Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

110cm a plekó teteje kb.
A service manual 1005mm-t ír , de az egyel régebbi TZRmodell, aminek még 16"-os kereke van elől, den me tudom, hogy a többi különbség honnan adódik.
És előtte Vizitdíjat?
Hüjjjeeee
Receptdíjjat sem fizettem
Megcsináltam a gázmarkolatot. A köhögés elleni pezsgőtablette dobozát összeházasítottam(pillanatragasztó) az eredeti markolat éppen maradt egyensere munkált részével. Aztán megerősítettem a kapcsolatukat egy vékony réteg szénszövettel. Sztem erősebb mint a gyári.
Az a baj ezek a rendszerek nemnapra készek és elléggé bizonytalan a müködésük.Mondjuk nálunk semmi rendszer nemmüxik tartosan+ha müködik az ott ülö hülye hozzá.
A rendszámos dolgot nem csak konkrétan arra a mocira értettem, engem úgy baxtak át, hogy minden papírt törzykönyvet, forgalmit stb. megkaptam, a tulaj nevén volt, és érvényes műszaki volt bepecsételve a forgalmiba, és énnek ellenére tért el a nyilvántartás. Érdemes leellenőrizni, és az összes mocimat autómat, stb le fogom ellenőrizni ezentúl.
Nem"Chryler" de mind1...a TZR250pihen mert beteg lett várja az uj gazdit aki meggyogyitja...
Mikor kimondta,hogy akitől vette egy rendőr és nem hozta el a törzykönyvet egymásranéztünk Uncsimmal és mindketten arragondoltunk,hogy lopott! De majd kiderű!l,ha tényleg elviszik a mocit akkor úgyis leszedi a hírdetés, ha meg nem akkor meg nekünk volt igazunk!

Bocs,de az a rendszámos dolog nem jösn össze!
Mert nem jegyeztem!A másik pedig az,hogy a képen nem látszik!
Deh azért nagyon KÖSZI!
Chryler!
Azt nekérdezd,hogy milyen,mert én se tom!Muternak valami cahat-es haverje!
Nah mi van már a 250-es TZR el?
Csipegetik?
Vigyél 10es villáskulcsot, csillagycsavarhúzót, 5ös imbuszkulcsot, és az indexhez 12,13 vagy 14es villáskulcsot, attól függően, ohgy milyen csavar lessz majd rajta. Ezekkel már le tudod kapni az egész fejidomot. A tükör magassága meg nem érdekes, mert azt be tudod egészen hajtani, de a fejidomhoz úgyis le kell szedni a tükröket is.

Nekem is volt ilyen egy FZ400al, hogy nem írtatta át, nem volt műszaki, nem volt törzskönyv stb stb. Bementem az okmányirodába, azt elkezdték sorolni a problémákat...ilyenkor a tulajnak nincs is elidegenítési joga, mert nem ő a nyilvántartás szerinti tulajdonos és üzembentartó. Felhívtam utána a f@xfejt hogy hajlandó vok papírok nélkül 120e-vel kevesebbért elvinni mint amit először beszéltünk, mert kb. annyi szarakodásba, és pénzbe fog nekem kerülni hogy papírja legyen. Úgy más nem tetszett neki a dolog...
Ennek ellenére egy érdi TZRel szoptam be rendesen...az eredetvizsgája meglett hibátlanul, és azután derült ki, hogy forgalomban sincs, és körözik a rendszámot, a forgalmit stb stb. 2hónap mászkálás!

www.magyarorszag.hu -n van gépjárműkereső, ahol be lehet írni a rendszámot, és lejön a nyilvántartásból annyi, hogy nem körözik-e, és forgalomban van-e meg hogy egyáltalán az a motor-e vagy egy traktor rendszámát szögelték fel rá. De csak regisztrált tagok használhatják, a regisztráció meg okmányirodai véglegesítést is igényel....
Én viszont regelve vok, és ha mondassz egy rendszámot e-mail vagy MSN akkor megnézem neked szívesen, hogy be ne szívd egy sáros motor miatt.
Mi az a nagyobbacska?Amugy ha a plexit leveszitek az -10-15cm
Rendeben! Köszi
Azért mert amit mutadtam mocit avval valami gáz van........mondtuk neki,hogy 220 e elviszük ha levizsgáztatja! Azmondta,hogy hévégén (ami már elmúlt)fel hív,hogy mire jutott!Hát b*szott fel hívni,ezért felhivtuk mi és mondta,hogy elnézést,hogy nem hívott,de ki mint a fejeből,deh amúgy is LEVÉLBE kapott egy értesítést,hogy valaki elviszi 230 e Ft-ért Műszakinélkül............Szerintem itt valami gond van vele,mert levélbe nem szokták eldönteni,hogy jó-e moci vagy sem és azért is,mert mikor elmentünk megnézi,mondta,hogy nem íratta át a nevére és így valami Egri csávó nevén van és,hogy a törzskönyv is nála van...........ez azért elég gyanus,hogy úgy vette meg,hogy törzskönyvet nem adta oda!És mi meg montuk,hogy szerezze akárhogy és mondta,hogy jó akkor elmegy......de amúgy nem szoktak törzskönyv nélkül eladni motort................Szóval lehet nem foglalta le senki csak minket nem tudott átvágni......sajnos vannak akiket belehet etetni ilyennekkel!

