Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

wr450el mentem, az nem tudom mennyire számít crossnak
nem tetszett, túl hirtelen volt, bár lehet csak a full nyitott rendszer miatt
ezek tudnak.....
pl a husky 3.ban simán 1 kerékre áll egy vadabb gázhúzásra
meg aztán olyan szép szaltót csaptam vele amikor fogott egy izmosat a homokban lévő gyökereken
Ini, mentél már 450-es crossal? Milyen a 450-es enduró hozzá képest? Nyomatékosabb, kezelhetőbb, lágyabb?
Még nem néztem rá,idő hiányában...
De kaptam egy olyan infót,miszerint lehet sok olajat öntöttem bele és az lehetett az oka.
Én meg kezdek vadulni kicsit. Ha a TT-t pörgetem akkor szét fog menni, emiatt tudatosan nem csinálom. A CR-el nem mentem sokat, de tetszett, a CRF, hát az valami brutális. A 2T az egyszerűsége miatt tetszik. Ezenfelül könnyű, és megy mint az állat. Az egy jó ideig nem lenne unalmas, mert tud meglepetéseket okozni.
ezekkel az a "gáz" hogy széjjel szaggatják az embert
a husky egy fél napos viháncolás után jobban leamortizál mit a ténéré egy 3 napos után
bár én már öregszem erősen
Közben meghirdettem a motorom én hülye (már rosszul kezdem). A télen megcsinálgattam, erre úgy megtetszett egy könnyű gép, hogy az hihetetlen. CRF450-el mentem, hát amit az nyújt az brutális. Igaz én YZ 250-t nézegetek, az még könnyebb. Hát nem tudom, elfecsérelni nem fogom, mert tudom hogy milyen és mit tud, meg lehet hogy "drága" is meg minden, de én aszondom ez az utolsó ésszerű motor a tartós motorok között. Erős, kezelhető, jó futómű, jó fékek. Utána már üzemórás sokat fogyasztó, bár több élményt nyújtó motorok következnek.
Szevasz! 160mm nekem is a távolság!
Szia! na mire jutottál?
nézd meg a jt honlapján hány csapos a gyári
ott van gyári áttétel is aztán amennyivel nőt a lánckerék annyi csapot adj hozzá
láncból meg valami izmosat mert ezek az 1 hengeresek jobban igénybeveszik mint a sornégyek(amihez méretezve van a lóerő)
a 75 lovas láncok már totál jók, a x gyűrűs könnyebben hajlik mint az o gyűrűs bár ezt egy 600ason szerintem nem lehet megérezni
Előre is köszönöm.
Én holnap megmérem neked, nekem 99-es a motorom.
Sziasztok!
Vettem ma 14-47 lánckereket a paripára,láncot majd később veszek,ti milyen láncot javasoltok(csak terepen porban-homokban van használva) ill.hány csap lehet jó rá?
Hello, keresek TT-R250be 18"os hátsó kereket. Elvileg a tárcsás 600as hátsó kereke belemehet, ebbe ha tud megerősíthetne. Menesztő nélküli, a tárcsa és a lánckerék közt 160mm van. Válaszokat előre is köszi. (dr-z400@hotmail.com)
Yamaha Fehér, Kiss Gábor, azonnal megmondja! Amúgy az alvázszám kell, az ott a váznak a nyakán. Kifordítod balra a kormányt és a fejidom mögött lesz a két kormánycsapágy között! De ezt lehet hogy 1000 éve tudod.
Igen, a fordított villás :) Nagyon szépen köszönöm, akkor a hivatalos olasz papírján fogalmam sincs mi volt az a 2001-es jelölés, lehet akkor helyezték forgalomba vagy passz... akkor az lesz h motorszám, és kiderítem mikori kiadású, Köszönöm még egyszer :)
Köszi!
Ini, melyik az a német oldal, ahol az összes XT-TT, fenn van évjárat alapján és leírás is van róluk? Előny hátrány stb.
Ha jól gondolom, akkor neked a fordított teleszkópos önindítós TT-d van! Azt meg 97-ig gyártották ha jól tudom. Utána berúgós TTR-ek lettek, mint az enyém, majd 2004-től lett TT600RE, ami olyan mint az enyém, csak önindítós. Én így tudom így voltak a TT-k, de alváz szám alapján a Yamaha Fehérnél azonnal megmondják az évjáratot!
Sziasztok üdv! Van egy 600 tt-e típusú 2001-es sárkányom, na most a következőkre lennék én kiváncsi. Utánanéztem hivatalosan ezeket a gépeket 1994-2004-ig gyártották, na most szerintetek valami eltérés a 10 év alatt történt bennük? Mert a jóistenért nem találok kuplung bovdent hozzá, illetve vezérműláncot. Tehát 2001-es kategória nincsen, na most ha egy két évvel öregebbit látok akkor az is teljesen kompatibilis vele? Köszönöm a válaszokat előre is :)
Azt kifelejtettem hogy rúgáskor nem hallok senni sziszegést,szürcsögést a hengerfej felől.
Úgy tudom ha kinyomja,akkor annak hangja is van,tévedek?
Helló Mindenki!
Gondoltam megyek egy kőrt a TT-vel,de fantasztikusan szarul jártam....
Kezdem az elején...
Mivel szivárgott az olaj a szelepfedél alól(úgy vettem észre hogy onnan),ezért néha kellett rá öntenem...
Ma is így tettem,viszont elfogyott a 20w50...10w40 volt otthon csak,ugyan az a márka stb stb...
Elindulok vele,(semmi gond)aztán azt vettem észre hogy löki ki az olajat a kipuffkönyökre....Nézek hátra,hatalmas füst felhő :/
Motor leállít,ránézek és azt látom a hengerfej alatt tiszta olaj minden...
Haza toltam,és gyújtás nélkül rárúgtam...a kompresszió fele elment legalább.
Gondolom kinyomta a hengerfejtömítést.
Kérdésem egyszerű lesz...Szerintetek van rá esély hogy károsodott a henger-dugó stb vagy tényleg a tömítés szált csak el,és ezért nincs meg a kompresszió?
Sziasztok!

Yamaha TT250R-hez keresek dupla bowdenes gázkart bowdenekkel együtt.

Ha valakinek lenne, kérem keressen itt idézéssel (válasz erre) vagy az adatlapomon található e-mail címemen.

Köszönöm!
Sziasztok, XT 350 főtengelyt keresek, talán a TT-é is olyan. Csak hibátlan érdekel.