Na beállítottam az úszót 20-21mm közé, ahogy az a nagykönyvben meg van írva, és leszartam a szintet, hogy hol áll valójában, majd ha szarul jár tökölök vele...
Kimostam a hűtőt, és felpattintottam, meg visszaraktam bele a powerszervót, és bekötöttem a bowdeneket.
Csakhogy, a power szervón van egy 1-es, és egy 2es szám, blokkon is van egy 1-es és egy 2-es.
1-1 és 2-2 be kötöttem be a bowdenekt, és be is állítottam, hogy a teszt után a furatnál álljon meg.
gond a következő: most a másik irányba indul el a lyuktól mint amikor szétszedtem.
a: fordítva volt bekötve a bowden
b: én köttöttem fordítva, és a számozás csak megtévesztésnek van ott...
c: a powerszervó úgy gondolta, hogy most foroghatna a másik irányba is a változatosság kedvéért.
Mielött szétszedtem a szervó az első kerék felé fordult el a furattól, most meg a hátsó kerék felé mozdul el.
Valakinek tippje, hogy melyik az ász?
Mert amúgy szetem lehet, hogy mindkettő jó, mert kersztmetszetben ugyanannyival szűkíti le a nyílást, csak ha a dugattyú felé fordul, akkor nagyobb lessz egy hangyafasznyit a kompresszió, mert lejjebb kerül a kipuffnyílás legfelső éle.
Azért basztam ki a picsába a pumpát mert nem bízom benne.
Úgyis nyélen megyek vele, mi a fasznak legyen akkor benne ilyen faszság? sose motorfékezek és senki se fog meggyőzni arról hogy ez jó a mocinak.
Milyen keverési arány???
Nemtom, közvetettolajozású 2T mocikon mint pl. az enyém, az olajszivattíú a fordulatszám függvényében löki be az olajat a karbi trokába, tehát a folytószelep állásától, és a beporlasztott benzin mennyiségétől teljesen függetlenül, szal itt nem nagyon lehet keverési arányról beszélni...
tehát gyorsításnál sok benya megy be de kevesebb olaj, motorféknél meg sok olaj és kevés benzin.
Amúgy nem bírok belenyugodni, hogy a Yamaha egy sportmotorra ilyen kicseszett hülye karbit tegyen fel. Egy régi szar NDK-s fűnyírón találkoztam ilyen úszóállítási lehetőséggel, hogy hajlítgasd a lemezfület, és ott is játszottam vele fél napot.
Amikor azt hinnéd, hogy ember ilyen hülye nem lehet, akkor kiderül, hogy igen...keverékbenzin van a tankban Elzártam már azt a orhadt olajszivattyút, és még akkor is ömlött a kipuffból az olaj...hát ezért.
Egy negyedéves gépészmérnök közlekedésmérnök karon a budapesti műszaki egyetemen!!! Mi a szart keres ez ott????????
Azt a nyomorult karburátor úszót állítgatom, de kúrvára nem megy
Csö felemel, benzinszint alacsony, benzincsap elzár, cső leenged, benzin leereszt egy üvegbe, úszóház leszerel, úszópöcök hajlítgat úgy érzésre, úszóház visszaszerel, benzincsap kinyit cső felelemel, és a szint még mindíg alacsony..........és van 3 lehetőség:
1:Ezt addi csinálom míg nem lesz jó a szint.
2:Ezt addig csinálom míg szét nam basz az ideg, és meg nem fájdul a fejem a bezinszagtól.
3:Ezt addig csinálom míg le nem törik a pöcök, és szét nem basz emiatt az ideg.
Vazze de én több mint 1éve kötöttem meg+30nap a kockázat viselés.....én irjak kérvényt hogy fizethessek ...ha most elöször nemjönne aztmondom oké....ja majd jol felmondják nekem persze miattam....büdös bagázs..persze a tv-ben szidják a MÁV biztositot hogy szar az adatbázisuk,érdekes eddig mindig megjött időben a csekk(2éve...)
Nekem se jött meg még a csekk...
Asszem 11edikén kötöttem a biztosítást év végéig, és az egészéves csekknek kell kijönni valamikor. Szerintem kúrvára leszarható ha nem jön ki a csekk. Az opelünkre a casco nem jött ki, nem is lett befizetve, és közben ellopták 40naposan a kocsit...volt parázás, hogy akkor most érvényes-e a biztosítás, mert nem fizettünk egy fillért se, mert nem jött ki a csekk, de nem volt ebből probléma. Fizettek, az már más kérdés, hogy 800ezer forintal kevesebbet a szalon árhoz képest.
+önkormi és a rendörségét is én most a biztositokkal viaskodom már ott tartok bemegyek de biztos asztalt borigattok vazze én vagyok a hibás+bunko(ezt telefonba mondták..) mert nemjönnek a csekkek (két motor ugyanott...)irjak kérvényt....eddig minden negyedévben emailt küldtem 3mat mire megkaptam,már ott tartanak nemválaszolnak abszolut......holnap szétütök valakit már érzem
Az lessz...de holnap, mert csütörtökön nem dolgozika díszes társaság.