Nah lényeg a lényeg,hogy hagyom a picsába hiába tetszik és inkább úgy nézki,hogy egy Szombathelyi mocit veszünk!Szép lesz Szombathelyről Debrecenig jönni vele
Vagyis csak Pestől Debrecenig,mert pestig valami nagyobbacska autóval hoznánk el.....ezért kéne a magassága...
Miért fontos ez neked
Nincs tükröm, ami nincs letörve ..
De majd kb. odaillesztem, és lemérem nekd majd este lessz kiértékelt mérési eredmény....
Szerintem is a tükör,deh jó lenne ha valki lemérné egy mérőszalaggal...........
Sima TZR125-ről van szó!
Ez relatív, hogy kinél mi a legmagasabb pontja. Sztem mindenkinél a tükör, de azt meg lehet hajtogatni.
Talán a plexi felső élére gondolsz, de nekem most nincs rajta az idom, meg nem mondtad, hogy TZR125-öt vagy TZR125R-t akarsz leméretni, mert gondolom mindenkinek csak az egyik van a garázsban.
Cső!
Légyszi srácok vegyetek már egy mérőszalagot elő és mérjétek már le A TZR-etek legmegasabb pontját,hogy hány centi!
Sürgős!Köszi

Üdv..
Na mára befejeztem, pár műhelykép:
nem találtam...
most azt próbálom meg, hogy levágom egyenesre a végét ahol még épp, és van egy ACC200-as peszgőtabletta a konyhában, ami mostantól egy plusszosbozozba kerül át, mert a dobozának a palástja motantól gázkarként fog funkcionálni. kúposra munkálom a csatlakozó felületeket, aztán pillanatragasztó, aztán 1 vékony réteg sávoly szövésű üvegszövet poliésztergyantával, amire még rá fogom tudni eröltetni a gumimarkolatot sztem.
Ez a terv, tud valaki olcsóbban, és jobbat?
Lehet kapni cross gázkart talán itt www.universalmotor.hu
Azért várom meg míg kijön a jogsim, mert ha addig elkapnak anélkül, akkor nem is adják oda és baxhatom az egészet.

Már keréket áll a gép, felszereltem rá a segédvázat, egész jó lett a fényezése. Találtam egy hibát megint de valami hihetetlen öröm volt a kijavítás során, hogy nem gányolásból következett be a dolog , csupán elfáradt egy vezeték, és megtört, ezért kontaktos volt, és nem mindíg világított az üresjelző.

Most újabb problémám, hogy nem tok mit csinálni a széttört gázmarkolattal, tljesen szilákok maradtak csak a végéből. Nincs kedvem venni egy full kormánykapcsolóizét sokezerért.
Helló Mindenki!

Megvan a TZR! Csütörtök óta nyomulok vele azért nem is nagyon voltam gépnél! Tegnap kipróbáltam mennyit megy végre. A digit óra szerint 140, a mutatós már 150 körül járt. Az elektronikus folytást kikötöttem a kipuba még nem néztünk bele, de a Power még nincs 180 fokkal elfordítva. Egyenlőre nem is szándékozom mert Honda MB 80 után ez is bőven elég! Kaptam hozzá 2 gyári kulcsot 2 használati útmutatót szervízkönyvet ami 24000-ig ki van pipálva és most van benne 30000 km. Nagyon rendbe van csak farokidom kell rá meg az első idomokra egy kis javítgatás.

Nem terveztek valami TZR-es találkozót? Veszprém körül lakik TZR-es, mert jó lenne azért találkozni?

Ui.: Tettem fel néhány képet a moccról!
Nekem szerdán jött meg a josim és pont egy 7 alatt küldték ki!
Pedig az okmányba 2 hetet mondtak!