Nekem az egyik oldalon van egy 6os csavar(5ös imbuszkulcs kell hozzá), és normál jobbmenetes.
(Az rögzít a lánckerékhez egy lemezt, ami belefekszik egy a bordástengelyen lévő bevágásba, ha elfordítják.)
Szayerg
Láttam, hogy szétkaptad a motorod. A segitséged kérném. Elárulnád, a kis lánckerék anyája bal vagy jobb menetes ? Nem tudom lekapni az enyimet.
Én meg rájöttem, hogy nem is úrjrafényezték a mocimat, hanem leragasztották matricákkal az eredeti matricázást. Találtam neten 3 képet, hogy is nézhetett ki erdetileg:
Nekem a második ilyen TZR-em van, eddig mind a 2 teleszkópszimeringes volt. Kálvin téren az IMETnél találtam csak bele telószimeringet 3500/pár. Az olaj 2990 1 liter(MOTUL Fork oil), és 238ccm kell villaszárankét. Pumpáld meg a motor elejét, és ha könnyezik, akkor tedd szóvá, és alkudj egy kicsit, ha van miből...
Amúgy jó váltasztás 125ösök közt, szerintem ennek a kategóriájának a "zsigulija" szerelhetőség és működés szempontjából. (pl. TZR powerszelepe egy iparban kúrvára bevált forgótolattyú, NSReknél meg se merném mondani, hogy mire hasonlít az a szerkezet amit belerámoltak...)
vészhelyzetben persze, ohgy bele kell taposni, mert amíg az elsőfék ekezd nagyon fogni, és előrrehelyezkedik a súlypont, addig még jól lassít a hátsó. De ha orraborulás határán húzod az elsőféket, akkor nincs miért taposni a hátsót.
Jó persze cangán én is kombinálom...már olyan szinten van a technikám, hogy ahogy csökken a súly a hátsó keréken, mert megy előre, akkor már veszem is vissza a hátsóféket, hogy ne blokkoljon kanyarban. De hát ez 30ezer km termése...
Mi a francnak használjam én a hátsóféket???? Ezen a motoron kétszer használtam életemben, 1szer mikor kipróbáltam, hogy fog-e, egyszer mikor megnéztem a garázsban, hogy ég-e a féklámpa.
Elsővel fékezek az orrabukás határáig, akkor meg a hátókeréken már úgysincs súly.
Akkor használnám, ha valami szar helyzetben csak hirtelen ki lehetne farolni valami akadályt.
Majosháza a felesem igaz én akármit kérdeztem ami felvolt töltve nemvolt nekik.......te hol élsz ennyi az alkatrész ezekhez motorokhoz...a racsiban elég normális a tag 1telefont megérne(vagy odamész a mintával és nézz neked)
A racsidepó nem tűnik nekem olcsó helynek Majosházán van a feltöltött katalógus szerint 186 féle központi teló, és 6000/db. Annál olcsóbban nem nagyon találok, és ha nem jó vissza is lehet vinni az alkatrészt. Biztos, hogy ott andak valamit mai jó bele, és csak nem kerül 12be.
Azthiszem Dömösön(vagy Dömsöd...nyomozd ki) van valami felujitó(6-10eFt körül)de szerintem jobbanjársz a vaterással vagy a www.racsidepo.com felhivod......szayerg!!az elsötelom komplett(kiflikkel)ha nembirsz vele/magaddal
A telóval nincs bajom...vagy még nem tudok róla
Meg asszem a multkor már beszéltük, hogy nem passzol a méret...
Betettem a központi telót, és letekertem minden fokozatra a rugót, és szar. Lenyomom, aztán elengedem,, és pattog fél óráig mint kecskeszar a deszkán(vagy mint TZR az emelőn...)
Valószínűleg már nyomokban sincs benne gáz. Kell egy másik.
Szart kell bejárni órákra, nekem meg főleg nem már van jogsim, csak egay vizsgát kell tenni, de viszont motorozásból nem engedek, úgyis itt van a hegy aljában
(Az rögzít a lánckerékhez egy lemezt, ami belefekszik egy a bordástengelyen lévő bevágásba, ha elfordítják.)
Láttam, hogy szétkaptad a motorod. A segitséged kérném. Elárulnád, a kis lánckerék anyája bal vagy jobb menetes ? Nem tudom lekapni az enyimet.
Amúgy jó váltasztás 125ösök közt, szerintem ennek a kategóriájának a "zsigulija" szerelhetőség és működés szempontjából. (pl. TZR powerszelepe egy iparban kúrvára bevált forgótolattyú, NSReknél meg se merném mondani, hogy mire hasonlít az a szerkezet amit belerámoltak...)
1990 Tzr-be mechanikus vagy elektronikus power van???!
Elsővel fékezek az orrabukás határáig, akkor meg a hátókeréken már úgysincs súly.
Akkor használnám, ha valami szar helyzetben csak hirtelen ki lehetne farolni valami akadályt.
De egy telefont azért ráeresztek majosházára...mégis 6, és nem 12.
Meg asszem a multkor már beszéltük, hogy nem passzol a méret...
Betettem a központi telót, és letekertem minden fokozatra a rugót, és szar. Lenyomom, aztán elengedem,, és pattog fél óráig mint kecskeszar a deszkán(vagy mint TZR az emelőn...)
Valószínűleg már nyomokban sincs benne gáz. Kell egy másik.