A proxot és a wisecot most kérdeztem! A prox 19000Huf a wiseco 24000párszáz Huf! A wisecohoz nehéz hozzájutni mert 1 barom aki intézi és szart sem ért hozzá! Nekem elküldött 1 300 oldalas pdf-et hogy keressem meg h mit akarok! Megkerestem aztán elküldtem neki a képet(print scren), és még akkor sem értette h mit akarok! A wertex meg gyárt utcaikhoz is dugót, azt is a pinktől be lehet szerezni.
őőőőő ... őőőőőőőőőő ... JA
De azért volt egy rakat szar mert 25(22 vagy 23 már enem emlékszem) ért vettem, kosárban, már a bontóban lett volna a helye.
Nézd, ha kínálnak neked vertex dugót 32ezerért, és pro-x dugót 23ezerért, és a kettő közt az a különbség, hogy a vertex könnyebb, és azon baszakodsz, hogy érdemes-e vertexet venni, mert esetleg jobban megy a gép. Valaki ki tudja számolni, hogy 5gramm különbség 0,4% teljesítménynövekedést fog jelenteni és azért nem éri meg kibaszni 9 rugót, valaki megveszi a vertexet, mert mind1 neki plussz-minusz9rugó, vagy valaki megveszi, mert elhiszi, amikor az eladó azt mondja, hogy azzal jobban fog menni mert könnyebb.
Gondoltam leírom nektek is a végeredményt, hogy érdemes-e 9rugóért kicsit könnyebb dugót venni, vagy inkább kölstd azt a 9 rugót pl. egy jobb 2T olajra.
Persze etől még a tapasztalatok eltérhetnek, hogy ki mikor hány prox vagy vertex vagy egyéb dugót szedett ki törötten a hengerből, mert biztos szar volt, de ez egy kiindulási pont, ha a dugó tömegét nézitek.
rg dobos volt hátul
De az enyém volt összesen vagy 85 kg, és annyit lehetett volna dönteni vele mint egy gp motorral(a lábtartó kb egy centivel ér elöbb a földhöz mint a kormány), illetve lehett volna, ha nem 4000Ftos gumi van rajta, nincs meghajlítgatva egy csöppet az első futómű(így vettem, csak a végefelé hajtottam bele én is egyet ), meg nem szar a fék, akkor jó lett volna, mert ha éppen véletlenül ment, akkor húzod rendesen, itt jegyezném meg hogy soha se motorozzatok a gyurival(xlzx), mert ahányszor elmentem vele motorozni, egyszerűen elszállt a mociból az erő .
vazze..ez a szay(b)erg nagyon számol valamit most mindjárt jön ha letakaritja a vázat,felpolirozza 00000.69kg könnyit rajta,utánna kiszámolja hány órájába került megcsinálni....stb...SZAYERG!!!!!!!!!!HALIHO mász ki a könyvek közül
elől hátul tárcsakék, és az első 1ujjal kezelhető, a hátsót még csak egyszer nyomtam meg próbaképp, és fog, de úgyse használom. A láncsszett is jó állapotban van(csak hiányzik a műanyag láncvégő, de azt csinálok majd üvegből vagy karbonból.) Azért nem vettem olyan nagyon nagyon szar gépet
Rg-n is ilyen volt. Csak az enyémen nagyon szar volt, csúszott mindenhol, egy szalagkorláttal is majdnem megismerkedtem emiatt , úgy sikerült csúszkálás után megállni hogy éppenn hogy hozzáért a kerék a korláthoz
Még nincs róla kép egydrarabban csak egy kásás telefonnal készült a garázsban...
Amúgy a kerekeket illetően akartam is mondani! Jól mondod...
A régi kockalámpás TZRen 16"os az első kerék, ezen pedig 17"es!(A hátsó maradt 18"as)
A sárvédő tetjén lévő lemezt meg is hajlították középen, hogy magasabban legyen, és van a telóra rögzítő csavarok között 1-1 alátét is. Maga a műanyag sárvédő íves középvonala is 0,5-1 centit feljebb van tolva. Így sincs sok hely a sárvédő és a gumi között...
(És a sárvédőgyártáshoz készült szerszámot ki is dobhatom, mert az én mocimra már nem jó az a sárvédő )
3 óra mulva meló , nem ártana valamit aludni.
De azért volt egy rakat szar mert 25(22 vagy 23 már enem emlékszem) ért vettem, kosárban, már a bontóban lett volna a helye.
Gondoltam leírom nektek is a végeredményt, hogy érdemes-e 9rugóért kicsit könnyebb dugót venni, vagy inkább kölstd azt a 9 rugót pl. egy jobb 2T olajra.
Persze etől még a tapasztalatok eltérhetnek, hogy ki mikor hány prox vagy vertex vagy egyéb dugót szedett ki törötten a hengerből, mert biztos szar volt, de ez egy kiindulási pont, ha a dugó tömegét nézitek.
De az enyém volt összesen vagy 85 kg, és annyit lehetett volna dönteni vele mint egy gp motorral(a lábtartó kb egy centivel ér elöbb a földhöz mint a kormány), illetve lehett volna, ha nem 4000Ftos gumi van rajta, nincs meghajlítgatva egy csöppet az első futómű(így vettem, csak a végefelé hajtottam bele én is egyet ), meg nem szar a fék, akkor jó lett volna, mert ha éppen véletlenül ment, akkor húzod rendesen, itt jegyezném meg hogy soha se motorozzatok a gyurival(xlzx), mert ahányszor elmentem vele motorozni, egyszerűen elszállt a mociból az erő .
130as szerintem nem fér be nekem a hátsó villába(100/90R18 a gyári méret)
Gumiból valószínűleg valami használt vágott slicket tetszek fel.
Amúgy a kerekeket illetően akartam is mondani! Jól mondod...
A régi kockalámpás TZRen 16"os az első kerék, ezen pedig 17"es!(A hátsó maradt 18"as)
A sárvédő tetjén lévő lemezt meg is hajlították középen, hogy magasabban legyen, és van a telóra rögzítő csavarok között 1-1 alátét is. Maga a műanyag sárvédő íves középvonala is 0,5-1 centit feljebb van tolva. Így sincs sok hely a sárvédő és a gumi között...
(És a sárvédőgyártáshoz készült szerszámot ki is dobhatom, mert az én mocimra már nem jó az a sárvédő )