Ha liba sorba megy nem tudom mért zavar, a bringautak szarok, ez van, én se megyek rajta, illetve ami jó akkor azon megyek, de egy csomó selejt van.
Nem férsz el az úton? Tanulj meg vezetni
2 sáv tényleg kicsit sok.
Tudod én azt vallom azért mert valaki bicajozik nemkell adni a nagymenöt(nem az övé a világ)+nemkell kétsávon (2-böl)közlekedni,meg ha én beugattok valakinek mérlegelem érdemes-e Az meg hogy 10nagymenö csak anyázni tud az már nem az én hibám,én nemszaladtam/tok el (amugy 1500kg)Ha normálisan közlekedik tegye(de az ha ö nemmegy a kerékpáruton,mert neki az nemjó,szolok neki,aztszoktam kérdezni tölük, szar az uttest menjek én is a járdán...)
Hát szűk úton én is így megyek, de egy kevésbé forgalmas úton szoktunk egymás mellett menni, és akkor ha dudálnak én is anyázok mert bőven elfér a buzija, csak ha visszajönne én le is zúznám az ilyet.
Én el szoktam férni, volt hogy éppen csak meg tudtam állni mert rámhúzta a buzi a kormányt, de utánna bp-n le lett alázva a picsába.
Szoktál dobogókő felé tekerni? én is.
Egyébként a verseny bringások között tényleg elég sok paraszt van
Nyugimá, tudod olyan is történt már, hogy a körúton nem fértem el két tükör között, elengedtem hirtelen a kormányt, hogy ne basszam oda az ujjaim. Az egyik tükör elhajlott, a másik leesett a földre, és a kormány szinte el se mozdult, aztán téptem az életemért 40el
Amúgy meg én is vezetek, és utálom ha a cangások az egész utat lefoglalják, ha mi túrázunk szép libasor ha fogalom van...
Páréve megyek nyugisan a csotány 28ia-val láttom kupacban 2sávban mennek ezek a szüknadrágos buzik,duda erre anyázás összéb huzodnak(1sávba)a bátrak mikor elmentem melletük ököl rázás anyázás+gyerecsak vissza duma.Satu fék(mint a filmekben csikorgás,füst )rükverc csikorgo kerekek feléjük 1000rel, hát mittesz isten nem összeborultak a nagyszáju buzik Persze gentleman voltam mondtam nekik srácok kerestek valamit Ugy röhögtem mint állat,egymáson feküttek,kormányok a küllökben és 1szavuksem volt....Tgk-val mégjobb ..jobbrol sunyimod közelit, mikor észreveszem a tükörben a bubut kinyomom megvárom még mellém ér és padlógáz baszhatja a maszkját.....
Bazzeg annyiért legyártom valami poliaddíciós eljáráassal. www.t-silox.hu vannak keményebb szívósabb szilikonok is. Leveszed a formát a meglévő szívócsonkról, az a formát javítgatod fényezgeted egy kicsit, aztán kiöntöd szilikonnal.
( veszel egy kilós bödön szilikont oligomer forgmájában(kb. 3000-3500HUF), ahhoz kapsz egy nagyon kicsit üveg katalizátort, abból pár százalékot kell csak hozzátenni, jól megkeverni, és 24óra után teljesen "megköt" )
És utány a formával még gyárthatsz 30 szívócsonkot az 1kiló szilikonból.
Horvátországban már vannak fasza kis hegyek, végig 80 fölött lehet lefelé menni kurva nagy terepgumival(nincs még olyan hülye aki terepgumival teker le a tengerpartra, ráadásul darabja 5ezer Ft ), csak ugye elötte fel kell mászni, de a lejtő végére a hátam jobban elfáradt általában, mint felfelé a lábam
Dobogókőről téptünk le egyszer 60al...
Belső íven tépek el a főnök melett lecsapva a kanyart a szembe oldalra, és kérdezem tőle: "Itt elvielg nem járnak autók ugye?"
Kiabál utánam, egy másik tag, hogy nem mert le van zárva sorompóval.
Az ezt követő pillanatban jött szembe egy opel zafira .
Kifaroltam a másik oldalra mint atom, majdnem letaroltam 3 másik cangást, épp hogy megfogtam a kanyarban még.
Aztán tovább mint állat Az előttem tekerő cangás hátsó kereke mögött csak úgy örvénylettek a falevelek, tényleg fasza érzés volt...
Aztán a végén a sorompót is majdnem benéztem.
Bunkó?
Én főleg bringás vagyok nem motoros, motorozni bevallom őszintén még nem tudok.
Én meg letolom az autót és a motort is ha olyanok a körülmények(nagy lejtő), és ezek félnek, én meg nem
Hondán is ilyen, nem fém.
Szar a szívócsövem vagy hogy hívják, ami a karbit összeköti a légszűrőházzal. El van kopva és szét van keményedve, úgyhogy csere, addig meg nincs moci.
Pl. tegyem rá a jeladódeknit? Megvan csak leszereltem, mert azt hittem, hogy a lánckereket le kell szedni, de rájöttem, hogy bontható a lánc...de nyomhatok oda egy kis sziloplasztot.
A reed-szelepen már el voltak hajolval alapjáraton a membránlemezek, és alapjáraton nyitva voltak egy fél mm-t kb. Ugyhogy lecsavaroztam a határólólemezt, meg a membránlemezt, letörölgettem róluk a retket, és vissztettem, de a memebránlemezeket megfordítva, mert eddig kifelé hajlottak, most frankón ráfeszülnek a szeleptestre.
Amúgy elég csóri, hogy üvegszálas lemezből van kivágva a membránlemez. Minél rugalmassabb ,és könnyebb kell legyen, hogy könnyen kinyíljon, de közben kell neki egy tartás is hogy sűrítésnél ne szakadjon át. Szerintem sokkal faszább lenne egy karbon-kevlár hibridszövetből, amit úgy szőttek, hogy a szelep hosszati irnyába kevlár szálak vannak, hogy nagyon könnyen hajoljon, de keresztbe meg szénszálak vannak, ami egy rohadtnagy hajlítómerevséget ad neki sűrítéskor.
Ha találok ilyen finom szövéső hibridszövetet, akkor ezt megcsinálom...
Nem férsz el az úton? Tanulj meg vezetni
2 sáv tényleg kicsit sok.