Holnap sajnos nem tudok, de szerdán nagyon odamegyek intézkedni. (De ho9lnap azért telefonálok...)
Amúgy türelemről: Ma a KTH(Központi Tnaulmányi Hivatal)-ban, olyat rúgtam az iróasztalába egy tetüládának. Felvettük "műszaki hőtan" című tárgyat, mert ki volt írva, hogy fel kell venni mintatanterv szerint. De a szerencsétlenek kitalálták, hogy ebben a félévben olyan nem lessz, és ezért bementünk leadni, mert ha nincs tárgy, de fel van véve az egyenlő azzal mintha meghúztak volna belőle.
Bemegyek, és ezt elmondom az ügyintéző szatyornak aki erre géphangon: "Tantárgyfelvételi, és leadási határidő vége február 16 volt, azaz múlthét pénteken. Nem tudok mit csinálni, előbb kelett volna jönni, viszont látásra" Próbáltam neki szépen mondani, hogy mi a faszt képzelenek magukról, hogy kiírnak egy tárgyat ami nem indul, és semmi értesítést nem adnak róla...és utána még nem is engedik leadni. Rontja a tanulmányi átlagot, elvesztem a kreditet azaz fizetnem kell 3600HUF-ot... Majd szarok rád stílussal közölte velem, hogy ez van, így jártam...
Ekkor leüvöltöttem, belerúgtam az asztalba, és mindjárt lett egy olyan lehetőség, hogy hozzak a tanszékről igazolást, hogy miattuk nem indult a tárgy, és akkor leadható.
A KTH ajtóra ki van írva, hogy "Becsukni! Nem becsapni!".(vajon miért írták oda ) hát azt úgy be kelett vágnom, hogy a keret kiszakad.
hogy Rabó sorait folytassam pár szóval : nagy átlagban ezeknek a Tzr-eknek a végsebessége 160 -170 között van, de a 120 - 140-es sebesség erőlködés nélkül kimotorozható vele. Én általában 120 -as tempóval szoktam túrázni a társaságommal, azt észre sem veszi. Tetszetős is méretre és kinézetre is. Néha felmegyek a Citadellára, komolyan mondom, többen körbeállják mint a drága gépeket. Sokan nem akarják elhinni, hogy csak 125-ös. Egyébként ami leirásokat fel tudtam kutatni, azok szerint 97-ig volt gyártásban.
Na mivan lemerült a robotban az akku és elengedett téged abszolut nemvesznek komolyan ha ezzel a kérem hangnemben beszélgetsz velük,soha nemintézödik el.Kurva türelmes ember vagy .....már tulzottan is az
Most hívtam fel az érdi rendőrkapitányságot.
És sokperces pofázás után sikerült megértetni, hogy az érdi okmányirodától kapniuk kellett egy papírt február 2-án, miszerint le kell venni a körözési listáról a motor rendszámát. És ma van 19, és még körözik...
Hosszas mellébeszélés után közli velem akivel beszéltem, hogy ott áll 5 kiló papír az okmányirodától, és most nem fogja nekem átnyálazni, telefonáljak holnap délelött. Hát a jó q--va édes anyjukat azt.
az én fajta TZRemet 99ig gyártották! Az olasz változat 10kilóval nehezebb de 32es Dell"orto karbit kapott ellenben az enyémen 28as Mikuni volt! Valamint a blokk más szögben helyezkedik el, és az olasz banán lengővillát kapott, és vastagabb vázat.
300ba vettem és 93as a gép. Ha esetleg szretnél venni egyet tudok itt a társaságba ajánlani egyet...Brembonak azthiszem még eladó a gépe...
elvileg 2 fajta van az olasz és a japán félék. Mint mondtam sztem a japánok sokkal inkább pályamotorok, az olasznak ugye van egy nagyonn csomagtartója is...azthiszem 97ig gyártották vagy 6ig, passz.
