Szevasztok betyárok! Eladom a mocikámat,mert a baráti körömben nem nagyon mennek,egyedül meg nem szeretek! Tavaly nyomattuk szépen,de most punnyadás van és nem is használom szegénykémet! XT 350-ES Végső soron beszámítok robogót,de csak végső soron!
Már mindent próbáltam, és belefáradtam ,úgy döntöttem hogy eladom így ahogy van. Szerelőhöz vinném de senki nem ért hozzá csak találgatnak hogy : lehet ez" meg az" de nem tudják igazából mi a hiba oka . Kösz a segítséget.
Hello, gyertya csere? Gyertya pipa? Akku zárlatt? Akku nélküli próba? Levegő-benzin keverék? Fúvókák? Nem volt mostanában levegő szűrőn módosítás vagy kipufogó csere? Csatlakozókat szét húzgáltad? Mert lehet valami kontak hiba van valahol. Nem tudom írtam-e valami hasznosat, de én ezeket nézném. Service manual meg van? Mert abba sok mérés van, hogy hol mit és mennyit kell mérni.
valami "házilag" gyártott dob, nem gyártói.... bár elvileg valami márkáról van lemásolva, de hogy melyikről azt már nem tudom, még a cbr-hez kaptam..... aztán most felpakoltam erre.... de nagyon vad lett a gép tőle és a hangja is f@asza mert alapjáraton simán lehet beszélgetni mellette, de fordulatra van hangja rendesen.
leszeded egymás után 5-6x és menni fog
én már megcsinálom hátratett kézzel is
bár egy kicsit csalok mert leszedem a légszűrúboxot meg a csöveket
de még így is max 15 perc és kint van
Hát ja már a karbi levétel gondolatától is hányok...... jól bedobozolták a japók.
Én is sokáig küzdöttem, hogy emelje magát gázra.... áttétel csere stb, de semmi és végül a kipufogódob csere után jött az áttörés, most már 2.-ban is emeli magát.....a gyári dobbal nem gyengén le volt nekem fojtva.
Sziasztok.
Nemrég lett generálozva a paripám.
Kezdett megjönni az erő, viszont 3000-ig, amíg nem nyitottam a 2. karburátort, elviselhetetlen volt kitartott gázzal menni.
Rángatott, szaggatott.
Karbival nem volt gondom, így azt nem pucoltam generálkor.
Na most rászántam magam, és szétszedtem.
Állítottam az első torok tűjén, ki-ki alapon, mertem remélni jobb lesz.
Hozzá kell tegyem, kerékre soha nem jött a paripa gázra.
Ezt betudtam a hátsó rugó nagyobb előfeszítésének, meg az SM szettnek.
Hát kellemeset csalódtam.
A tű emelése nagy változást hozott, pedig csak egy hornyot ugrottunk.
(Ha nem volna ilyen szívás a karbiszerelés, kipróbálnám még egy emeléssel, és egyben el is érném az alsó határt.)
Mit is mondjak, kurva jó lett.
Gázra alapból ugrik kerékre 1-esben, gyors váltásra 2.-ban is....
Pedig most be vagyunk ültetve rendesen.....
Húzd le a benzincsövet a karbiról, és nézd meg hogy folyamatosan folyik -e a benzin.
Engedj le vagy 1 litert egy flakonba.
Szerintem el van dugulva a tanksapkád.
Vagy ha nem, akkor a karbiban a zsákszűrő.
Az sajna a tűszelep háza alatt van.
ha valakit érdekelne index csere:
van 4 db izzós téglalap alakú gyári indexem, elég jó állapotúak, cserélném kocka alakúra(csak gyári yamaha érdekel)
és van 4 db ugyancsak téglalap alakú indexem ledesre átalakítva 20 db 300mA led van mindegyikben
ez eladó is cserélhető is
további infó mailban
Sziasztok!
Szerintetek mi okozza a jelenséget miszerint hidegen rögtön indul a motor 1-2 rúgásra.Viszont üzem meleg állapotban 50 méterenként menet közben is és álló helyzetben is egy kis idő elteltével leáll,mintha valami elvenné a szikrát.De leállást követő azonnali rúgásra indul majd kezdődik minden előröl.
Ötleteket,tanácsokat megköszönöm!
ha nem túl messze elmennék érte aztán kipróbálnám
igazándiból nem is kell, de ha pofátlanul olcsó lett volna beteszem a fiókba tartaléknak
ez a felújítás alatt van,,láttam van aki 9ezerért megcsinálja,, ez gyári
ennyiért megéri akkor...
06 20 3911529
én már megcsinálom hátratett kézzel is
bár egy kicsit csalok mert leszedem a légszűrúboxot meg a csöveket
de még így is max 15 perc és kint van
Én is sokáig küzdöttem, hogy emelje magát gázra.... áttétel csere stb, de semmi és végül a kipufogódob csere után jött az áttörés, most már 2.-ban is emeli magát.....a gyári dobbal nem gyengén le volt nekem fojtva.
Nemrég lett generálozva a paripám.
Kezdett megjönni az erő, viszont 3000-ig, amíg nem nyitottam a 2. karburátort, elviselhetetlen volt kitartott gázzal menni.
Rángatott, szaggatott.
Karbival nem volt gondom, így azt nem pucoltam generálkor.
Na most rászántam magam, és szétszedtem.
Állítottam az első torok tűjén, ki-ki alapon, mertem remélni jobb lesz.
Hozzá kell tegyem, kerékre soha nem jött a paripa gázra.
Ezt betudtam a hátsó rugó nagyobb előfeszítésének, meg az SM szettnek.
Hát kellemeset csalódtam.
A tű emelése nagy változást hozott, pedig csak egy hornyot ugrottunk.
(Ha nem volna ilyen szívás a karbiszerelés, kipróbálnám még egy emeléssel, és egyben el is érném az alsó határt.)
Mit is mondjak, kurva jó lett.
Gázra alapból ugrik kerékre 1-esben, gyors váltásra 2.-ban is....
Pedig most be vagyunk ültetve rendesen.....
Kicseréltem az állórészt és eddig úgy néz ki az volt a hunyó,de majd kiderül egy hosszabb üzemelés-terhelés alkalmával.
egyik ismerős küzdött vele vagy egy órát és meg se moccant
elduguló tanksapka szellőző meg teli tanknál előbb kibukik
Engedj le vagy 1 litert egy flakonba.
Szerintem el van dugulva a tanksapkád.
Vagy ha nem, akkor a karbiban a zsákszűrő.
Az sajna a tűszelep háza alatt van.
van 4 db izzós téglalap alakú gyári indexem, elég jó állapotúak, cserélném kocka alakúra(csak gyári yamaha érdekel)
és van 4 db ugyancsak téglalap alakú indexem ledesre átalakítva 20 db 300mA led van mindegyikben
ez eladó is cserélhető is
további infó mailban
Szerintetek mi okozza a jelenséget miszerint hidegen rögtön indul a motor 1-2 rúgásra.Viszont üzem meleg állapotban 50 méterenként menet közben is és álló helyzetben is egy kis idő elteltével leáll,mintha valami elvenné a szikrát.De leállást követő azonnali rúgásra indul majd kezdődik minden előröl.
Ötleteket,tanácsokat megköszönöm!