És ezzel mi a probléma? sztem megy a dolog! én azt javaslom battyogj be a közlekedés felügyelethez és kérdezz rá. okmányba hülyeségeket beszélnek(tapasztalat)annyi ,hogy pluszba kell származás ellenőrzés.
avval a kék füzetecskével lehetett rendszámot varázsolni rá?
minket anno elhajtottak az okmányirodába hogy ez nem jó, hozzuk a forgalmit
egy faca 500as ténéré volt
Osztrák papíros volt csak tipenscheinje volt meg, így sajna kellett származás ellenőrzés.asszem 80 papír volt az egész akció.DE megérte:)volt már komolyabb mocim is(gsr 600) ,de család lett, illetve nem volt kihasználva.ez meg amire kell tökéletes.
ha esetleg érdekel valakit van egy arany színű tárcsafékes első kerekem
féktárcsa nélkül(végülis van tárcsa de síkolás után alig lett több mint 2mmvastag) ellenben új skf csapágyakkal új szimeringgel
a ténéréhez vettem egy pót szettet de kiderült nem kompatibilis a hátsó kerék aztán el lett vetve a pótszett
a hátsó kerék nincs már meg
Fúú nem lesz olcsó :S Esetleg komplett első villát nem tudsz venni valahol, bontóból? Lehet olcsóbb lenne! (Nem biztos, csak ötlet!)
Ha kell még valami írj, ha tudok segítek
Köszönöm! ez kellet igen! nekem ilyen van 600e-jé,de így az óra csoportom nem fér el. akk vennem kell sima xt -jét annak középen van a gyújtás kapcsoló.
skf boltból lett rendelve, majd 2 ezer volt darabja az első csapágyaknak
ilyen
minket anno elhajtottak az okmányirodába hogy ez nem jó, hozzuk a forgalmit
egy faca 500as ténéré volt
féktárcsa nélkül(végülis van tárcsa de síkolás után alig lett több mint 2mmvastag) ellenben új skf csapágyakkal új szimeringgel
a ténéréhez vettem egy pót szettet de kiderült nem kompatibilis a hátsó kerék aztán el lett vetve a pótszett
a hátsó kerék nincs már meg
Nem lehetne le műszakiztatni veteránnak?
Megkérdezhetem, hogy mennyit fizetsz biztosítást a motor után?
Ha kell még valami írj, ha tudok segítek