ez a film egy rakat szar
van benne kb 5 perc értelmes-érdekes rész
csak végiglapoztam aztán pont oda értem amikor indítja az xt-t és megy el a muki
gondoltam magamban ez 100% olyan yamaha hang mint amilyen az enyém
A Te dolgod én nem tukmálom, nem ebből fogok meggazdagodni. Ha nem cserélek áttételt akkor még mindig ez van rajta. Ne felejtsd el, nem új, de használható!
Na meg is csináltam a képeket. A lánc patentszemmel, gyűrűkkel együtt van. A lánc jó állapotú én amiatt vettem le, mert 14-50 lett nekem is. A lánckerék a képen látható állapotban van. Azt leszögezném előre, hogy nem új a láncszett emiatt valamennyire nyúlott, de még bőven jó. Árra a kettőt együtt 5000ft-ért odaadom. Szerintem ez bőven baráti.
Megnéztem, a lánckerék is passzolna neked. Így már majd csak egy 14-es első lánckereket kell beszerezned és marad az áttétel arány. Képeket hamarosan csinálok és ide felrakom.
nekem láncom lenne. Jó állapotú 112 csapos, patentszemmel. Sőt hátsó lánckerekem is lenne. Nem új de használható. 44-es. De egy 14-es elsővel ugyan az mint amit akartál. Jelképes összegért odaadom.
Szevasz! Szimeringet szerintem valami jobb utángyártottat nézzél. (Athena vagy ilyesmi kategóriát). Olajból könyv szerinti kell bele, de a tippem az a 7,5W-s vagy 10W-s teleszkópolaj. Ne a leggagyibbat, hanem valami nevesebb márkát (Repsol vagy valami ilyesmit) aztán jól van, attól baja biztos nem lesz. Inkább a koszos olajtól kopik el :) A szelep pedig hát megoszlik a téma, de én pumpálásra használtam az XT-n. Ott volt róla adat, hogy max 1.2 bar lehet benn. Ha leengedtem, majdnem csücsült a sárvédő a keréken, úgyhogy én nem hiszem hogy légtelenítésre való, pedig én még mindig azt mondom, igen fasza kis XT-m volt azon nem volt semmi buhera, mindig ott volt a helyén.
Sziasztok még új vagyok . van egy 89 es TT 600 am első teleszkóp szimering cserére szorul. de nem tudom honnan rendeljek bele normális szimeringet ? a villa szárakba milyen olajat ajánlatok ? és mennyi kell bele ? a villaszár tetején vagy egy egy szelep mi célt szolgál ? válaszokat előre köszönöm
Ugyan így jártam én is,egyszerűen nem akart felkeményedni.
Úgy oldottam meg,hogy a munkahengert lecsavartam a villaszárról és fordítottam rajt,hogy a légtelenítő csavar felfele legyen.
Próbáld meg így légteleníteni
van benne kb 5 perc értelmes-érdekes rész
csak végiglapoztam aztán pont oda értem amikor indítja az xt-t és megy el a muki
gondoltam magamban ez 100% olyan yamaha hang mint amilyen az enyém