vannak ilyen lények a földön, de mostmár hálát adok istennek hogy nem ezt a motort vettem meg , én már az eladót szétkaptam volna áááá........nem tudok erre mit mondani.
Már megint ideg vok
A poerszelep két végét kalapáccsal agyusztálta valami barom, de ez még nem lenne probléma.
A power jobb oldali felén a kalapálás miatt zömült a szelep vége, ami a bronzperselybe kéne cuppanjon... Persze jól összebarmolták vele a bronzperselyt.
A bronzpersely belülről szét van baszva totál, és el is van repedve.
Hogy lehet ember ilyen hülye, hogy egy siklócsapágy munkafelületét szétkalapálja, és utána a csapágyat még össze is eröltenti?????????????
Amúgy a powerbeállításon mi a fenét görcsölt még TZRr???? Sosem működött neki rendesen.
Annyi, hogy meglazítod a bowdeneket, bedugsz egy 3as fúrót(vagy akármit) a bowdenes tárcsa, és a házon lévő lyukba, és úgy kell álljon a szelep nyitva, amikor nyugiban van a motor. Utána meg kell feszíteni mindkét bowdent egyformán, és kész.(Meg persze a fúrót utána ki kell húzni ) Azt hittem valami természetfeletti szarakodástörelemképesség kell hozzá...
Hát több mint 100 fokig a MOL carrier is bírja, konkrétan 120ig, sárgásbarnás átetsző színe van...de gondolom ez nem az.
Holnap utána nézek bótban, addig hadd ázzon a szelep, csak nem fog feloldódni
A szelepet áztasd be,néha vakargasdmeg,igen nagyon höállo kell,én is ugy kaptam valami tuttibol havertol.Annyit tudok valami több 100fokig birja barnás aranyszinü
Összerakásnál a csuszogyürüket höállozsirral kend meg,a szimmeringet ne nagyon áztasd megnyulik +jol rakjad vissza(én a tengelyeket áztadtam+csiszolgattam.
Thx a segítséget, szétkaptam már...
Hát retkes mint atom...csak úgy potyogtak ki a koromdarabok, amikor kihúztam.
De a maradék rékeményedett kormot mivel zúzzam le? valami 600-800as vászonnal lehet "fényezni"?
A poerszelep két végét kalapáccsal agyusztálta valami barom, de ez még nem lenne probléma.
A power jobb oldali felén a kalapálás miatt zömült a szelep vége, ami a bronzperselybe kéne cuppanjon... Persze jól összebarmolták vele a bronzperselyt.
A bronzpersely belülről szét van baszva totál, és el is van repedve.
Hogy lehet ember ilyen hülye, hogy egy siklócsapágy munkafelületét szétkalapálja, és utána a csapágyat még össze is eröltenti?????????????
Annyi, hogy meglazítod a bowdeneket, bedugsz egy 3as fúrót(vagy akármit) a bowdenes tárcsa, és a házon lévő lyukba, és úgy kell álljon a szelep nyitva, amikor nyugiban van a motor. Utána meg kell feszíteni mindkét bowdent egyformán, és kész.(Meg persze a fúrót utána ki kell húzni ) Azt hittem valami természetfeletti szarakodástörelemképesség kell hozzá...
Holnap utána nézek bótban, addig hadd ázzon a szelep, csak nem fog feloldódni
Meg itt egy pár kép a szelepről, meg a váz amit féligmeddig letakarítgattam már...
Hát retkes mint atom...csak úgy potyogtak ki a koromdarabok, amikor kihúztam.
De a maradék rékeményedett kormot mivel zúzzam le? valami 600-800as vászonnal lehet "fényezni"?