Jah jah pont ezen gondolkottam azt talán nem kell erőltetni hogy mennyen egy kicsit
Hát ha lenneilyen kaszniban mint az enyém olyan motor akkor belemennék:D
Csak azok kicsit régiesnek tánnek és akkor inkáb egy tzr.Az a fekete vadvolt,elkelt már ?
Szia.Attol függ mennyire ütöd/vágod az állando nyelezést nemcsipi semelyik,viszont sokkal kisebb fordulaton tudsz menni vele mint a 125ccm el.RS250 fogalmam sincs de gondolom ha megkérdeznél 1RS tulajt csak jokat mondana róla.Az biztos a TZR250 tipusainál a alap 50le(alulcsöves 1986-1988ig)a legigénytelenebb és nagyon jó.De neked a TDR125 után a TDR250jobban bejönne(az is TZR blokkos 50le és nemkell pucsitani de lehet borogatni lábtartoig )szerintem....
Nah nemtom mivan velem de kezdenek tecceni a 250 2T gépek.
Ugyhogy chevy még a végén tárgyalhatunk a tzr ederől:
Valahogy megtetszett az a szép kis egészséges 2 t hang.
MOndjuk egy rs250 bevállalnék.Több a gond ezekkel a 250 esekkel?amugy?
A motor 5év alatt 5000Km-ert ment, hidegen pöccre indult. egy kicsi zörgése van de nem tudom hogy mi lehet. Szerintem egy új dugó ráfér. Amugy egy 94 TZR-nek 300 körül van a areális ára nem? A tulaj azt mondta h mielött motort vette egy nicasilos henger lett rárakva, ez lehetséges?
Ezt igy látatlanban nehéz,de elektromos csatikat+trafonál a csuszosarut+van-e töltésed,gyujtás doboz,gyertya csere légszürö/karbi takaritás ezeket én megnézném.
Sziasztok! Most áprilisba tervezek TZR-t vásároni. Ki is néztem magamnak egyet ami itt van helybe. Sok TZR-t láttam de még ilyen jó állapotut soha. 94es évjáratról lenne szó. Eddig két hibát találtam rajta: telószimering és egy kis zörgés a henger felöl. Na most a tulajdonos elég húzós árat kér érte, ezért ötleteket szertnék kérni hogy hogyan tudnám drasztikusan lejebb vinni az árát?
De a powerrel semmi baj nincs mer az nyit 7 től kb de addig hulla szar és naon feltünően és elötte meg semmi baja szépen szedte a lábait megállás nélkül!
beszéltem ma a gyújtás mágussal, jövő hétre ígérte. addig is elkezdtem minden mást előkészíteni és a felmerülő kérdéseimet itt közzé is teszem, talán tudjátok a válaszokat! itt olvastam, hogy a power szelepet 180°-kal elforgatva jelentős változásoktapasztalhatók. az egyém totál szimmetrikus, mindkét tengelyére, elárulná valaki a megfejtést? a másik képen bekarikáztam egy furatot, nem tudom, mire való. úgy néz ki, mintha egy felfüggesztő csavarnak a helye lenne, talán még egy silent blokknak is elegendő hely van benne, viszont a motor beépítéséhez nem szükséges, sőt, fel sem használható. arra gondoltam, hogy esetleg ebebn a pozicióban is beszerelhető a motor, de miért adnának választási lehetőséget? illetve szerintem akkor a karburátor el sem férne a tank alatt. talán eredetileg nem ebbe a vázba való ez a motor?
Sziasztok!Lenne egy kérdésem igazából yamaha tzr 125 ről lenne szó !Mér van az h elindul 4 e ig pörörg faszán 5 től 6 ig ledadog de elég keményen majd megindul és füstöl mint a picsa meg minden elég szar hangja van 5 6 között, jah emelkedőn 1 esbe beteszed huzodneki és nem akar menni dadog mint a picsa azt alig megy szal ha nem tartod power fölött baszhatod!várom az ötleteket (jah kipufogót már kiégettük volt benne olaj rendesen de az má nem lehet a baja szal vároma dadogásra a tippeket!
Hi. Tzr 250 3ma gyújtáselektronikát keresek fesszabályzóval. Nem tudja valaki, milyen motor gyújtása lenne még jó bele? Nekem Ducati-t mondtak, de úgy tudom, abból nincs is 2 ütemű. Ja meg ha van is, az kurva drága lenne.
JA meg még egy dologba kellene egy ki segítség!Ha valakinek lenne eladásra egy 1989-es tzr hez fejidom spoiler annak nagyon hálás lennék!Még az sem baj ha törött csak ne hiányozzon belölle darab!
Nmetom én is arra gondoltam,hogy sok benne az olaj de 700cm3 írt az 7dl ha jól tom és annyit is raktam bele!Maj dugok rá egy csövet azt folyik ameddig akar!
Hali!Egy kérdésem lenne hozzátok,van egy 89-es TZR 125-öm most rakom össze ma beindítottam és a képen látható kis csöcsön folyik ki a váltó olyaj miközben jár a motor!Valamiféle magyarázatot keresek rá hogy mi is az a csöcs?és miért folyik belöle az olaj!?
csak most találtam rá erre a fórumra, kár, hogy nem előbb. amint látom, épp gyújtás probléma az aktuális téma (devius), én is voltam/vagyok hasonló helyzetben. nekem egy 1993-as évjáratú TZR-em van, legutóbb egyszerűen "összeomlott" a gyújtása menet közben, se kép, se hang. nekem is a gyújtás alaplap szállt el, sok utánajárás után sikerült egy címet szereznem, ahol fanatikusok megjavították. postán kellett elküldenem az alkatrészeket, javítás után padon lepróbáltak mindent, aztán visszapostázták és beszerelés után is működött. viszont, ha melegedett a gép, pár km. után megint leállt, kicsit várni kellet, aztán, miután lehűlt, megint elindult. úgyhogy visszaküldtem megint mindent, most várom a fejleményeket. mindezek ellenére bízom benne, hogy jó lesz, ő volt az egyetlen ember, aki bevállata és nem azt mondta kapásból, hogy cseréljek ki mindent, több tízezer forintért. persze lehet, hogy csak én nem ismerem a megfelelő embereket - na de majd mostantól, hogy felfedeztem ezt az oldalt! egyébként, amint kész lesz a motor, el akarom adni, bár az itt olvasottak nagyon felvillanyoztak! talán én is megpiszkálom kicsit és máris jobban megbecsülöm a drágát.
Hát ha lenneilyen kaszniban mint az enyém olyan motor akkor belemennék:D
Csak azok kicsit régiesnek tánnek és akkor inkáb egy tzr.Az a fekete vadvolt,elkelt már ?