ezek tudnak.....
pl a husky 3.ban simán 1 kerékre áll egy vadabb gázhúzásra
meg aztán olyan szép szaltót csaptam vele amikor fogott egy izmosat a homokban lévő gyökereken
Én meg kezdek vadulni kicsit. Ha a TT-t pörgetem akkor szét fog menni, emiatt tudatosan nem csinálom. A CR-el nem mentem sokat, de tetszett, a CRF, hát az valami brutális. A 2T az egyszerűsége miatt tetszik. Ezenfelül könnyű, és megy mint az állat. Az egy jó ideig nem lenne unalmas, mert tud meglepetéseket okozni.
ezekkel az a "gáz" hogy széjjel szaggatják az embert
a husky egy fél napos viháncolás után jobban leamortizál mit a ténéré egy 3 napos után
bár én már öregszem erősen
Közben meghirdettem a motorom én hülye (már rosszul kezdem). A télen megcsinálgattam, erre úgy megtetszett egy könnyű gép, hogy az hihetetlen. CRF450-el mentem, hát amit az nyújt az brutális. Igaz én YZ 250-t nézegetek, az még könnyebb. Hát nem tudom, elfecsérelni nem fogom, mert tudom hogy milyen és mit tud, meg lehet hogy "drága" is meg minden, de én aszondom ez az utolsó ésszerű motor a tartós motorok között. Erős, kezelhető, jó futómű, jó fékek. Utána már üzemórás sokat fogyasztó, bár több élményt nyújtó motorok következnek.
nézd meg a jt honlapján hány csapos a gyári
ott van gyári áttétel is aztán amennyivel nőt a lánckerék annyi csapot adj hozzá
láncból meg valami izmosat mert ezek az 1 hengeresek jobban igénybeveszik mint a sornégyek(amihez méretezve van a lóerő)
a 75 lovas láncok már totál jók, a x gyűrűs könnyebben hajlik mint az o gyűrűs bár ezt egy 600ason szerintem nem lehet megérezni
Sziasztok!
Vettem ma 14-47 lánckereket a paripára,láncot majd később veszek,ti milyen láncot javasoltok(csak terepen porban-homokban van használva) ill.hány csap lehet jó rá?
Hello, keresek TT-R250be 18"os hátsó kereket. Elvileg a tárcsás 600as hátsó kereke belemehet, ebbe ha tud megerősíthetne. Menesztő nélküli, a tárcsa és a lánckerék közt 160mm van. Válaszokat előre is köszi. (dr-z400@hotmail.com)
Yamaha Fehér, Kiss Gábor, azonnal megmondja! Amúgy az alvázszám kell, az ott a váznak a nyakán. Kifordítod balra a kormányt és a fejidom mögött lesz a két kormánycsapágy között! De ezt lehet hogy 1000 éve tudod.
Igen, a fordított villás :) Nagyon szépen köszönöm, akkor a hivatalos olasz papírján fogalmam sincs mi volt az a 2001-es jelölés, lehet akkor helyezték forgalomba vagy passz... akkor az lesz h motorszám, és kiderítem mikori kiadású, Köszönöm még egyszer :)
Ha jól gondolom, akkor neked a fordított teleszkópos önindítós TT-d van! Azt meg 97-ig gyártották ha jól tudom. Utána berúgós TTR-ek lettek, mint az enyém, majd 2004-től lett TT600RE, ami olyan mint az enyém, csak önindítós. Én így tudom így voltak a TT-k, de alváz szám alapján a Yamaha Fehérnél azonnal megmondják az évjáratot!
Sziasztok üdv! Van egy 600 tt-e típusú 2001-es sárkányom, na most a következőkre lennék én kiváncsi. Utánanéztem hivatalosan ezeket a gépeket 1994-2004-ig gyártották, na most szerintetek valami eltérés a 10 év alatt történt bennük? Mert a jóistenért nem találok kuplung bovdent hozzá, illetve vezérműláncot. Tehát 2001-es kategória nincsen, na most ha egy két évvel öregebbit látok akkor az is teljesen kompatibilis vele? Köszönöm a válaszokat előre is :)
Helló Mindenki!
Gondoltam megyek egy kőrt a TT-vel,de fantasztikusan szarul jártam....
Kezdem az elején...
Mivel szivárgott az olaj a szelepfedél alól(úgy vettem észre hogy onnan),ezért néha kellett rá öntenem...
Ma is így tettem,viszont elfogyott a 20w50...10w40 volt otthon csak,ugyan az a márka stb stb...
Elindulok vele,(semmi gond)aztán azt vettem észre hogy löki ki az olajat a kipuffkönyökre....Nézek hátra,hatalmas füst felhő :/
Motor leállít,ránézek és azt látom a hengerfej alatt tiszta olaj minden...
Haza toltam,és gyújtás nélkül rárúgtam...a kompresszió fele elment legalább.
Gondolom kinyomta a hengerfejtömítést.
Kérdésem egyszerű lesz...Szerintetek van rá esély hogy károsodott a henger-dugó stb vagy tényleg a tömítés szált csak el,és ezért nincs meg a kompresszió?
nem tetszett, túl hirtelen volt, bár lehet csak a full nyitott rendszer miatt