dugattyútól távolabb, minkét esetben a kipuffnyílást szűkíti, de ha a dugó felé fordul, akkor kompresszió tekintetében effektívebb a dolog, csak szerintem sokaszor fúrt hengernél már összeérhetnek.
deh azt te biztos nem todod otthon megcsinálni.........Vidd valami kiváló szerelőhöz az lehet tud neked a kupuff-ba vagy valamilyen mechanikai folytást tenni!Mert ha elkap a remdőr látja,hogy 125 gép de le van folytava és benne van a motor adataiba tehát át van iratva 50 re akkor pl. ha rendőr mégsem hiszi el,hogy ez 50re le van folytva akkor elküld téged eredt vizsgára és ha tényleg le van folytva akkor nemcsinálhat semmit......
Ja amúgy szerintetek milyen láncot érdemes megvenni?A láncnál játszik ez "Olcsó húsnak híg a leve"címszó?Mert láttam itt nagyvason 8 e Ft ért is,de 22 e-ért is!
Egész jó áraik is vannak, de nagyon zavaró, hogy nincs nekik üzlethelységük, ahol bemegyek és személyesen megveszem ami kell/tetszik. Alkatrészt nem szeretek neten rendelni csak akkor, ha már vettem egyet korábban, és konkrétan tudom miről van szó.
Ma meglett rutin 3adszorra...kaptam végre egy MZ-t a chopper helyett Brillírozva ment a dolog a krómbálnával való szenvedés után. A vizsgabiztos, megkérdezte, hogy mit keresek ott 3adszorra, mondtam hogy chopperrel képtelenség volt megcsinálni. Erre azt mondja, hogy megcsinálja helyettem...
Ok
Vizsgabiztos úr elmegy egy kört a chopperrel, a pálya másik felére, meghúzatja mint állat, persze rövidgatya, no bukó ...csak nekünk kell izzadni. Aztán elkezdi a rutinpályát. Kúrvalassan ment vele, tényleg csak néztem, hogy eléggé érzi a gépet. Odaért a végén a fordulóba. fordul, és már majdnem megvolt mikor letette a lábát A könnyeim hulltak a röhögéstől. Ezután még megpróbálta 3szor, de nem sikerült neki.
Nah inkább mondom mi nincsen :) Kormány, fék és kuplung kar, lámpának a külseje, gyujtás elektronika, bal oldali kormány kapcsoló, fordulatszámmérő, első lábtartó, első indexek, kipufogó.
Ami van : Váz (50es vámpapíros), Blokk (működik, de állítólag dugo csere kell neki, én 1 métert sem mentem a motorral csak beindítottam) a blokk még a vázban van és minden megvan hozzá. egy gyujtás elektronikával be is indítható, minden kábelezés, trafó ..., ülés, hátsó kapaszkodó, hátsó lábtartó, teleszkópok (egyiket javítani kell, de nem vészes), kormány kifli, felnik, gumik (első gumi még jó, hátsó nem rossz de nem is jó), faridom, tank (enyhén sérült), sárvédő, hátsó rugóstag, hátsó lengővilla, tengelyek, csapágyak..., Fék cső, féknyereg, féktartály, olajtartály .... Szóval nagyon sokminden. Darabokban is eladó, de az egészet egyben is oda adom 40 000 FT-ért
-szervizelve volt,friss műszaki, A1 el vezethető
Ár:315 e FT
www.speedgumi.hu
Gépjármű átírás ügyintézés
Vállaljuk:
Gépjárművek átírás ügyintézését.
Ár: 5000 Ft+ Áfa Velem jól megszívták volna
http://www.sportmotor.hu/bonct...
25Le a max teljesítménye.
Egy csomóan azt mondják,hogy nevegyem meg,mert mostnában a zsernyákok a kW-ot is nézik és megbasznak ezért!Vagy nem lehetne átiratni feketén egy kis kenőpénzért?
Légyszi írjatok már,hogy szerintetek mit csináljak!Köszi