Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és mivan az MTX-el
Hello.
Nagyon komoly, visszakapom az rg-t mert a srác nem tudja visszafizetni amivel még lóg
És sokkal többet ér mint amennyivel még lóg
TZRrr (látom a GS topikban garázdálkodtál )én biztos mondtam volna a hozzáértönek az a kuplung/sztenderkapcsolo nem ujdonság/extra 82ben volt a motorokon(ütemtöl/ccm-töl függetlenül)
Mentem ma YZ450f-el jó de sokidökellene hogy megszokjam,de fordulni könnyebb vele az már biztos,de a villaszöge nemjött be,szokatlan(de megbirnám szokni )....kaptam ma ajándékot 8dl castrol r2-t( haver c vágányra rakta az RM250et...)
És ha megcseréled a két bowdent
http://www.froggy.se/skalmanmc...
Az oladlon hiányzik 1 kép. Azon a képen lenne lefotózva a szelep zárt állapotának keresztmetszete

Milyen fotókat talál az ember japán oldalakon...csak egy k. szót nem tudok japánul.
A 2. képen lévő szervó már úgy működik mint amit mondtam, vajon sufnituning vagy változtattak rajta?
Hát az hogy, hogy volt összerakva nem annyira készpénz mint az hogy hogy kéne...
Ahol keveréket nyomtak a tankba, ott bármi lehetséges.
mondtam h nézd meg mielőtt szétszeded....
Ellehet szüttyögni vele (föleg a kicsiével,a nagynál kicsi jobb a helyzet )
Ez a power dolog úgy néz ki mindnekivel kicseszik.
Most úgy raktam, hogy 1-2, és 2-1 de így meg nem lehet a "lyukra hngolni" . Az egyik bowden tökig betekerve, a másik addig ki amíg feszül, és még vagy fél centi hiányzik, hogy a két furat fedje egymást.
(nemtom, hogy be volt-e állítva eredetileg)
Hello sziasztok !!
Tudna valaki segíteni , hogy hol lehetne beszerezni honda ns 125-höz szerelési utmutatót?
Ne szomorkodj mindjárt meglesz a GS(és hétvégén havazik ) asztán elolvad a hó és csak -20c lesz,mindjárt itt a jóidö max 3hónap....
Szar lehet de tényleg ha minden jó hétvégén is megyek
nem mindenki mert nekem nincs mivel...
Én ma is all day vásároltam meg ügyintéztem, meg egy kicsit szereltem már, de nálam este kezdődik a műhelyben a műszak.
Vettem fekete fetéket a leömlőhöz. Egy ilyne kályhára fúlyható szilikon alapú hőálló cucc. Szerintem jó lessz. Meg vettem egy másik flakkon sima feketét még egyéb helyekre, mint pl. hűtőrács.
A kipuffot nem égetem ki mert nincs mivel...majd kifüstöli az magát, meghajtom a gépet mint a barom, azt kiég az. Már csak a rugóstaggal kell valamit csinálni, és össze lehet rakni a gépet.
Már nem kikel használni ezt a jóidöt+a motort nagyonelfáradtam kurvajot bokorugroztam
Mi ez a hullaszag???
Mindenki motorozik a jóidőben?
Ez komoly??? Még jó, hogy beszámozták


Amúgy most jövök ocsmányirodából, ahol már nagyon látták rajtam, hogy rövidesen asztalborítok.
Nem lehet rendszámcserét se kérni, amíg körözési listán van a rendszám...

Kellő fellépés és máris felvettek egy jegyzőkönyvet a rendszám meglétéről(mindekután ott hadonásztam vele, hogy élével dugja fel magának az érdi rendőrkapitányság), és napokon belül leveszik a körözési listáról. Ennyi kelett...
Még utánenézek, hogy ez az uniós rendszám mikortól lessz kötelező, mert lehet, hogy érdemes lenne most lecserélni, és akkor nem kell legközelebb 6rongyért új forgalmi is.
TZRrr kolléga jól mondta, 1es a 2 essel, 2es az 1essel Igy kell bekötni.
Itt az egyetlen kép a manualból, egy 97es DT.
Szerintetek melyik bowden hová megy?
Hát nálam észrevehető lenne, mert nem éppen gyári az egyik bronzpersely, és lehet hogy esetleg közelebb került a dugóhoz a szelep.
A manualban semmi okosság, a powerszervó egyáltalán nicns is benne, csak annyi van a powertakarításnál, hogy ne tedd vissza forsítva. Meg beállításnál, hogy a furatnál kell megálljon.
mintha direkt kikerülné a témát a manual.
Mi is tökvéletlenül vettük észre,csak 1hangyafasznyit ér bele,még a dugonsem látszott...hang volt furcsa de tényleg szinte észrevehettetlen....
Ha valamerre belehérhet, az az amikor a dugó felé fordul. Utánanézek a manualban.
Ez érdekes találkoztam én is ezzel a jellenséggel de ugyrémlik mintha valamelyik irányban beleérhet a dugóba...de nem 100