Nem, akkor beszélek vele ha kedden bementem én a kapitányságra, és ott közli velem az illetékes arc, hogy mi az ábra. Elvileg lehet, hogy nem közölhetné, mert attól tartok az az ügy hivatalos megoldása, hogy én feljelentem az eladót, hogy körözött motort adott el nekem. Aztán a per végén az eladónak rendezni kell a szarját(amiről én még a per végén sem tudok, hogy mi...), és tisztázzák a motort.
Ha ez a helyzet, akkor felhívom az eladót, hogy rendezze a szarját(akármi is az) vagy feljelentem. Ha megmondják, hogy mi van a motorral, akkor felhívom az eladót, hogy ez van a motrral, és ezt rendezd le, vagy...
De a "rendezd le" az inkább úgy lenne célszerű, hogy szépen kézenfogva bemegyünk az rkp-re és rendezzük.
Szakirodalom olvasása közben kaptam röhögőgörcsöt, az alábbi sorok olvasásakor:
"Az MR 232 típusú Komar mopedekben a szívócsonk a jármű vázának teherviselő csöve, ami egy kisebb átmérőjű csőben végződik. Erre a csőre van felerősítve a nyereg. A nyereg magassága a vezető termetének megfelelően állítható, de éppen ezért a tüzelőanyag-ellátó rendszer beállítása nehéz, és a motor üzemi tulajdonságai minden nyereghelyzet esetén különböznek."
Háromszor olvastam el, mire nyugtázni mertem magamban, hogy ennek semmi értelme Szarul megy a gép, csak állítsd lejebb a nyerget...
Van még folytatás!!!
"A moped tökéletesített változatában ezt a hibát kiküszöbölték azzal, hogy a nyereg nem állítható, ami viszont a jármű vezetését megnehezíti a különböző termetű emberek számára."
Hihetetlen...valahogy nem sanálom, hogy kimaradt gyerekkoromból a komár, romet, babetta...
Bakker, most értem haza a pályáról! Voltunk 8an ebből kettönknek nem volt gépe. Mindenki esett-kelt a vizes talajon. Az egyik mandínernél nekem is összejött egy bukta! Ez volt az első, még betonon sem taknyoltam szerencsére.....kurva jó volt.
Ha ez a helyzet, akkor felhívom az eladót, hogy rendezze a szarját(akármi is az) vagy feljelentem. Ha megmondják, hogy mi van a motorral, akkor felhívom az eladót, hogy ez van a motrral, és ezt rendezd le, vagy...
De a "rendezd le" az inkább úgy lenne célszerű, hogy szépen kézenfogva bemegyünk az rkp-re és rendezzük.
Ez az a gép, amit 250ért hirdettek hasznaltauto.hu-n enyhe sérüléssel?
A vázat lekrómoztatta? Mit kapott a gép pontosabban? Több infót!!!!!!!!!!!!
"Az MR 232 típusú Komar mopedekben a szívócsonk a jármű vázának teherviselő csöve, ami egy kisebb átmérőjű csőben végződik. Erre a csőre van felerősítve a nyereg. A nyereg magassága a vezető termetének megfelelően állítható, de éppen ezért a tüzelőanyag-ellátó rendszer beállítása nehéz, és a motor üzemi tulajdonságai minden nyereghelyzet esetén különböznek."
Háromszor olvastam el, mire nyugtázni mertem magamban, hogy ennek semmi értelme Szarul megy a gép, csak állítsd lejebb a nyerget...
Van még folytatás!!!
"A moped tökéletesített változatában ezt a hibát kiküszöbölték azzal, hogy a nyereg nem állítható, ami viszont a jármű vezetését megnehezíti a különböző termetű emberek számára."
Hihetetlen...valahogy nem sanálom, hogy kimaradt gyerekkoromból a komár, romet, babetta...