Hmmm asszem megtalátam hiba okát
A trafóra menő kábelt jó ha egy szál tartotta.Mert volt minimális szikra.De mostmár ráraktam normálisan és a régi gyertya nem húz ívet csak ha tök távol viszem a testől.
Az új gyertya meg akkor is huz ivet amiko odaérintem .De van mikor nem akar kipörögni lehet ez attolk hogy ez a gyertya nem épp a megfelelő hőértékű?vagy megin a tekercs baszakszik.
Akkor derülne ki ha vennék egy belevaló gyertyát,
de tegnap 20 perc mocitól nem égette el,ma meg 1 perc alatt chhh
Bill tzr é jólenne az én 97 es tdr embe?háttt nemtom
De mikre gondolsz?meik alkatrészekre konkrétan?
Nah hát 24 óráig tartott az öröm
Beinditom kanyarodnék ki vele elkezd dadogni nem pörög ki és hopp nincs szikra.
Má rohattul unom nemigaz má hogy 6 odik tekercs is elég.
Nah ma összeraktam.
Háááááááááát nemtom,elég meleg a tekercs meg a dekli is.
Most igy összehasonlítás képp ha a csap alá rakom a kezem az akkor 50 fokos ,de egy nem is birtam otthagyni
A deklin meg azért ott lehet hagyni a kezed.Normális ez hogy ilyen forro?mert azé elég közel vana motor is sztem simán átvezsi a hőt.
Nektek milyen forró?
CSÁTOKKK
HUH BEINDULT A MOTOR
Csak ugye fosok hogy megint elégeti a tekercset.Felmerült bennem pár kérdés megprobálom összeszedni őket.
1.Tehát történt ismét egy gyujtótekercs csere,+ még a gyujtótrafót is lecseréletem egy új simsonos trafóra.A régi trafóval gyér szikra volt ezzel az újjal szép nagy kék.
2.Mentem vele pár kört csak zselés aksi van benne ésnem nagyon szereti,mert most vettem észre yamahánál kiszettál az akkut vissza má nemrakták(biztos folyott)
Na szal ezzel nagyobb a szikra,de odanyultam a bal oldali deknihez és kb 60 fokos lett 1.5 perc mocizás után.Megnéztem nem a motor forrosága miatt van,nem is a tekercs a forro hanem maga a vasmag.
Lehetséges hogy az új akku miatt töltené 1000 rel és ezért forrosodik?
Mit nézzek még hogy mostmá ezt az utolsó tekercsemet ne égesse el.
üdv
a lamellával kapcsolatban a következő van! hidegen csak úgy indul a gépem, ha leveszem a tankot, a légszűrőt és befogom a karburátor légszűrő felőli oldalát. mit gondoltok, túl kevés benne kompresszió? vagy a lamella nem enged át rendesen alaphelyzetben? (amikor a légszűrő a helyén van)
Tegyél a tankba +olajat(1tankba max 1/2dl)elsö párszáz km ne forgasd 4-5e fölé 500km környékétöl néha powernyitásig foroghat,800km töl huzamosabb ideig fokozatosan gyorsulj 1000km-töl lehet cibálni de ésszel .De majd más is kifejti hogy csinálja......
Ilyent nemtudsz szerezni?
A trafóra menő kábelt jó ha egy szál tartotta.Mert volt minimális szikra.De mostmár ráraktam normálisan és a régi gyertya nem húz ívet csak ha tök távol viszem a testől.
Az új gyertya meg akkor is huz ivet amiko odaérintem .De van mikor nem akar kipörögni lehet ez attolk hogy ez a gyertya nem épp a megfelelő hőértékű?vagy megin a tekercs baszakszik.
Akkor derülne ki ha vennék egy belevaló gyertyát,
Bill tzr é jólenne az én 97 es tdr embe?háttt nemtom
De mikre gondolsz?meik alkatrészekre konkrétan?
Beinditom kanyarodnék ki vele elkezd dadogni nem pörög ki és hopp nincs szikra.
Má rohattul unom nemigaz má hogy 6 odik tekercs is elég.
Kocsin is fullra ilyen,nemhiszem ez gond lenne nem?
-Kompplett motor+gyujtás 1.000ft-tól
-Deltabox váz (papír nélkül) 15.000
-Komplett kábelezés 3.000
-jobb,ball farokidom 3.000 /db
-kipufogó 10.000 (enyhén sérült)
-tank 10.000
-powerszelep vezérlő motor 10.000
-elsőlámpatartó(burkolat nélküli TZR-hez) 3.000
-első féknyereg+fékcső 8.000
-hátsó fékdob + fékpofák 5.000
-hüttő 10.000
-olaj és víztartály 2.500 /db
-oldalsztender 5.000
-első hátsó felni 10.000 /db
Háááááááááát nemtom,elég meleg a tekercs meg a dekli is.
Most igy összehasonlítás képp ha a csap alá rakom a kezem az akkor 50 fokos ,de egy nem is birtam otthagyni
A deklin meg azért ott lehet hagyni a kezed.Normális ez hogy ilyen forro?mert azé elég közel vana motor is sztem simán átvezsi a hőt.
Nektek milyen forró?
HUH BEINDULT A MOTOR
Csak ugye fosok hogy megint elégeti a tekercset.Felmerült bennem pár kérdés megprobálom összeszedni őket.
1.Tehát történt ismét egy gyujtótekercs csere,+ még a gyujtótrafót is lecseréletem egy új simsonos trafóra.A régi trafóval gyér szikra volt ezzel az újjal szép nagy kék.
2.Mentem vele pár kört csak zselés aksi van benne ésnem nagyon szereti,mert most vettem észre yamahánál kiszettál az akkut vissza má nemrakták(biztos folyott)
Na szal ezzel nagyobb a szikra,de odanyultam a bal oldali deknihez és kb 60 fokos lett 1.5 perc mocizás után.Megnéztem nem a motor forrosága miatt van,nem is a tekercs a forro hanem maga a vasmag.
Lehetséges hogy az új akku miatt töltené 1000 rel és ezért forrosodik?
Mit nézzek még hogy mostmá ezt az utolsó tekercsemet ne égesse el.
üdv
még megvan,de szerintem nézdmeg az érdi TDR250et élöbben más mint képeken.