TZR125 szárazon 121kg, és szárazon kell 110 legyen 10 kiló nagyon könnyen lejön. az alkatrésztartókonzolokat(nem szerkezeti tartóelemeket) le lehet cserélni bármilyen anyagból készül bármire. pl. powerszervó lemezkonzolja, meg hasonlók.(180gramm az a lemez, karbon szendvicsből szerintem 20-25gramm, és 1 óra alatt körbevágva teljesen készvan...)
mennymá Real meccsel megint kikaptok, mint mi is előző héten...na sebaj majd a BL-ben a 2 legrosszabb formában lévő csapat...
bocsi az offért!...de ez már kezd itt nálunk rendszeressé válni
Olvasgattam a Dunlop tropy 125 utcai kategóriában való megmutatkozás feltételeit...
1 licence
2 gondolom a nevezéshez kell egy köridő, mint általában
3 motor
Na hát ez aztán szééép. Hogy igazságos legyen a verseny, minden motor full gyári kell legyen, jó, le kell szerelni a lámpákat, meg stb. el lehet olvasni. A lényeg, hogy szerintem rohadtul nem igazságos, hogy egy jó mitonak nikasilos hengere van, és az elektronika rendesen engedi a túlforgatást, míg az enyém 10,5nél tovább nem forog, enek megfelelően jó 5 pacival kevesebb is a motor, és nem nyúlhatok hozzá.
A tömeg az szárazon 110kg minimum. Tehát ha a TZRről leszedem amit kötelező leszedni(hátsó lábtartók, lámpák, indexek, tükrök.......) akkor még súlyt is kell rá pakolni. Hol van itt igazság?
a supersport 600-750-open ketagóriákban megvan adva, hogy minden gyári legyen, és megvan adva, hogy pontosan melyik motortípusból(amikkel 99,9%ig feltételezhetően indulnak, mert mondjuk ki indulna chopperrel) mennyi tömeget lehet leszedni, hogy ne legyenek Le/tömeg eltérések.
125amatőrben indulni szar motorral akkor se lehet, ha tudsz szarból várat építeni, mert nem építhetsz. Nem adott paraméterekre helyezik a hangsúlyt, hanem arra, hogy gyári legyen minden. Ha nekem gyárilag gyér a mocim, mert régebbi és ócsó vót, akkor az is kell maradjon.
Az egyel feljebbi ketegória az már 70kg, az meg szép álom
Találtam...ott ahol mutattad elég drágák, de jól néznek ki. viszon a lúúújjíízzznál van elég olcsón, és jól is néz ki. Tavasszal ismét lesz 25ös 2T az udvarban......
Röpiztem korábban, de betelt a gépészröpi, és a vegyészek meg kicsit el voltak szállva valahogy, meg nem is tom, valahogy nem volt semmi hangulata az egész játéknak a gépészekhez képest.
Kétkerék meg nincs egyetemen SEMMI Se országuti, se MTB, se motorféleség.
Bicikli, de ezt te is tudod
Felkapom a kukásmellényemet, és várom haverokat, aztám megyünk valahova, egyik gyerek elég lájtosan teker, szóval nem hinném hogy kifáradok, de bulinak jó
Hidd el rögötn megállt az agyműködésem, annyi szerencséje volt, hogy az alatt a 3 másoperc alatt, amíg visszaértem, végigondoltam, hogy nagyon súlyos sérüléseket szenvedne, ha elővenném a váztáskából a szigorúan kerékpárlezárásra használt 2 kilós ABUS láncot, aminek a lakatkulcsához "Remove before fight" feliratú kulcstartó van...
Hihetetlen hová megy ez a rohadt világ. Mindenütt csak az erőszak, meg a kötekedés, meg a nagymenőcsávó. Annyira undorodom már az ilyenektől, és most magamtól is hogy lesüllyedtem, hacsak 20 másodpercre is, de az ő szintjükre.
bocsi az offért!...de ez már kezd itt nálunk rendszeressé válni
1 licence
2 gondolom a nevezéshez kell egy köridő, mint általában
3 motor
Na hát ez aztán szééép. Hogy igazságos legyen a verseny, minden motor full gyári kell legyen, jó, le kell szerelni a lámpákat, meg stb. el lehet olvasni. A lényeg, hogy szerintem rohadtul nem igazságos, hogy egy jó mitonak nikasilos hengere van, és az elektronika rendesen engedi a túlforgatást, míg az enyém 10,5nél tovább nem forog, enek megfelelően jó 5 pacival kevesebb is a motor, és nem nyúlhatok hozzá.
A tömeg az szárazon 110kg minimum. Tehát ha a TZRről leszedem amit kötelező leszedni(hátsó lábtartók, lámpák, indexek, tükrök.......) akkor még súlyt is kell rá pakolni. Hol van itt igazság?
a supersport 600-750-open ketagóriákban megvan adva, hogy minden gyári legyen, és megvan adva, hogy pontosan melyik motortípusból(amikkel 99,9%ig feltételezhetően indulnak, mert mondjuk ki indulna chopperrel) mennyi tömeget lehet leszedni, hogy ne legyenek Le/tömeg eltérések.
125amatőrben indulni szar motorral akkor se lehet, ha tudsz szarból várat építeni, mert nem építhetsz. Nem adott paraméterekre helyezik a hangsúlyt, hanem arra, hogy gyári legyen minden. Ha nekem gyárilag gyér a mocim, mert régebbi és ócsó vót, akkor az is kell maradjon.
Az egyel feljebbi ketegória az már 70kg, az meg szép álom
akkor megpróbálok félelőtt odaérni.
Kétkerék meg nincs egyetemen SEMMI Se országuti, se MTB, se motorféleség.
Felkapom a kukásmellényemet, és várom haverokat, aztám megyünk valahova, egyik gyerek elég lájtosan teker, szóval nem hinném hogy kifáradok, de bulinak jó
Dehát mondjatok már jó sportot még a motorozáson kívül.
Hihetetlen hová megy ez a rohadt világ. Mindenütt csak az erőszak, meg a kötekedés, meg a nagymenőcsávó. Annyira undorodom már az ilyenektől, és most magamtól is hogy lesüllyedtem, hacsak 20 másodpercre is, de az ő szintjükre.