Árban egy ezressel van felette, kicsit jobban ég, hígabb, és jobban elkeveredik, de kétszer annyi szutyok marad utána, szerintem jobb a sintetico. De ha valaki próbálta esetleg mindkettőt az majd megerősít vagy kijavít...
Az nem csúszik...eleve csak két hét múlvára van időpont mert a sztahanovistákból álló KF csak szombaton hajlandó vizsgáztatni összesen két vizsgabiztossal.
Hátbakker...
Ma reggel SZTK: Alá kelett írnom egy papírt, hogy nem kérem fekvőgipszet. Még mindíg dinnye a térdem, és seggencsúszva kapaszkodok ki a retyóra...ez neeeem jóóóóóó.
Ingyen regisztrálsz a www.st.com -on aztán ingyen termékmintába rendelhetsz 3at, meg van egy másik nagyon hasonló gyúlytásvezérlő IC abból is max 3at rendelhetsz egyszerre egy háten ingyen.
Szar mi?
Vazzeg, úgy feldagadt a jobb térdem mint egy dinnye, ősök baszogatnak, hogy holnap SZTK.
Még egy gipsz kéne a pöcsömig július közepéig... Remélem csak azért dagadt be mert ma mászkáltam egész nap vagy 5 km-t a városban.
Én meg fikkantottam egyet, de ez aztán igazán balfasz esés volt, ha a videók közt lenne mindeki osztana az biztos...
Alapállás, hogy rövidnadrág pólóban szerelem a motort, kell még egy kis finomítás a beállításon, mert nem jó a gyertya színe, még túl dús keveréket kap. Kitolom a gépet, hogy beindítsam, és bemelegítsem csak ott az udvaron, hogy beállítsam. Beindítom, füstölög még hidegen, réngatom egy picikét mert hadd melegedjen...kúrvalassan melegedett meg hangos, zavarja a szomszédokat...elmegyek egy fél kilómétert azt bemelegszik. Leszaladok a garászba felkapom a bukót, meg najó a kabátot is mert hűvös van már, a keztyűt épp nem találtam, pedig nálam alapszabály, hogy keztyű nélkül nem ülök motorra, mert kezem az 1. ami leér. De az az 500méter csak nem azon...ok
A motorom telószimeringes, már meg is van véve az új egy fél éve, de csere az halogatva folyamtosan, mivel úgy sem használom még.
Elindulok, tekintettel a rövidgatyámra, és kinti nem túl magas hőmérsékletre 60nál többet nem mentem, főképp csak 1es-2esben huztam egy finomat, aztán elsőfék és így toább, hogy gyorsan bemelegedjen.
Ettől persze gyönyörűen kipumpáltam az olajat a telóból, rá az elsőfékre, meg egy kicsi a gumira is ment bár nem az volt sztam a nagyobb baj.
míg az utólsó fékezéskor gyönyörűen nézett ki a felállás:
Meg akarok állni a házunk elött, de nem sikerül megállni csak a szomszéd elött, a motor meg még1 házzal arrébb a 2. szomszéd elött. Húztam az elsőféket, éreztem, hogy semmit sem fog, ráhúztam mégjobban, és egyszercsak beharapott, megcsúszott az első kerék, és korrigálhatatlan volt.
Igen, rövidgatyában, keztyű nélkül ügyes vagyok. Egész jól megúsztam pár horzsolással aszfalton, de bazzeg, ezentúl a WC-re is csak full ruhában....
De ez az az esés, amit egész életemben szégyelni fogok, ilyen felelőtlenséget...tudtam jól, hogy a fékre folyhat azaz olaj, csak nem tűnt komolynak, mert alig szivárgott.
Köszke. Akkor a 2. megépíthető igaz? Van hozzá program is (downloads)
Azzal királyul be is lehetne hangolni.
Na lenne még egy olyan kérdésem, hogy ugye az előgyújtás vezérléshez a hall ic-től kapja a jelet.
Ha jól tudom úgy működik, hogy a forgórészen van egy x szélességű blende, aminek az eleje (gondolom ez típusfüggő, javíts ki) 12° a másik vége pedig 72°-on van. És erre ezért van szükség, mert ha odaér a blende a hall ic-hez, akkor azt zárt állapotban tartja. A késleltetés meg azért kell, mert a fordulatszám függvényében állítani kell az előgyújtást. (ez lehet a 12-72° tartomány).
Ennek a gyújtásnak 15000-es fordulatig kell hiba nélkül működnie, vagyis jobb lehet, mint a széria(?)
Szerintem az utóbbi jobban dokumentáltatabb, és legfőképp kétüteműhöz van, kb. ugyanolyan jeladóblokkhoz ami van. Az első sztem nem tud nagyon mást mint bemenő jelet tud a jel frekvenciájának megadott függvényében késleltetni, és a gyertyát "meghajtani"(illetve gyertyateszthez generálni magának egy saját belső jelet), hogy az hogy kap jelet a TZR jeladóblokkjától az külön pöcsölés sztem...
Most hogy belőttem a gépen mindent úgy ahogy az a nagy könyvben(service manualban) meg van írva...hátrébb léptem amikor felbömbölt. Megilyedtem, hogy szétrepül.
Amúgy a fordulatszámmérőspirál már működik, annyi volt csak a baja, hogy tegnap sötétben cserben hagyott a négyszögletes lyukérzékem.
