Te Ini! Voltam ma kinn a cross pályán, hát úgy mennek a husqvarna TE 450-el crosspályán mint az állat. Még a színe is megegyezett a tiéddel. Szerinted alkalmas teljesen cross-ra is?
lehet igazad van, de én nem vagyok túl beszédes telón, szeretek gyors e-mail-t váltani és a fix a dolog akkor szóban lefixálni lássák a komoly szándékot . most ha egy ilyen dolognál végig hívnék mindenkit nem győzhetném töltögetni a kártyám és inkább azt a pénzt inkább a tankba tenném bele de tartalékba van a dolog találtam egy másikat amit kedden felhívok, de ott írja, hogy e-mail-re nem válaszol, meg az közelebb is van és inkább elmegyek érte mint posta mert lehet ami másnak jó az már nekem nem vagy fordítva.
Én volt hogy hívtam, egyből felvette, képet is küldött az alkatrészről, csak én álltam vissza. Én amondó vagyok, hogy telefonon a legegyszerűbb lebeszélni gyors két percben
Mitől szólhatnak a szelepek egy TT600 ban ha a szelephézag bevan állítva? vezmű lánc elég új az nem lehet és határozottan szelep hangja van :/ és már nagyon hangos szelephimba lehet az oka?
egyik cimbi wr250f-el tolja, az is jó de pörgetni kell nagyon
ellenben akkor se igen eszik 3 liternél többet
ellenben a crf 250l nagy csalódás, többet vártam tőle
Egy picit én is hozászólnék a beszélgetéshez :) pici, gyenge, nem túl nehéz motorom van, de rendszámos aminél szerintem nincs királyabb! Nem kell gondolkodnom meg agódni semmin ha megkívánom a terepet akkor magamévá teszem 'bár hol bármikor' :) persze van 1-2 kivétel. Lehet gyenge, de 4l a fogyasztás és nincs üzemóra, persze egy krosz motor vagy egy verseny endúró fényévekkel jobb esetleg többel is :) jövőre tervezem egy nagyobb 1 hengeres gép beszerzését (xr, tt, nx, dr rs, vagy big), hogy azért utassal is kényelmesebben lehesen menni terepen akkár más országba is mert a 250 4t arra már nagyon kevés. a krosz motor nem szereti az endúrózást, inkább valami rmx 250 vagy fiatalabb crm 250 ezek olcsóbbak és közel 50 paci.
szerintem a jövő héten megjön
de csak m6 méretűt rendeltem