TZRrr (látom a GS topikban garázdálkodtál )én biztos mondtam volna a hozzáértönek az a kuplung/sztenderkapcsolo nem ujdonság/extra 82ben volt a motorokon(ütemtöl/ccm-töl függetlenül)
Mentem ma YZ450f-el jó de sokidökellene hogy megszokjam,de fordulni könnyebb vele az már biztos,de a villaszöge nemjött be,szokatlan(de megbirnám szokni )....kaptam ma ajándékot 8dl castrol r2-t( haver c vágányra rakta az RM250et...)
Milyen fotókat talál az ember japán oldalakon...csak egy k. szót nem tudok japánul.
A 2. képen lévő szervó már úgy működik mint amit mondtam, vajon sufnituning vagy változtattak rajta?
Ez a power dolog úgy néz ki mindnekivel kicseszik.
Most úgy raktam, hogy 1-2, és 2-1 de így meg nem lehet a "lyukra hngolni" . Az egyik bowden tökig betekerve, a másik addig ki amíg feszül, és még vagy fél centi hiányzik, hogy a két furat fedje egymást.
(nemtom, hogy be volt-e állítva eredetileg)
Én ma is all day vásároltam meg ügyintéztem, meg egy kicsit szereltem már, de nálam este kezdődik a műhelyben a műszak.
Vettem fekete fetéket a leömlőhöz. Egy ilyne kályhára fúlyható szilikon alapú hőálló cucc. Szerintem jó lessz. Meg vettem egy másik flakkon sima feketét még egyéb helyekre, mint pl. hűtőrács.
A kipuffot nem égetem ki mert nincs mivel...majd kifüstöli az magát, meghajtom a gépet mint a barom, azt kiég az. Már csak a rugóstaggal kell valamit csinálni, és össze lehet rakni a gépet.
Amúgy most jövök ocsmányirodából, ahol már nagyon látták rajtam, hogy rövidesen asztalborítok.
Nem lehet rendszámcserét se kérni, amíg körözési listán van a rendszám...
Kellő fellépés és máris felvettek egy jegyzőkönyvet a rendszám meglétéről(mindekután ott hadonásztam vele, hogy élével dugja fel magának az érdi rendőrkapitányság), és napokon belül leveszik a körözési listáról. Ennyi kelett...
Még utánenézek, hogy ez az uniós rendszám mikortól lessz kötelező, mert lehet, hogy érdemes lenne most lecserélni, és akkor nem kell legközelebb 6rongyért új forgalmi is.
Hát nálam észrevehető lenne, mert nem éppen gyári az egyik bronzpersely, és lehet hogy esetleg közelebb került a dugóhoz a szelep.
A manualban semmi okosság, a powerszervó egyáltalán nicns is benne, csak annyi van a powertakarításnál, hogy ne tedd vissza forsítva. Meg beállításnál, hogy a furatnál kell megálljon.
mintha direkt kikerülné a témát a manual.
Nagyon komoly, visszakapom az rg-t mert a srác nem tudja visszafizetni amivel még lóg
És sokkal többet ér mint amennyivel még lóg
Az oladlon hiányzik 1 kép. Azon a képen lenne lefotózva a szelep zárt állapotának keresztmetszete
Milyen fotókat talál az ember japán oldalakon...csak egy k. szót nem tudok japánul.
A 2. képen lévő szervó már úgy működik mint amit mondtam, vajon sufnituning vagy változtattak rajta?
Ahol keveréket nyomtak a tankba, ott bármi lehetséges.
Most úgy raktam, hogy 1-2, és 2-1 de így meg nem lehet a "lyukra hngolni" . Az egyik bowden tökig betekerve, a másik addig ki amíg feszül, és még vagy fél centi hiányzik, hogy a két furat fedje egymást.
(nemtom, hogy be volt-e állítva eredetileg)
Tudna valaki segíteni , hogy hol lehetne beszerezni honda ns 125-höz szerelési utmutatót?
Vettem fekete fetéket a leömlőhöz. Egy ilyne kályhára fúlyható szilikon alapú hőálló cucc. Szerintem jó lessz. Meg vettem egy másik flakkon sima feketét még egyéb helyekre, mint pl. hűtőrács.
A kipuffot nem égetem ki mert nincs mivel...majd kifüstöli az magát, meghajtom a gépet mint a barom, azt kiég az. Már csak a rugóstaggal kell valamit csinálni, és össze lehet rakni a gépet.
Mindenki motorozik a jóidőben?
Amúgy most jövök ocsmányirodából, ahol már nagyon látták rajtam, hogy rövidesen asztalborítok.
Nem lehet rendszámcserét se kérni, amíg körözési listán van a rendszám...
Kellő fellépés és máris felvettek egy jegyzőkönyvet a rendszám meglétéről(mindekután ott hadonásztam vele, hogy élével dugja fel magának az érdi rendőrkapitányság), és napokon belül leveszik a körözési listáról. Ennyi kelett...
Még utánenézek, hogy ez az uniós rendszám mikortól lessz kötelező, mert lehet, hogy érdemes lenne most lecserélni, és akkor nem kell legközelebb 6rongyért új forgalmi is.
Szerintetek melyik bowden hová megy?
A manualban semmi okosság, a powerszervó egyáltalán nicns is benne, csak annyi van a powertakarításnál, hogy ne tedd vissza forsítva. Meg beállításnál, hogy a furatnál kell megálljon.
mintha direkt kikerülné a témát a manual.