Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma reggel vettem akksit(unibat) 3900ért, ja és zseléset, a BGM-nél...
Azt hittem már rámértetek a kompresszióra, ha kormos az oldala akkor már el van kopva.
De ez kompresszió mérő úgyis megmondja(meg ahogy mondtad ha már mellett megy el kézzel tekerésnél...)
Valamelyik ismerődödnél, szerelőnél, ha van egy kompressziómérő cucc akkor ott gyrtya helyére kell tenni...
Hogy mérjek kompressziót???

Elkezdem tekerni a főtengelyt, és szuszog a dugó, és felső állásből vissza se rúgja magát.
mérj kompressziot ne bontogasd 1böl igy szokták elkurni mert mindenben mindenki a hibát keresi....
Én 5500ért vettem zseléset aksiboltban (UNIBAT)

Ok, hogy nincs hangja a blokknak, de ha a dugó oldala is kormos, és a forgattyúsházba fipufogógáz jut, az csak úgy lehet, hogy szökik a dugó melett a nyomás. nemtudom, azt hiszem beszélek egy (független )szerelővel, hogy mi a véleménye.
köszi...akkor lehet egy új fog belekerülni.
3500ft körül, a zselés!
MEnniybe va negy aksi TZR-be? mert neke mse ártana egyet venni, de az is lehet hogy ezt kéne normális feltölteni.
hát mostmár visszacsipantok 1kicsit a lendületböl végén tényleg csonttörés lesz...de jó szorakozás ez a bokorugrás+megmozgatja az összes izmot ....
ja, tényleg!
Tél?
Tavaszra Te is gatya leszel meg a moci is, ha így haladsz!
Holnap elkezdem lebontani a TZR-t, kicserélek benne pár cuccott (olaj, gyertya, szimmering), meg vennek kéne 1 új aksit mert ez már elég fos ami benne van! Aztán összegyűjtöm a pénzem 1 krosszra, mostmá tényleg....(jövő télre meglesz)
ha ez igy folytatodik tavaszra tacsra tesz az YZ......igen hiába zakoztam tegnap kétszer(ugye a mainapra elöre zakoztam tegnap )
rángatsdmeg felfelé lentkereket ha nem kotyog jo a csapágy,ha nemvolt hangja a blokknak ne bántsd
Én hozzá nem nyúlnék ha tényleg megy meg nincs hangja, de a reed szelepet megnézném a helyedben, mert az viszont szerintem lehete hogy talán véletlenül szar.
uuhh, részvétem

Én meg leszereltem a szívócsonkot, meg a reed-szelepet, és alatta látszik szépen a főtengely...
Namost, ha én oda vissza megrázogatom a generátordekni felől a főtengelyt, akkor van egy olyan 1-2 tizedmm-es holtjáték a főtengely, és a hajtókar között. Ilyenkor mondják azt, hogy főtengelyes a motor??? Mert a hangján meg nem hallani semmit... A sevice manualban nincs a főtengelyhez ilyen irányú tűrés megadva, tehát gyanítom nem kéne kotyogjon. Amúgy mi van ha kotyog a főtengely? Gondolom dinamikus igénybevétel, és eltörhet a hajtókar, vagy a csapszeg, de ez reális?
17 rugó egy főtengely javító szett
Oldalirányba 0,2-0,7mm axiális holtjáték megengedett, az meg is van.

A főtengely folyamatosan forgatva(van ugye ellenállása) sziszeg a dugó.
Volt egy 50es blokk, amit felfúrás, és új gudó csapszeg gyűrű...után forgatva sehogy sem sziszegett, hanem akármilyen lassan is forgattam, összepréselte a levegőt. Namost akkor ze kompresszióproblémás is? (Még egy kis apróság, hogy amikor a légszűrőházat leszereltem, alötte járattam a motort egy pár percig, és a karbi felől kipufogógáz jött. Az a dugó mellett mehetett csak hátra nem?)
Most nem azért, de nem hallani, hogy főtengelyes, és nem érezni, hogy szét lenne hajtva, jól megy, és nincs rendellenes hangja. Ilyenkor mivan? Mert legszívesebben kicserélnék mindent, csak hát egy dugó, főtengely, tömítések 40rugó, és akkor még ha szimeringet, vagy csapágyat is veszek, meg a többi apróság, lessz az 60. És akkor mi van a hengerrel? Az lehet, hogy hordósra van már kopva. Nikaszilos hengert fúrni nem szoktak, perselyezni sem olcsóbb. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Na bazdmeg nem tudtam aludni , pénteket óta teljesen kivagyok, szegény nagyapám képét látom magamelött, így meg elég nehéz aludni
Ja, találtam. 97dollár.
na mentem holnap motorozás
talán a motor lapon van fent,de idiota társaság
ha elírom pláne nem
Még le is hülyézel ponto "j"vel, be kell sértődnöm

wiesco-t nem is nagyon találni, ha neten rákeresel
havernak is rosszat hozott ugyhogy nekifutott meg1szer