1988-89-ben szögletes forma, elől tárcsa, hátul dobfék. 90-91 92 ben ugyanez kisebb módositásokkal (a legfontosabb hogy hátul tárcsás) Mindegyikből volt téglalap első lámpás és 2 kerek lámpás is. Ezek acél deltabox vázasak(pl. szayerg). 93-tól jött a teljesen új tipus, forditótt teló, nagggyon szép forma, félhold első lámpa, alu deltabox...stb... Amig gyártották, ilyen volt, kisebb nagyobb változtatásokkal. (pl. TzrRR exgépe)
92-93 ban ezzel párhuzamosan volt egy külön széria, amit olaszországban gyártottak, trapéz első lámpával és kicsit szögletes hátsóval. (Ilyen van Rabó-nak)
Még lehetne regélni de röviden ennyi a lényeg.
huh...hát elkell hogy mondjam alig használtam még a gépet, mertkéső ősszel vettem vagyis akörül , fogyasztásról ne mtudok írni, de azt tudom hogy alig tankoltam bele, de nem mérem. Gyorsulása sztem "ideális" teljesen rendben van. Motorozhatósága mégjobban, nekem nagyon bejön, sportos de mégse "kényelmetlen". Ugyanis van ugye a japán féle mint ami TZRrr-nek volt, az sokkal inkább pályára van tervezve sztem, és a szomszédomnak is olyan van és az sztem kényelmetlenebb. Ami még nagyon tetszik a motorban az a "csomagartó" az ülés alatt...(befér egy kiló kenyér is, vagy akár 6 dobozos sör is ...teszteltem... ). Itt a Csepeli(szar) utakon alig veszem észre a gödröket, teljesen jók a futóművek. A hangja meg valami fantasztikus számomra egy 125ös 2T-től...nagyon tuti sztem. Végsebességét nemtudom, nempróbáltam, de nem is arra vettem, 120as tempót lazán viszi alattam(63 kiló). Ami még nagyon tetszik hogy az alsó tartományban is eléggé húz a gép, nem csak power felett(ettől is másabb a japántól sztem, az sokkal később kezd el pörögni, de akkor aztán kilő...). Szóval sokat nemtudok modani még a motorról, hülyeséget meg nem akarok. Én mikor megláttam tudtam ez kell...kipróbltam és egyből mentünk írni az adásvételit.
Ha esetleg lenne még kérdésed tedd fel nyugodtan, hátha tudok rá mondani valami értelmeset.
Rabó! tudnál néhány sort írni a gépedről? fogyasztás, menetteljesímények, mivel vagy megelégedve, mivel nem ,mire kell odafigyelni , mennyire kényelmes stb...
TZRrr...km spirál téma!!!!motorinfo ujságban van 1cég utángyártott utánvéttel tudsz rendelni(ha jol emléxem 2000Ft körüli ár..) Mivel a TDR fékgenerálon van,YZ utcára nemjó,kénytelen voltam TZR ezni tudom mindenki a saját lovát ...de nagyon megy imádtak a környéken vasárnap délután .........de bekaphatják
hát eddig úgy néz ki csak 65 ezerért van, anniyért meg kihagynám... , még 1 hét van azt mondták ha addig ne mtalálunk akkor majd a Schalke elleni meccsre megyek tavasszal...
Ez a 2 meccs a 2 legszarabb formában lévő csapat meccsei lesznek...beszarás milyen szar mind2 csapat most.
bocsi az offért!
és köszi szépen!
Amúgy türelemről: Ma a KTH(Központi Tnaulmányi Hivatal)-ban, olyat rúgtam az iróasztalába egy tetüládának. Felvettük "műszaki hőtan" című tárgyat, mert ki volt írva, hogy fel kell venni mintatanterv szerint. De a szerencsétlenek kitalálták, hogy ebben a félévben olyan nem lessz, és ezért bementünk leadni, mert ha nincs tárgy, de fel van véve az egyenlő azzal mintha meghúztak volna belőle.
Bemegyek, és ezt elmondom az ügyintéző szatyornak aki erre géphangon: "Tantárgyfelvételi, és leadási határidő vége február 16 volt, azaz múlthét pénteken. Nem tudok mit csinálni, előbb kelett volna jönni, viszont látásra" Próbáltam neki szépen mondani, hogy mi a faszt képzelenek magukról, hogy kiírnak egy tárgyat ami nem indul, és semmi értesítést nem adnak róla...és utána még nem is engedik leadni. Rontja a tanulmányi átlagot, elvesztem a kreditet azaz fizetnem kell 3600HUF-ot... Majd szarok rád stílussal közölte velem, hogy ez van, így jártam...
Ekkor leüvöltöttem, belerúgtam az asztalba, és mindjárt lett egy olyan lehetőség, hogy hozzak a tanszékről igazolást, hogy miattuk nem indult a tárgy, és akkor leadható.
A KTH ajtóra ki van írva, hogy "Becsukni! Nem becsapni!".(vajon miért írták oda ) hát azt úgy be kelett vágnom, hogy a keret kiszakad.