Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáltam fél szívatóval melegen be sem indul,visszatolom rúgásra azonnal ketyeg.
Oké köszi, valahogyan megoldom, először bovdent kell vennem.
Egy-két kép a szekérről,még egy pár apróság és kész.
mekkora vég kell?
kuplunghoz én rézcsövet szoktam beforrasztani
az eredeti vég spiáter, meg fog olvadni a forrasztópákától
rotakapán horganyzott vas volt a vég azt lehetett újraforrasztani
de rákeresel boltokba a bowdenvégre lesz találat
Nem lehet, hogy kicsit keveset kap? Bár fura, hogy hamar leáll alapjáraton is. Azért próbáld meg fél szívatóval meddig jutsz. Ha javul valamit, akkor üzemanyag gond lesz.
A csatik nem oxidáltak de a többit amit javasoltál megnézem.Gyertyapipát hogy tudom leellenőrizni hogy jó-e?Sajnos a villamosságban nem vagyok otthon.
Igen leáll menet közben is 100-200 méterenként.sztender le"mert be van kötve"egy rúgásra indul de kis idő múlva megáll kezdődik minden előröl.Sztender csatiját is széthúztam nem-e az sz.pat de a jelenség megmaradt.Kaját azt nem tudom,alapjárat szép egyenletes nem ingadozik nem durrog,ment közben is kipörög rendesen.
Azt hiszem az lesz, hogy mindkét végét megcsinálom, mert elvileg meg kell lennie mindkét végnek. Az alsó szakadt le, benn kell lennie a dekni alatt. Még egy kérdésem lenne. A két eredeti véget hogy forrasszam rá a bovdenre? Fúrjam át kis fúróval és innen onnan folyassam be cinnel? Nem lehet egy nagy ügy, csak úgy akarom megcsinálni, hogy jó is legyen. Tegnap óta végkimerülésben szenvedek, brutál kemény a berúgókar, el sem indulok itthonról így.
Bringa bowden szerintem bőven elég szerinten.
menet közben is leáll?
vagy csak alapjáraton?
nem kap sokat?
Azért mert új a gyertya nem jelenti azt, hogy jó is. Gyertyapipa? Csatlakozók nem oxidosak? Minden hol rendesen van test? Ha meg van a hiba írd majd le mert kiváncsi lettem.
Keress rá valahol bowden javító szettre, kb 2500 ft.
Ma fel raktam az 'új 18" kerekemre' az új Kenda K270es gumim :) kicsit vadabbnak néz ki mint a 17" kereken. Holnap lesz a főpróba. Amúgy elég magas lett a motor :D
Sziasztok!
Szerintetek hol lehet a hiba?XT 600 2Kf-röl van szó,felújítás most fejeződött be friss gyűrűsor,hüvelyezés stb. minden ami ilyenkor kell.Most ha beindítom a motort szépen ketyeg 10-20 mp-ig és leáll mintha valami elvenné a gyújtást,újra rúgom pöccre indul és ugyan ez a jelenség.Gyertya vadi új.
Ötleteket-tanácsokat megköszönöm!
keresel olyan bowdent aminek az egyik fele jó meg a hossza aztán elvágod befűzöd és forrasztasz a végébe valamit, de vannak bowdenvégek a boltban is
a még olcsóbb hogy veszel méterre bowdenbelsőt aztán megmókolod mindkét végét
biciklis boltban vagy ahol bicikliket szerelnek többnyire adnak belsőt vékony a váltóhoz vastagabb a fékekhez
ilyen párszáz ft a belső
Igen a belső része szálkásodott fel. Hogy lehetne javítani?
lézergépek idején minden lehetséges
a deko bowden belső része a szar? azt könnyen ki lehet cserélni
valami simson-etz-robogó bowdennel
egyenlőre nem találom pedig tuti van
holnap jobban megtúrom a garázst
Szevasztok! Nincs valakinek véletlen dekompresszor bovdenje? Az enyém kiszálkásodott és elszakadt. Megértem kikeveredni a pályáról, ráadásul elég sáros volt, sokszor kellett indítanom . Itthon megpróbáltam, ráállok a berúgóra és megtart, de kőkeményen, pedig 92kg vagyok. Tízszer biztos át kellett fordítanom húzós helyzetbe
Honnan szerzel utángyártott alkatrészeket az XT-hez?
Nekem is letört visszahajlításnál. Viszont a másik érintetlen volt tehát nem tört le. Egy ideig nem kell bántanom úgyhogy nem izgulok.
A sűrűn fogazottra lenne szükségem. Ha megkeresnéd azt megköszönném és természetesen kifizetem!
nekem van valahol egy utángyártott
hétvégén előtúrom
Sziasztok!
Eljött az ideje, hogy lecseréljem a láncot és a fogaskerekeket. Megvettem minden, a Problémám a következő..:
a kis fogaskerék anyáját egy 2 füles alátét rögzíti, de nekem az egyik letört. A másik félő, hogy a vissza hajtásnál szintén letörik.

Kérdésem, hogy esetleg nem rejtőzik valamelyikőtöknek a fiókjában egy (persze nem ingyen) vagy hol tudnék vásárolni?