nekem is! Azért nem is kellene 250es mert úgysem tudnám nyélen nyomni mint a nagyok! Meg mindenki röhögne rajtam hogy minek egy ekkora benzin/olajtemető amikor még a kicsit sem tudom kimotorozni...
tegnap amikor kint voltunk, folyton attól paráztam hogy mikor fogok esni! Elég laza volt a talaj az eső miatt! A végére azért már jó volt, és ott estem ahol nem számítottam rá......egy mandínernél. Nekem a bal lábamra esett a motor, de nem fájt! felkeltem aztán gó tovább.....azért paráztam rendesen! méghoggy 250es krosszmotor......
igen én is ennyit halottam vazze szét röhögtem magam,mentem fel emelkedön megcsusztam(fáj az oldalam)nem dobbantottam hanem ledöltem a jobb oldalon találhato homok buckára/dombra.Igen ám de a lábam beszorult a domb/motor közé,ott álltam megdölve röhögtem mint az állat...kurvára fáj a röhögés motor leáll én meg szenvedek.......hát vagy 3perc kellet még megoldottam
speedel pályán két féle esés lehet:
1 túldöntöd, aztán kopp csúszol is. Jó esetben seggen félülő helyzetben, kormányzol tennyérrel. rossz esetben az eleje szállt el és fej-váll-könyök gurulás csúszás.
2. kisebb döntésnél, még fékezésnél, vagy túl agrsszív kigyorsításnál megindul a hátulja, aztán fék/gáz elvesz, megtapad, de akkor már nagyon kint volt. Moci hátulja repül "befelé", átvágódik a külső felére a gép, miközben a rider lerepül róla nagy ívben, és csatt a földhöz magasról, keményen. Nameg a motor is másképp kezd el "gurulni", és a vázon és a blokkon kívűl minden lerepül róla, ami kiáll...
Az elsőre fel lehet készülni, mert érzed elötte, hogy gebasz lessz, a második ritkábban fordul elő.
De nézzük az endurot, ott nem esnek olyan gyakran mint a crossban.
Biztonságosabb mint autcán motorozni, ott a sok hülye gyp-s aki ha nem magyarországon élnénk nem kapna jogsit a büdös életben(15öt kap zsebbe a biztos és már kapod is a jogsid ).
Egyébként én szívesen tartanék 2 mocit, mert imádom a speedet is, haver af1-ét szoktam kínozni, az is nagy élmény.
De egy hring nyiltnapon 1-2 esés van max, nálatok naponta a fejenként 2 esés...
Lehet azért is mert speeden 100felett nem olyan bátor az ember, hogy hülyeséget csináljon, de valahogy beszámíthatóbb egy aszfaltos kanyar kimenetele, mint egy ugrató utáni érkezés. legalábbis nekem.
Elvileg a speedel eséseket nehezebb megúszni a sebesség miatt, de azzal valahogy ritkábban fekszenek, mint crossal a naponta 2szer...nem merek már biciklivel se nagyon ugrálni, ha egyszer elmérem akkor biztos bukta, és ezekből valahogy nehéz jól esni. Konkrétan az volt az emlékezetes, mikor egyik nap ugrattam egy helyen, másnap is nekimentem emlékezetből, csak át lett túrva, és ezt a levegőben realizáltam, hogy a lehajtó élébe érkezek merőlegesen. Hát azt nem felejtem el...
Felugrottam, hogy ne heréljem ki magam, a cangáról a műanyag dolgok(sárvédő, lámpa stb) tehetetlenségüknél fogva letörtek, és repültek tovább. Én meg előre a két kezem, hogy ne pofára érkezzek, de így is kiharaptam egy keveset a talajból. A szemüvegem kerestem 5 percig, aztán pislogtam, hogy mivan. (drótszamáron 35 rongyos kár)
Sajna volt 1kis baleset lett 1 csuklótörés ...még semmi hir a srácrol de nagyon fájt neki+csunya is volt...(nem vagyok orvos de szerintem mütik neki..)
Jó takarítást...én ezért is vok speedpárti
Bár szívesen kipróbálnám egyszer a farolgatást, meg az erőcsúsztatást, meg úgy a marhulást vmi földúton vagy salakon...
1 túldöntöd, aztán kopp csúszol is. Jó esetben seggen félülő helyzetben, kormányzol tennyérrel. rossz esetben az eleje szállt el és fej-váll-könyök gurulás csúszás.
2. kisebb döntésnél, még fékezésnél, vagy túl agrsszív kigyorsításnál megindul a hátulja, aztán fék/gáz elvesz, megtapad, de akkor már nagyon kint volt. Moci hátulja repül "befelé", átvágódik a külső felére a gép, miközben a rider lerepül róla nagy ívben, és csatt a földhöz magasról, keményen. Nameg a motor is másképp kezd el "gurulni", és a vázon és a blokkon kívűl minden lerepül róla, ami kiáll...
Az elsőre fel lehet készülni, mert érzed elötte, hogy gebasz lessz, a második ritkábban fordul elő.
Biztonságosabb mint autcán motorozni, ott a sok hülye gyp-s aki ha nem magyarországon élnénk nem kapna jogsit a büdös életben(15öt kap zsebbe a biztos és már kapod is a jogsid ).
Egyébként én szívesen tartanék 2 mocit, mert imádom a speedet is, haver af1-ét szoktam kínozni, az is nagy élmény.
Lehet azért is mert speeden 100felett nem olyan bátor az ember, hogy hülyeséget csináljon, de valahogy beszámíthatóbb egy aszfaltos kanyar kimenetele, mint egy ugrató utáni érkezés. legalábbis nekem.
Felugrottam, hogy ne heréljem ki magam, a cangáról a műanyag dolgok(sárvédő, lámpa stb) tehetetlenségüknél fogva letörtek, és repültek tovább. Én meg előre a két kezem, hogy ne pofára érkezzek, de így is kiharaptam egy keveset a talajból. A szemüvegem kerestem 5 percig, aztán pislogtam, hogy mivan. (drótszamáron 35 rongyos kár)
Bár szívesen kipróbálnám egyszer a farolgatást, meg az erőcsúsztatást, meg úgy a marhulást vmi földúton vagy salakon...