Nekem olyan 6-13ig! Iszonyat milyen gyorsan fel tudott pörögni! És gyári fogaskerekek voltak rajta! (csak megszorult és rendbehozatal/fötengely, dugó,stb/ után nem sokkal eladtam inkább)
Adatiai:
Repsol Moto Sintetico 2T
Sűrűség 15°C-on: 0,873 g/cm3
Viszkozitás 100°C-on: 8,5 cSt
Viszkozitás 40°C-on: 45 cSt
Viszkozitási index: Min. 140
Lobbanáspont, COC: Min. 95°C
Dermedéspont: -18°C
T.B.N.: 3 Mg KOH/g
Szulfáthamu tartalom: 0,1 Tömeg%
A tiéd:
Sűrűség 15°C-on: 0,860 g/cm3
Viszkozitás 100°C-on: 8,5 cSt
Viszkozitás 40°C-on: 55,5 cSt
Viszkozitási index: Min. 105
Lobbanáspont, COC: Min. 80°C
Dermedéspont: -27°C
T.B.N.: 3 Mg KOH/g
Szulfáthamu tartalom: 0,2 Tömeg%
Árban egy ezressel van felette, kicsit jobban ég, hígabb, és jobban elkeveredik, de kétszer annyi szutyok marad utána, szerintem jobb a sintetico. De ha valaki próbálta esetleg mindkettőt az majd megerősít vagy kijavít...
mesterek, sztetek ehhez mit szólna a Yamaha?
Ma reggel SZTK: Alá kelett írnom egy papírt, hogy nem kérem fekvőgipszet. Még mindíg dinnye a térdem, és seggencsúszva kapaszkodok ki a retyóra...ez neeeem jóóóóóó.
TZR 125, vagy RD 125 komplett(!) kuplungot keresgélek.
Valaki?
http://www.st.com/stonline/pro...
Ingyen regisztrálsz a www.st.com -on aztán ingyen termékmintába rendelhetsz 3at, meg van egy másik nagyon hasonló gyúlytásvezérlő IC abból is max 3at rendelhetsz egyszerre egy háten ingyen.
Szar mi?
Még egy gipsz kéne a pöcsömig július közepéig... Remélem csak azért dagadt be mert ma mászkáltam egész nap vagy 5 km-t a városban.
Ráadásul olyan hegyesek, hogy csak rágondolsz a kanyarra...
Áááá, elavult technika...
Alapállás, hogy rövidnadrág pólóban szerelem a motort, kell még egy kis finomítás a beállításon, mert nem jó a gyertya színe, még túl dús keveréket kap. Kitolom a gépet, hogy beindítsam, és bemelegítsem csak ott az udvaron, hogy beállítsam. Beindítom, füstölög még hidegen, réngatom egy picikét mert hadd melegedjen...kúrvalassan melegedett meg hangos, zavarja a szomszédokat...elmegyek egy fél kilómétert azt bemelegszik. Leszaladok a garászba felkapom a bukót, meg najó a kabátot is mert hűvös van már, a keztyűt épp nem találtam, pedig nálam alapszabály, hogy keztyű nélkül nem ülök motorra, mert kezem az 1. ami leér. De az az 500méter csak nem azon...ok
A motorom telószimeringes, már meg is van véve az új egy fél éve, de csere az halogatva folyamtosan, mivel úgy sem használom még.
Elindulok, tekintettel a rövidgatyámra, és kinti nem túl magas hőmérsékletre 60nál többet nem mentem, főképp csak 1es-2esben huztam egy finomat, aztán elsőfék és így toább, hogy gyorsan bemelegedjen.
Ettől persze gyönyörűen kipumpáltam az olajat a telóból, rá az elsőfékre, meg egy kicsi a gumira is ment bár nem az volt sztam a nagyobb baj.
míg az utólsó fékezéskor gyönyörűen nézett ki a felállás:
Meg akarok állni a házunk elött, de nem sikerül megállni csak a szomszéd elött, a motor meg még1 házzal arrébb a 2. szomszéd elött. Húztam az elsőféket, éreztem, hogy semmit sem fog, ráhúztam mégjobban, és egyszercsak beharapott, megcsúszott az első kerék, és korrigálhatatlan volt.
Igen, rövidgatyában, keztyű nélkül ügyes vagyok. Egész jól megúsztam pár horzsolással aszfalton, de bazzeg, ezentúl a WC-re is csak full ruhában....
De ez az az esés, amit egész életemben szégyelni fogok, ilyen felelőtlenséget...tudtam jól, hogy a fékre folyhat azaz olaj, csak nem tűnt komolynak, mert alig szivárgott.
Azzal királyul be is lehetne hangolni.
Na lenne még egy olyan kérdésem, hogy ugye az előgyújtás vezérléshez a hall ic-től kapja a jelet.
Ha jól tudom úgy működik, hogy a forgórészen van egy x szélességű blende, aminek az eleje (gondolom ez típusfüggő, javíts ki) 12° a másik vége pedig 72°-on van. És erre ezért van szükség, mert ha odaér a blende a hall ic-hez, akkor azt zárt állapotban tartja. A késleltetés meg azért kell, mert a fordulatszám függvényében állítani kell az előgyújtást. (ez lehet a 12-72° tartomány).
Ennek a gyújtásnak 15000-es fordulatig kell hiba nélkül működnie, vagyis jobb lehet, mint a széria(?)
Melyik lenne jobban kivitelezhető, melyik a jobb szted?
Ez jó is lenne nekem sztem. Mi a véleményed?
Amúgy a fordulatszámmérőspirál már működik, annyi volt csak a baja, hogy tegnap sötétben cserben hagyott a négyszögletes lyukérzékem.