Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá!A teló egy 1989 es TZR böl lett kibontva!Törötten vettem a mocit hogy megcsináljam belölle az enyémet meret pár dolog elszarta magát!De még van egy csomó cuccom!Ha valami érdekel szólj nyugottan!Örülök hogy segíthettem!

MInden jót!
Megérkezett a teló a postára, ma elmentem érte(ki is csnegettem az árát a postaköltségel), nem volt időm napközben kibontani, csak este 12 körül, mikor hazaértem, és most 1ig be is szereltem a mociba, hogy végre lábon álljon.
De nem ment bele megától A felső csuklónál a vázban lévő kis karám két szemközti fala keskenyebb volt mint a teló felső csuklója. Szal ateló felső csuklóját mindkét oldalon kb. 1-1 mmel lekeskenyítettem, és most pont becuppant. Full frankó, nem pogózik, nem kotyog, ninns leülve.

(Hanyas évjáratú milyen gépből lett ez kibontva CSak kívácsiság, hogy ezek szerint van itt is egy különbség az típusok közt. )

Szal KÖSZI, király az áru!
Nem tudod somarace mailját? kéne tőle dugó
ja +kötelezö biztosítás
az, kell bizti hozzá hogy átirasd kell eredetiség vizsga ami 60 napig érvényes, a vételtől számítva meg 15 napig lehet átiratni, nyitva vannak hétköznap kb 10-12 egy órás ebédszünettel, és ehhez még jó pofát is kéne vágni, na és úgy hallottam hogy ezen még emelni akarnak mert már rég tették
MOcskos egy ország ez
20Ft/ccm,6e+6eFt törzskönyv/forgalmi,bevizsgállás13eFt(ezek lehethogy emelkedtek vagy fognak mostanság).Müszaki max 10eFt,ha nincs müszaki rajta nemirják át
szeyerg feljön ő bőven tud róla infókat adni, ő sokat szívott vele.
Hali!Nemtudja valaki mennyibe fáj egy yamaha TZR 125 üzembehejezése? (Átírás müszaki stb?)
1.2*12=14.4 így kicsit egyszerübb
Az hogy új az aksi az nem jelent semmit használtmotor néha kell költeni rá ez benne van a pakliba,semmi nemtart örökké....
Az akksim zsír új!Mennyivel kell tölteni a motornak?Ha jól tudom az akksi feszültsége plusz kb20%!azaz
12*0,2=2,4 akkor 12+2,4=14,4V Nem tom elég sok a lehetőség!Mi lehet?De meg őrülök ha költenem kellesz rá!
Fesszabályzó is lehet, de ne azzal kezd a hibakeresést.
Mérj rá, hogy nincs-e megszakadva egy tekercs. ( Ohm mérővel rácsatlakozol a jeladóblokkból kijövő csatlakozókra, és valami ellenállást kell mérned köztük. )
Aztán szakadásvizsgálóval a fesszabálízóig elmenő kábelekre, hogy nem kontaktos-e valameilyik.( WD-40 et fújhatsz a csatlakozókba. )
És a fesszab, meg az aksi közt is rámérsz szakadásvizsgálóval.

De még mielött ezzel szarakszol, mérd meg, hogy hány volt van az aksiban. 10-11V felett minden tökéletes.
Köszi majd megnézem akkor!Ha kevés a töltés a motoron az mitől lehet?Fesszabályzó?Az akksim új ugyhogy az nem lehet!
Nem tudom hogy van benne mert szerelő állította be amikor (dugót, főtengely felújítót, csapágyakat) cseréltünk!
Mivel elektromos...........
Ha alapjáraton még szarkaszik a power az két okból történhet:
1. Amikor indítod a motort, és még nem pöccent be, akkor a power nyitott állásban van, és amikor már jár, akkor ugye az alacsony fordulatnak megfelelően lezár.
2. A powervezérlő panelhez megy két tápvezeték, egy test, és egy +12V, amit a gyúltáskapcsoló kapcsol. Ha azok lelazoulnak, megszakadnak egy pillanatra aztán újra tápfeszt kap a vezérlőpanel, akkor resetelődik benne a mikrokontroller, és előrröl kezdi végrehajtani a programját, azaz kalibrlája a szervót egy oda-vissza teszttel.

Ha a furat jól áll és elektronikailag minden oké, akkor már csak a szelep lehet 180 fokkal fordítva, de azt nem hinném, mert nagyon szarul menne a gép.

Lehet még CDI egység, de én a karbit nézém meg először. Van benne egy rakat fúvóka, sok kis biszbasz, bármi kicsit eltömődik már szar lessz valami.

Amúgy nekem is volt egy olyan, hogy 4000körüli fordulaton ha nem húztam a gázt csak haladni akartam, 4ezren, akkor nem volt egyenletes a motor járása, hanem fel le dadogott...azóta se tudom mi a szarért.
TZRrr!Nálad meg nem volt semmi baja?Érdekes!Most pont úgy mondtad,hogy próbáljam máshogy mintha te nem tudnád,hogy hogy van most benne!Te is állítgattad már akkor csak tod mi lehet vele?ha nincs töltés akkor szar a power?
huh srácok...kint voltam ma kiállításon, nem semmi milyen csajok voltak motorok nem is nagyon érdekeltek...felültem egy kawa krosszra, erre pont előttem nyumták a csajok...nah mondom, akkor alaposabban átnézzük ezt a motort...
Próbáld meg levenni a csigát és alatta van a szelep aminek a vége asszem rombusz alakú! Próbáld meg másféleképpen rátenni!
Szerintem nem akkud jó?nézdmeg a trafosarut+az elektromos csatlakozásokat.,töltésed van?.....
Az normális,hogy ha beindítom és alapjáraton még csinál egy power tesztet vagyis gondolom,hogy azt mert ugyan az a hang hallatszik mint a gyújtás ráadásakor?Nem tudom,hogy ez rendbe van így?
Nézdmeg a trafora menö kábelsarut neme az lötyög rajta(rázkodástol nekem már volt ilyen)
A moci TZRrr-é volt és nincs folytva épp ezért nem tom mi van vele!
Szayerg tipp?
Lehet hogy forditani kell a powertengelyen(igy fojtják le öket)