Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok

nem tudja valaki ,hogy 2001-es yamaha tt 600 e
fordított telós elöl, hogy száranként mennyi olaj kell bele..
a válaszokat előre is köszi
szinte ugyanaz a kettő,,szerintem kompatibilis,,,,a fordulatszámmérőnek a helye is ott van elv. a ttén csak ledugózva..
a telefon számom lemaradt 06 20 3911529
keresek YAMAHA TTR 250 alkatrészeket : a gyujtáshoz CDI - t , és öninditó motort
lassan kész és eladó lesz...
teljesen leszervizelve 498999ft
friss műszakit intézek kérésre,amit az ár nem tartalmaz.
tessék gyűjteni,,akinek ilyen kell,eljön megnézi elviszi
van egy cdi-m ha érdekel,bpén lakok,ha gondolod ki próbálhatod hogy az e a baj...
hello tudnál tobb képet fel tenni a motorrol?
Oda meg lehet a tűn kéne variálni az 1-es karbinál.
Vagy a 2-esnél.
Vagy a kettő közti szinkron csavarnál.
köszi,elég szépen be tudtam állítani,de lehet ba cdi-met se ártana lecserélni,mert néha beszaggat egy bizonyos fordulatszámon
Keverékállító csavaron próbálj tekerni.Karbi alján van 1 besüllyesztett csavar. Tekerd be teljesen és 2 1\2 tekerj ki.utána fél fordulatonként próbálgasd.
Sziasztok eladnam a motoromat vagy cserélném supermotora.ar 350 körül 94 es friss vizsgával
sziasztok, van egy TT350-en , és olyan problémája van a gépnek, hogy ha ráhúzom a gázt és visszaengedem akkor még mindig nagyobb fordulaton megy,aztán lassan visszaáll, karbi légszűrő közti csonkok újak, szóval ott falsot nem kap. Mitől lehet ez?
Nincs mit, bár azért ha tudsz keress valakit akinek ilyen motorja van és küldd el Neki a cdit. Én is így csináltam, elküldtem belsodnek, de emlékszem nála se durrogott mindig.
köszi a linket !
Cdi baja van. Nekem ugyanezt csinálta az XT. Egy ideig nekem is túlment rajta, ha húztam neki a gázt, aztán már utána nem. Én csináltattam amúgy új cdi-t vele .
Sziasztok ! Ki találkozott már olyan hibával hogy : Adott egy TTR 250 és kis fordulaton minden oké kb 2000 fordulatig utána ha húzom a gázt tovább akkor elkezd dadogni mintha kihagyna a gyujtás ha azon nagynehezen tuljut , nagy fordulaton kb :4-5000 fordulaton megint jó de talán 1X 1 X kihagy ott is de csak néha . Mi lehet a hiba oka ? A trafó cserélve lett ,tehát az jó. Vagy a CDI re gondolok vagy a jeladóra vagy mi lehet még ?
Köszönöm.
olyan helyen ahol van síkköszörű
de nemigen éri meg, enyém is olyan vékony lett mint a picsa
a hátsó ami még kicsit használható
Helló. Érdekelne , hol lehet " síkoltatni " a féktárcsát ? Köszönöm Nagyapa
ok, értem
Nem a gumi a probléma , hanem ilyen méret való bele ez volt gyárilag. Olyant szeretnék bele tenni. / most 1.6 méret van benne / Más a féktárcsa felfogató csavar mérete is . Eredetileg 6db. M8 csavar. Az 1.6 méretűben pedig 6 db. M6 csavar van.
miért?
mekkora gumi menne rá?
Köszönöm , de nekem 1.85 széles kellene.
Az ember mindig tanul
nem szoktam hidegen ütögetni
vannak csavarjaim ami passzol a csapágy belső részébe(10es de béna fejjel) aztán megfogom a testcsipesszel, a csavaron indítom az ívet és 4 helyen hozzávarrom a csapágy belsőrészhez
kicsit várok hogy melegedjen át a kerékagy is aztán szinte kiesik a csapágy csak egy csavarhúzóval kell megbökdösni
a másik felét is felmelegítem aztán ugyanúgy
visszafelé meg csak a csapágy helyét melegítem aztán szinte beleesik a csapágy