Dugjál be a hengerbe 1fát(kalapácsnyél)kilazitod a csavart(ha blokkon van a henger-ha meglazult tegyélbe 1rongyot van két stift nehogy beesen)a csavart ha teljesen laza kitudod huzni,ütögesd meg...szétcsuszik a power....majd a másik felét is valami puha (fa)dologgal üssed ki...érthetö?
Jaja van egy full csavarhúzókészletünk Beta, már legalább 10éve használjuk, és ki sincs csorbulva szinte
De a csavarlazító spray csodát tett mint eddigis... lementem és félkézzel lazán kinyilt...
Viszont megakadtam...kibontottam mindkét felén a dolgokat, le van szedve minden, de ugye a szelep nem jön ki egyik irányba sem, mert a jobboldali végéből ki kéne szedni egy csavart, és akkor középen kéttválik, és ki lehetne szedni. De ha azt a csavart elkezdem tekerni, akkor forog a szelep a baloldali végét(ahol le van lapítva a tengely, és csatlakoznak a bowdenenk) szorítsam meg barbár módon valamivel, és úgy fogjam meg, vagy valakit tud rá valami jobbat?
Kemény meló volt, de 3 órai ásztatással, csodaspryel, acetonnal, baltával, de sikerült a blokkot kivakarni a retek alól.
A power-t akarom kipucolni, de a bowdenes oldalon van két 4-es imusszal nyitható csavar, amit nem tudok kinyitni. csőkulcsot húztam az imbuszkulcsra, de egyszerűen belegörbül a kulcs. Most befújtam csavarlazítóval, meg megütögettem kalapáccsal...normális, ohgy ez így meg van tépve?
Írtam egy e-mail-t Matt-nek, és ő küldött nekem egy usernevet, meg jelszót emailben.
Nem akarom itt közzétenni, mert biztos van vmi oka, hogy külön kell kérni, de ha akarod elküldöm az enyémet privátban. (e-mail akármi)
Elkezdtem a mocit babrálni:
Gondoltam először letakarítok mindet, amit érek, hogy lássak is a retek alatt, de még mindíg azt csinálom...
A váz már egész szép tiszta, a lengővilla is a körülményekhez képest fénylik, de a blokk aljáról a retek egyszerűen nem akar leázni! Csavarhúzóval levakartam a vastagját, aztán benzines ecsettel vakargattam, szinnte eredménynélkül, aztán jött a fogkefe, de az sem segített, most egy kis drótkefével szedtem le szép mennyiséget, de még mindíg legalább a fele rajta van.
Nem tud valaki valami csodaszert amivel lejönne magától?
Hát tényleg van egy "kis" huzat...
Amúgy motorral mi a szart lehet ilyenkor csinálni, ha út közben támad fel így???
Egyszer jöttem erős oldalszélben...4es főút 70el, egyik nyomvájúból a másikba kacsáztam , de azt meg kell hagyni, hogy garantáltan 50esnek nézett ki a motorom a tempó miatt
Persze közben előztek ki 100al a kamionok...
Meg valami nagyobb gép is elpirított mellettem vagy 150nel, de nagyobb gépeknek már fejledtem az aerodinamikájuk, és batár hátsókerekük van, ami azért ad egy tartást...vagy csak egy barom állat volt arc
Amúgy épp azon gondolkoztunk, hogy kéne valami néz is ennek a szarnak, bár még csak alkatrészei vannak...
Jövőhét után valamikor elkészül az alváza, akkor teszek fel róla képet, azt majd jöhetnek az 5letek
Na vazze most mit csináljak bevettem az éjszakai gyogyszereimet na majd körberakom mágnessel az ágyamat... +majd mondok valami vudu dumát is távozz tölem robotszörny..
Ha be van szorulva be kell tenni egy keményfadarabot a kipuffnyílásba, ami nem engedi elforogni a szelepet...
Ha igen akkor beledugsz kipuff nyilásba valami kb olyan vastagot, csak elötte betekered valami puhával, szerintem az bőven elég
Tudjátok mi van a manualban?
1. lépés: szedjük le a hengerfejet, és a hengert a 2. fejezetben leírtak szerint
2. ....
Ilyenkor az ember mindíg visszasírja a jóöreg Ladakönyveket...
De a csavarlazító spray csodát tett mint eddigis... lementem és félkézzel lazán kinyilt...
Viszont megakadtam...kibontottam mindkét felén a dolgokat, le van szedve minden, de ugye a szelep nem jön ki egyik irányba sem, mert a jobboldali végéből ki kéne szedni egy csavart, és akkor középen kéttválik, és ki lehetne szedni. De ha azt a csavart elkezdem tekerni, akkor forog a szelep a baloldali végét(ahol le van lapítva a tengely, és csatlakoznak a bowdenenk) szorítsam meg barbár módon valamivel, és úgy fogjam meg, vagy valakit tud rá valami jobbat?
A power-t akarom kipucolni, de a bowdenes oldalon van két 4-es imusszal nyitható csavar, amit nem tudok kinyitni. csőkulcsot húztam az imbuszkulcsra, de egyszerűen belegörbül a kulcs. Most befújtam csavarlazítóval, meg megütögettem kalapáccsal...normális, ohgy ez így meg van tépve?
Köszönöm!
Nem akarom itt közzétenni, mert biztos van vmi oka, hogy külön kell kérni, de ha akarod elküldöm az enyémet privátban. (e-mail akármi)
Gondoltam először letakarítok mindet, amit érek, hogy lássak is a retek alatt, de még mindíg azt csinálom...
A váz már egész szép tiszta, a lengővilla is a körülményekhez képest fénylik, de a blokk aljáról a retek egyszerűen nem akar leázni! Csavarhúzóval levakartam a vastagját, aztán benzines ecsettel vakargattam, szinnte eredménynélkül, aztán jött a fogkefe, de az sem segített, most egy kis drótkefével szedtem le szép mennyiséget, de még mindíg legalább a fele rajta van.
Nem tud valaki valami csodaszert amivel lejönne magától?
Amúgy motorral mi a szart lehet ilyenkor csinálni, ha út közben támad fel így???
Egyszer jöttem erős oldalszélben...4es főút 70el, egyik nyomvájúból a másikba kacsáztam , de azt meg kell hagyni, hogy garantáltan 50esnek nézett ki a motorom a tempó miatt
Persze közben előztek ki 100al a kamionok...
Meg valami nagyobb gép is elpirított mellettem vagy 150nel, de nagyobb gépeknek már fejledtem az aerodinamikájuk, és batár hátsókerekük van, ami azért ad egy tartást...vagy csak egy barom állat volt arc
Amúgy épp azon gondolkoztunk, hogy kéne valami néz is ennek a szarnak, bár még csak alkatrészei vannak...
Jövőhét után valamikor elkészül az alváza, akkor teszek fel róla képet, azt majd jöhetnek az 5letek