pont hogy csak pályára kéne! SEMMIT nem kell fizetni érte...
A no-beli tulaj kérvényezi a kivitelét a vasnak, kivonják ott fogalomból, kap egy két papírcetlit, és behozod magyarországra. letolod a garázsba, és nyazsgem... nincs vám...
A származási papírokat meg kell tartani, hogyha ringfelémenet megnézi a rendőrbá a pályagépet az utánfutón/rohadó fordtranzitban ...bár szerintem ahhoz sincs sok köze, mivan ha én építettem a vázat is
Fonalfűrész?
Mikor a skodánk slovákiában lett hengerfejes, és ott kelett hagyni egy kis faluban, a helyi sufniműhelyben javításra, akkor 600HUF-nak megfelelő összeget számoltak hengerfejpakolásra.
Jó igaz, hogy náluk szószerint a népautó a skoda, és az új hengerfej is csak 20-25rongyba került, de csak nem lehet olyan drága az a szar...vagy biztos mindenki sokat akar rajta keresni.
Az jut eszembe, hogy amcsiknál egy konna canga pl. 110ezerHUFnak megfelelő dollár, az mire átjön hajón konténerbe, átmegy néhány nagykereskedésen, mindenki ráteszi a maga kis kellemes 20-30%(!!!!)át és 200ezer felett lessz mire ittvan a boltban.
(És nem a hajóút miatt ilyen rohadt drága...)
nem jönbe nekem de ott te valamit elnéztél de tegyük fel behozod és amit fizetsz utánna(biztos van mit-nem keveset fizetni való)feltéve hogy szeretnél rendszámot is.Ha csak pálya azért a f..se lutrizna
Én meg várok tömítésre, akármelyik pillanatban érkezhet
Mégis volt italmondonál 2500ért gyári szett!!! csak hengerfejtömítést akartam nekem csinálni 6ért
http://www.youtube.com/results?search_query=tzr+500&search=Se arch
Eddig csak cagivát láttam kx 500 blokkal, de ez a tzr jobban bejön, mégiscsak honda blokk és még a váz is japán.
Én nsr be fogok cr 500 blokkot rakni, jó lesz boltba mászkálni
Hú bazdmeg, ettem erős paprikát, nagymutter szokott szerezni, álltalában mindig jó erőset , de ez most kegyetlen volt, erre még az unokáim is emlékezni fognak
Nekem nemjön be de a jó vételek nem a mobile.de+a nagyobb oldalakon vannak.A kis helyi ujságokban jobbak vannak+a beszámitott/visszavett/sérült motorok....de sajna nehéz rátalálni ezekre (+kicsit lutri is+ha már kimész többet érdemes behozni,de csodák ott sincsennek ....)Ha lenne vagy 10milliom biztos canadábol hoznék pár db motort/quadot....szalonbol félév pihentettés+órába tekerés után )
Ja amúgy elvileg már forgalomba lehet helyezni 10 évnél öregebb járművet is(szintén brüsszeli nyomásra), amennyiben megfelel a környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági......... elvárásoknak.
Az jutott ezsembe, hogy nyár végén, ha lessz lóvém, mert nem tankoltam le az utólsó fillért is, és a jelenlegi állás szerint erre jó esély van.
Veszek egy papír nélkülit pályázni...nézegetve a hirdetéseket, arra gondoltam, hogy mi a francnak nézek én magyarországon, mikor ha nem akarom üzemberöffenteni, jó nekem akármi...
http://www.motoboerse.de/stage/search/vehicles.p hp?mode=detail&post_id=12445&from=search
900euró=240ezer kb
ez csak 80as:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Detail.as px?id=brtiodbooo
800euró
Jól mondta ez a feca..."el lehet innen menni" régóta gondolkozom rajta
Most baszták meg mo.-t brüsszelben mert nem lenne szabad regadót szedni...egy kis törv. módosítás és szedik tovább
OFF
Ma du. voltam euroatlanti társaság és a Bp-i vállalkozás-feljesztési alapítvány "rendezvényén". borzalom, hogy mit csinál drága kicsi országunk...az egész eu rajtunk "röhög", a románok alá süllyedünk életsznívonalban, a pályázati pénzek nem oda mennek ahová kéne, de főképp nem mennek sehová:S A "nemzeti fejlesztési terv" kivetítőn való megjelenésekor kisebb röhögés tört ki a teremben...szánalmas, hogy mi megy.
ON na de ez nam az a fórum...csak kezd a tököm telelenni.
Majd eljön annak is az ideje, ha péntek délután nem hajlandók átírni a motort. Tudniillik itt nálunk lőrincen nem olyan készségesek az okmányirodában, hogy az ügyintéző kezdjen telefonálgatni, hogy mi a franc van, és még vissza is hív mobilon, hogy tisztázzuk.(Ez az érdi okmányiroda volt kellemes meglepetés volt az előzőek után )
Itt úgy érzem az lessz az első, hogy kicsútam a 15 napból, hogy le akarnak majd húzni egy üzembehyezési költséggel...akkor borul az asztal!
Amugy az YZ-t simogattam szayerg vazze téged szivatnak nem kicsit én már elkültem volna mindenkit a PICSÁBA!!!+a hivatalban a legföbb goréval is elbeszélgettem volna....ha nemmegy szépszóval biztosan asztal/pult borogattást csinálnék
Fejlemény...
A rendőrkapitányságot és az okmányirodát sikerült összehozni, hogy együttes erővel szedjék szét egymást, és kitalálják, hogy ki és miért körözi a motort.
Kiderül, hogy az ex-tulaj 2005 november 3án bejelentette, hogy a rendszám ismeretlen körülmények közt eltűnt. tehát be kell mennie, és szólnia, hogy meglett...
Felhívtam az eladót, aki TAGADJA, hogy a rendszámot ő bármikor is elvesztette, mindamellett, hogy az ő aláírása van a bejelentésen, és a rendszám úgy nézett ki valóban, mint amit lebaltáztak a motorról...
Azt mondta, hogy valószínűleg tévedés, amikor a forgalmit vesztette el biztos elkeverték.
Csakhogy a forgalmi elvesztését 2006 március 9én jelentette be, hogy elvesztette, tehát NEM lehet kavarodás.
A dolog tisztázható azzal, hogy bemegy és szól, hogy meglett a rendszám, de a kérdés még fentmarad, hogy mi az isten történt a rendszámmal, amiről nekem nem szabad tudni.
Mi ez a kurva nagy punnyadás? chevy üzleteli a felülcsövest somarace épp a láncot rakja fel a TZR-re , szayerg várja a mailt hogy már nem körözik a gépet , rabó csomagol a bayern meccsre , én meg itt unatkozok a gép előtt......
A no-beli tulaj kérvényezi a kivitelét a vasnak, kivonják ott fogalomból, kap egy két papírcetlit, és behozod magyarországra. letolod a garázsba, és nyazsgem... nincs vám...
A származási papírokat meg kell tartani, hogyha ringfelémenet megnézi a rendőrbá a pályagépet az utánfutón/rohadó fordtranzitban ...bár szerintem ahhoz sincs sok köze, mivan ha én építettem a vázat is