Most vettem egy szatyor új csavart, a deknibe, hűtőhöz...minden csavart kicserélek amit csak szétbarmolva lehetett kiszedni.
Illetve a dekinben van kb 10 csavar, na az 10 féle csavar volt... Most mindnek szép egyforma 4es imbusz feje van.(eredetileg csillagcsvarhúzó kelett hozzá, de az nem valami fasza, mert egyszer szeded le a deknit, aztán kikopott a csavar feje)
Szal alakul, a blokk még me fullosan kész is lessz, a felfüggesztés meg hétvégéi projekt lessz.
Kimostam a hűtőt, és felpattintottam, meg visszaraktam bele a powerszervót, és bekötöttem a bowdeneket.
Csakhogy, a power szervón van egy 1-es, és egy 2es szám, blokkon is van egy 1-es és egy 2-es.
1-1 és 2-2 be kötöttem be a bowdenekt, és be is állítottam, hogy a teszt után a furatnál álljon meg.
gond a következő: most a másik irányba indul el a lyuktól mint amikor szétszedtem.
a: fordítva volt bekötve a bowden
b: én köttöttem fordítva, és a számozás csak megtévesztésnek van ott...
c: a powerszervó úgy gondolta, hogy most foroghatna a másik irányba is a változatosság kedvéért.
Mielött szétszedtem a szervó az első kerék felé fordult el a furattól, most meg a hátsó kerék felé mozdul el.
Valakinek tippje, hogy melyik az ász?
Mert amúgy szetem lehet, hogy mindkettő jó, mert kersztmetszetben ugyanannyival szűkíti le a nyílást, csak ha a dugattyú felé fordul, akkor nagyobb lessz egy hangyafasznyit a kompresszió, mert lejjebb kerül a kipuffnyílás legfelső éle.
Úgyis nyélen megyek vele, mi a fasznak legyen akkor benne ilyen faszság? sose motorfékezek és senki se fog meggyőzni arról hogy ez jó a mocinak.
Nemtom, közvetettolajozású 2T mocikon mint pl. az enyém, az olajszivattíú a fordulatszám függvényében löki be az olajat a karbi trokába, tehát a folytószelep állásától, és a beporlasztott benzin mennyiségétől teljesen függetlenül, szal itt nem nagyon lehet keverési arányról beszélni...
tehát gyorsításnál sok benya megy be de kevesebb olaj, motorféknél meg sok olaj és kevés benzin.
Amúgy nem bírok belenyugodni, hogy a Yamaha egy sportmotorra ilyen kicseszett hülye karbit tegyen fel. Egy régi szar NDK-s fűnyírón találkoztam ilyen úszóállítási lehetőséggel, hogy hajlítgasd a lemezfület, és ott is játszottam vele fél napot.
Egy negyedéves gépészmérnök közlekedésmérnök karon a budapesti műszaki egyetemen!!! Mi a szart keres ez ott????????
Azt a nyomorult karburátor úszót állítgatom, de kúrvára nem megy
Csö felemel, benzinszint alacsony, benzincsap elzár, cső leenged, benzin leereszt egy üvegbe, úszóház leszerel, úszópöcök hajlítgat úgy érzésre, úszóház visszaszerel, benzincsap kinyit cső felelemel, és a szint még mindíg alacsony..........és van 3 lehetőség:
1:Ezt addi csinálom míg nem lesz jó a szint.
2:Ezt addig csinálom míg szét nam basz az ideg, és meg nem fájdul a fejem a bezinszagtól.
3:Ezt addig csinálom míg le nem törik a pöcök, és szét nem basz emiatt az ideg.
Most a 2es fázisban vagyok.
Megtudnátok nekem mondani fogy motorok felniét mennyiért krómoznak?
Asszem 11edikén kötöttem a biztosítást év végéig, és az egészéves csekknek kell kijönni valamikor. Szerintem kúrvára leszarható ha nem jön ki a csekk. Az opelünkre a casco nem jött ki, nem is lett befizetve, és közben ellopták 40naposan a kocsit...volt parázás, hogy akkor most érvényes-e a biztosítás, mert nem fizettünk egy fillért se, mert nem jött ki a csekk, de nem volt ebből probléma. Fizettek, az már más kérdés, hogy 800ezer forintal kevesebbet a szalon árhoz képest.
Most vettem egy szatyor új csavart, a deknibe, hűtőhöz...minden csavart kicserélek amit csak szétbarmolva lehetett kiszedni.
Illetve a dekinben van kb 10 csavar, na az 10 féle csavar volt... Most mindnek szép egyforma 4es imbusz feje van.(eredetileg csillagcsvarhúzó kelett hozzá, de az nem valami fasza, mert egyszer szeded le a deknit, aztán kikopott a csavar feje)
Szal alakul, a blokk még me fullosan kész is lessz, a felfüggesztés meg hétvégéi projekt lessz.