Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

" 2T 250est meg csak 2szerannyiból újjtok fel mint 125öst...."igen jol számolsz csak ha a 125öt cibálod hogy halagyál felekilométert birki,mig a 250es erölködés(kevesebb fordulattal dolgozik)nélkül megy
Na megint mitszeretnél kérdezni/keresel motoroddal mivan...
namár megvana topic...
Hát nem lóerősebb de azért jóval nyomatékosabb.Meg azért csak 4t talán nem kell majd dugoiztatni 5 ezrenként
Látod ezért kell 1 hengeres moci,nemnagy cucc kicserélni ezt azt
Fzrt én is elfogadnám nem azt mondom..........
Linkeljéták már be pls indexes dt topicot itt keresedm 1 órája de nemtalálom
újjat kell csinálni, a régit nem lehet változtatni....
De nem 4szer erősebb
Köv mocim sztem 2T lessz még. Nem engedhetek meg egy 4T-t kúrva drága ha elbaszódik...
Szívesen csücsülnék egy FZR400/600ason majd, de ha azt kell felujjítani, akkor 4 dugót kell bele venni, 4 perselyt kell felfuratni, 4 főtegely-hajtókar csapágyazást kell javítani, és akkor mág a hengerfejhez hozzá se nyúltam. 2T 250est meg csak 2szerannyiból újjtok fel mint 125öst....
Hát jah megváltozott alatta már nem 125 van hanem 4 szer nagyobb
nicket változtattál? Ilyet lehet?
Én maradok szayerg az 100...
Üdv! Ilyen matricánk nekünk is volt a régi verdán, az újra meg nem engedi fater felrafasztani! Én letöltöttem a képet aztán rányomtattam matricapapírra, mert a postaköltség drágább mint maga a matrica! Amúgy nicket változtattam eddig tzrrr voltam....
Kocsival lófrálok mostanság, hogy no motorjogsi, meg tél volt. Egyre több mocist látok mikor nézek ki a kaszniból.
motorosok.hu-n volt valami matrica kocsira, hogyha mocizol csak épp a kocsiba kényszerülsz, akkor is felismerjenek, hogy mégsem köcsög autós vagy aki a motorosokra vadászik, hanem figyel rájuk.
Hun lehet ilyet beszerezni? Most viaszoltam a kocsit, ráragasztanék egyet hátulra.
Na én igyvoltam ma kint a supermotopályán,ha felmegyek ugyis cibálom 1re jobban neki annak meg rosszvége szokott lenni de az M0-on megcibáltuk(3 TDR )rendesen ...óra leakasztásig
Rég nem nyúltam a motorhoz, szal hogy haladjon is valamit, feltapattintittam rá a kipufogót, meg a tankot, ülést faridomokat.
Igazából hűtővíz, benzin kéne bele, és be lehetne indítani, és beállítgatni, de attól félek, hogyha kész lessz mielött jogsit kapok, akkor az isten sem tart majd vissza, hogy anélkül elmenjek vele egyre nagyobb köröket.
Irj neki emailt hogy mihez kell(évj/tipus...)rendes tag szerintem kinézi katalogusbol neked(én csak nagyhoz vettem nála)
Hali!A nagyvas.hu csak TZR250 hez találtam teló szimeringet!Lehet rendelni náluk 125-ös höz is?
kössz szépen a választ , kár hogy így áll a helyzet , akkor marad a hibás óra ...
Korze igen eladóak a tzr em régi idomjai
ha érdekel akkor ott az msn címem , vegyél fel és megbeszélünk vmi elfogadható árat .
Amúgy van + plexim , hátsó lámpám, 4 gyári index , +1 jobb oldali farokidomom plusszba
Hidraulikus munkahengerekhez gyárt a simrit(www.simrit.com), de 33/45-ben az nincs, mert 32mmes dugattyúrúd a szabványos. Náluk minden adat meg van adva a szimeringhez korektül, kicsit olyan márka mint csapágyban az SKF.
Az évente 2szeri csere az már biztos, hogy gas. Nem ásványi olajhoz volt a szimering anyaga, vagy a becsúszószárnak nincs meg már a megfelelő felületi minősége, és megeszi. Sajna nem adnak meg ezekhez semmit, csak a geometriai méretüket.
Na üdv elökerültél....szimmeringben azért azsem mindegy ki gyártja olasz noname évente 2x cseréltem,most japánt kapott remélem többet fog birni
www.imet.hu
A boltjuk, ahol én vettem a Klinikáktól egy 50métert beljebb van az üllőin, a páratlan oldalon, fehér bolt.
33/45x8/10.5-ös szimering, asszem 3800ba fájt.
Olaj nekem MOTUL fork oil, és 10W, és 238ccm száranként, ahogy bill22 is mondja

Holt mind1, hogy nem eredeti yamaha, a szimering az szimering, megvan, hogy mekkora nyomásig tömít, milyen olajahoz van az anyaga, milyen felületi érdességet/tűrést követelnek meg hozzá, mi a max érintő sebessége stb. Ezekkel nem kell foglalkozni, tökéletes amit telószimeringnek adnak, és az is.
Hát nem, egyiknek se lehet, hogy ne tekergesd az órát mindenfelé
A műszarfal fekete hátlapját lekapod, amit sasszegféleségek tartanak alulról, és utána ki tudod venni a km óra házat, de szétszedni nem lehet. Rá van sajtolva, vagy nemtom, de nem bontható roncsolás nélkül.
easti látom van idomod feleslegbe
mennyibe válnál megtöle?:D
nemtudtok egy yó sportdobot lehetöleg nem 100ezres környéken:D
a lényeg hogy xép hangja legyen
teloszimering www.nagyvas.hu van olasz vagy japán
A tatabányai Pink Motors-ban tudsz venni/rendelni, én is ott vettem, igaz nem eredeti Yamaha de jol szuperál.